2023 rok był naprawdę intensywnym czasem. Wdrażanie sztucznej inteligencji, nowy wygląd SugarCRM, spotkania z partnerami, a to tylko część rzeczy, które się wydarzyła. Warto sobie je przypomnieć, żeby ze świeżością spojrzeć, na to co czeka użytkowników korzystających z tego narzędzia w 2024…
Stan rynku systemów CRM 2024. Raport SugarCRM
Przez pięć lat może się wiele zmienić. Tym bardziej jeżeli chodzi o technologię. Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego jak potrafi się zmienić całe podejście do konkretnego aspektu po nagłej i rewolucyjnej zmianie. Mogliśmy się…
Co nowego w SugarCRM?
W ostatnim na planecie SugarCRM dzieje się bardzo wiele. Informowaliśmy o konferencji partnerów w Birmingham, o konferencji „SugarCRM Connected”, a także o kolejnym docenieniu systemu przez Gartnera w kultowym Magicznym Kwadrancie. Warto podsumować te wszystkie wydarzenia. Spieszymy uzupełnić podjęte wątki…
Konferencja w Birmingham, spotkanie partnerów SugarCRM
Współpraca partnerów w branży IT jest bardzo ważnym aspektem dla producenta systemu CRM. Wspólne działania umacniają więzi oraz relacje. Dlatego dobrze widzieć, że producenci wciąż organizują konferencje, na których spotykają się wspólnie ze swoimi partnerami z całego…
Magiczny Kwadrant Gartnera – analiza SugarCRM
20 września Gartner opublikował swoje coroczne zestawienie, w którym przedstawia najlepsze systemy CRM. To już tradycja, że o tym piszemy. Po raz kolejny w zestawieniu znalazł się system SugarCRM. Magiczny Kwadrant Gartnera jest wydawany w ponad 300 kategoriach.…
Jak wykorzystać CRM do rozwoju firmy?
Rozwój biznesu jest jednym z głównych celów wszystkich organizacji. Podczas gdy wiele z nich stara się go osiągnąć za pomocą CRM, kwalifikując nowych potencjalnych klientów, często zapominają o obecnych klientach. Na szczęście przychody nie kończą się po zamknięciu transakcji…
SugarCRM liderem w automatyzacji sprzedaży dla średnich i małych firm
W przeszłości oprogramowanie CRM kojarzyło się z narzędziem dla firm na poziomie korporacyjnym. Tak już nie jest. Małe i średnie firmy są teraz w stanie wdrażać profesjonalne platformy CRM i robią to w dużej liczbie. Firma badawcza Global Industry Analysts spodziewa…
SugarCRM z nagrodą od Business Intelligence Group
Dobra passa nagród dla SugarCRM wciąż trwa. Niedawno ogłoszono, że system został wyróżniony tytułem lidera w badaniu Emotional Footprint Report 2023. To uznanie zostało przyznane na podstawie opinii użytkowników SoftwareReviews. O nagrodzie tej możesz przeczytać tutaj.…
Łatwe wdrożenie CRM. Jak przygotować system do migracji danych?
W dzisiejszym środowisku biznesowym wiele firm i działów IT zaczyna uważniej przyglądać się swoim wewnętrznym działom, aby upewnić się, że ludzie, procesy i technologie odpowiedzialne za funkcjonowanie ich firm pomagają, a nie utrudniają ich działalność. Dla organizacji…
Jak nowoczesny CRM wykorzystuje omnichannel do poprawy CX?
Firmy stopniowo przechodzą z linearnego Customer Journey na bardziej złożone. Klienci zmieniają swoje preferencje i oczekiwania. Można więc śmiało powiedzieć, że sposób, w jaki odkrywają Twoje produkty lub usługi, przeniósł się ze sklepów stacjonarnych do sieci online. Obejmuje to każdą…
Czy AI pomoże mi w sprzedaży?
W latach 2012-2019 odsetek sprzedawców, którzy realizowali swoje cele, spadł z 63% do 57%. Oznacza to, że nastawienie na sprzedaż i presja czasu to dwie rzeczy, które definiują współczesną sprzedaż. Niestety, zadania administracyjne i spotkania coraz częściej pochłaniają czas…
Stwórz proces CRM w 5 krokach
W dzisiejszych czasach konsumenci oczekują czegoś więcej niż tylko standardowego podejścia do obsługi klienta. Chcą, aby ich doświadczenie było spersonalizowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb. Aby zapewnić takie pozytywne Customer Experience a tym samym zdobyć przewagę…