TagPartner SugarCRM

SugarCRM liderem w SFA Technology Value Matrix 2024

SugarCRM liderem w SFA Technology Value Matrix 2024

W marcu Nucleus Reseach ogłosił nowy raport Salesforce Automation (SFA), w którym przedstawił wyróżnione systemy. Warto zwrócić na niego uwagę ze względu na to, że SugarCRM po raz kolejny został uznany za lidera. W nowym raporcie firma Sugar została wyróżniona…

Zainwestuj w CRM dla branży automotive

Zainwestuj w CRM dla branży automotive

Aby odpowiednio zarządzać firmą, należy się zaopatrzyć w narzędzia, które najlepiej Cię w tym wspomogą. W takim wypadku najważniejsze jest, aby jak najlepiej się przygotować do ewentualnego podjęcia decyzji. Dobrze jest czerpać wiedzę z udanych…

Stan rynku systemów CRM 2024. Raport SugarCRM

Stan rynku systemów CRM 2024. Raport SugarCRM

Przez pięć lat może się wiele zmienić. Tym bardziej jeżeli chodzi o technologię. Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego jak potrafi się zmienić całe podejście do konkretnego aspektu po nagłej i rewolucyjnej zmianie. Mogliśmy się…

Co nowego w SugarCRM?

Co nowego w SugarCRM?

W ostatnim na planecie SugarCRM dzieje się bardzo wiele. Informowaliśmy o konferencji partnerów w Birmingham, o konferencji „SugarCRM Connected”, a także o kolejnym docenieniu systemu przez Gartnera w kultowym Magicznym Kwadrancie. Warto podsumować te wszystkie wydarzenia. Spieszymy uzupełnić podjęte wątki…

Jak wykorzystać CRM do rozwoju firmy?

Jak wykorzystać CRM do rozwoju firmy?

Rozwój biznesu jest jednym z głównych celów wszystkich organizacji. Podczas gdy wiele z nich stara się go osiągnąć za pomocą CRM, kwalifikując nowych potencjalnych klientów, często zapominają o obecnych klientach. Na szczęście przychody nie kończą się po zamknięciu transakcji…

SugarCRM Connected 2023  – konferencja dla klientów SugarCRM

SugarCRM Connected 2023  – konferencja dla klientów SugarCRM

Connected to konferencja, która wspiera społeczność użytkowników, klientów i partnerów systemu SugarCRM. Oferuje możliwość nauki narzędzia oraz zapoznania się z nowymi usługami i funkcjami oprogramowania. Jest to wydarzenie organizowane przez SugarCRM, podczas którego uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach,…

Jak nowoczesny CRM wykorzystuje omnichannel do poprawy CX?

Jak nowoczesny CRM wykorzystuje omnichannel do poprawy CX?

Firmy stopniowo przechodzą z linearnego Customer Journey na bardziej złożone. Klienci zmieniają swoje preferencje i oczekiwania. Można więc śmiało powiedzieć, że sposób, w jaki odkrywają Twoje produkty lub usługi, przeniósł się ze sklepów stacjonarnych do sieci online. Obejmuje to każdą…

Zwiększ produktywność, skróć czas reakcji, zautomatyzuj działania  – integracja SugarCRM z ChatGPT

Zwiększ produktywność, skróć czas reakcji, zautomatyzuj działania  – integracja SugarCRM z ChatGPT

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej pracy zyskuje na popularności. Nie bez powodu. Nie tylko ułatwia codzienne wyzwania stojące przed pracownikami, ale także może dać nowe spojrzenie na odwieczne zmagania i kwestie. Producenci SugarCRM dostrzegli tę możliwość i nawiązali współpracę ze swoim partnerem, który pomógł…

SugarCRM liderem w badaniu Emotional Footprint Report 2023

SugarCRM liderem w badaniu Emotional Footprint Report 2023

SugarCRM, wiodący dostawca rozwiązań Customer Relationship Management (CRM) ogłosił swoje najnowsze osiągnięcie. System został uznany za lidera w badaniu Emotional Footprint Report 2023. Ten raport został opracowany przez niezależną firmę badawczą, która skupia się…

123