Tagcustomer journey

Jak nowoczesny CRM wykorzystuje omnichannel do poprawy CX?

Jak nowoczesny CRM wykorzystuje omnichannel do poprawy CX?

Firmy stopniowo przechodzą z linearnego Customer Journey na bardziej złożone. Klienci zmieniają swoje preferencje i oczekiwania. Można więc śmiało powiedzieć, że sposób, w jaki odkrywają Twoje produkty lub usługi, przeniósł się ze sklepów stacjonarnych do sieci online. Obejmuje to każdą…

Customer Journey, klucz do udanych relacji z klientem

Customer Journey, klucz do udanych relacji z klientem

Customer Journey to narzędzie pomagające zrozumieć zachowania klienta. Odtworzenie procesu, którego doświadcza użytkownik produktu lub usługi. Zachowania są poddawane analizom w celu poprawy lub zmiany sposobów kontaktu z klientem. Tworzenie map Customer Journey jest istotną…

Kim jest prawdziwy złodziej szans sprzedażowych?

Kim jest prawdziwy złodziej szans sprzedażowych?

i jak SugarCRM pomoże Ci go pochwycić – czyli szansa sprzedażowa   Istnieje wiele powodów, dla których możesz być zmuszony oznaczyć konkretną szansę sprzedażową jako „Niepowodzenie”. Zdarza się, że klienta nie stać na Twoje usługi. Niekiedy szybsza jest…