W marcu Nucleus Reseach ogłosił nowy raport Salesforce Automation (SFA), w którym przedstawił wyróżnione systemy. Warto zwrócić na niego uwagę ze względu na to, że SugarCRM po raz kolejny został uznany za lidera. W nowym raporcie firma Sugar została wyróżniona…
Zainwestuj w CRM dla branży automotive
Aby odpowiednio zarządzać firmą, należy się zaopatrzyć w narzędzia, które najlepiej Cię w tym wspomogą. W takim wypadku najważniejsze jest, aby jak najlepiej się przygotować do ewentualnego podjęcia decyzji. Dobrze jest czerpać wiedzę z udanych…
Stan rynku systemów CRM 2024. Raport SugarCRM
Przez pięć lat może się wiele zmienić. Tym bardziej jeżeli chodzi o technologię. Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego jak potrafi się zmienić całe podejście do konkretnego aspektu po nagłej i rewolucyjnej zmianie. Mogliśmy się…
Co nowego w SugarCRM?
W ostatnim na planecie SugarCRM dzieje się bardzo wiele. Informowaliśmy o konferencji partnerów w Birmingham, o konferencji „SugarCRM Connected”, a także o kolejnym docenieniu systemu przez Gartnera w kultowym Magicznym Kwadrancie. Warto podsumować te wszystkie wydarzenia. Spieszymy uzupełnić podjęte wątki…
Jak wykorzystać CRM do rozwoju firmy?
Rozwój biznesu jest jednym z głównych celów wszystkich organizacji. Podczas gdy wiele z nich stara się go osiągnąć za pomocą CRM, kwalifikując nowych potencjalnych klientów, często zapominają o obecnych klientach. Na szczęście przychody nie kończą się po zamknięciu transakcji…
SugarCRM liderem w automatyzacji sprzedaży dla średnich i małych firm
W przeszłości oprogramowanie CRM kojarzyło się z narzędziem dla firm na poziomie korporacyjnym. Tak już nie jest. Małe i średnie firmy są teraz w stanie wdrażać profesjonalne platformy CRM i robią to w dużej liczbie. Firma badawcza Global Industry Analysts spodziewa…
SugarCRM Connected 2023 – konferencja dla klientów SugarCRM
Connected to konferencja, która wspiera społeczność użytkowników, klientów i partnerów systemu SugarCRM. Oferuje możliwość nauki narzędzia oraz zapoznania się z nowymi usługami i funkcjami oprogramowania. Jest to wydarzenie organizowane przez SugarCRM, podczas którego uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach,…
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wspierania działań sprzedażowych?
Sztuczna inteligencja z przytupem wkroczyła w nasze codzienne życie. Już od jakiegoś czasu otaczają nas samojezdne samochody, narzędzia, które dzięki AI rekomendują nam konkretne usługi (patrz: Netflix). Może nawet w swoim systemie posiadasz funkcję,…
Łatwe wdrożenie CRM. Jak przygotować system do migracji danych?
W dzisiejszym środowisku biznesowym wiele firm i działów IT zaczyna uważniej przyglądać się swoim wewnętrznym działom, aby upewnić się, że ludzie, procesy i technologie odpowiedzialne za funkcjonowanie ich firm pomagają, a nie utrudniają ich działalność. Dla organizacji…
Jak nowoczesny CRM wykorzystuje omnichannel do poprawy CX?
Firmy stopniowo przechodzą z linearnego Customer Journey na bardziej złożone. Klienci zmieniają swoje preferencje i oczekiwania. Można więc śmiało powiedzieć, że sposób, w jaki odkrywają Twoje produkty lub usługi, przeniósł się ze sklepów stacjonarnych do sieci online. Obejmuje to każdą…
Zwiększ produktywność, skróć czas reakcji, zautomatyzuj działania – integracja SugarCRM z ChatGPT
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej pracy zyskuje na popularności. Nie bez powodu. Nie tylko ułatwia codzienne wyzwania stojące przed pracownikami, ale także może dać nowe spojrzenie na odwieczne zmagania i kwestie. Producenci SugarCRM dostrzegli tę możliwość i nawiązali współpracę ze swoim partnerem, który pomógł…
SugarCRM liderem w badaniu Emotional Footprint Report 2023
SugarCRM, wiodący dostawca rozwiązań Customer Relationship Management (CRM) ogłosił swoje najnowsze osiągnięcie. System został uznany za lidera w badaniu Emotional Footprint Report 2023. Ten raport został opracowany przez niezależną firmę badawczą, która skupia się…