Sugar Customer Journey
80% prezesów zarządu
jest przekonanych, że ich firmy doskonale radzą sobie z obsługą klienta.
8% klientów
uznaje, że firmy, z którymi się kontaktują doskonale radzą sobie z obsługą klienta.
Customers Report 2020
Twój biznes z perspektywy klienta
Sugar Customer Journey to narzędzie do śledzenia “podróży klienta”. Dzięki niemu otrzymujesz podgląd całej relacji z klientem. Zrozumienie Customer Experience ułatwia widok typu kanban. Na osobnych „kafelkach” wyróżniane są poszczególne etapy całego procesu.
Sugar Customer Journey to wtyczka, którą można podpiąć do systemu Sugar. Ułatwia i przyspiesza zarządzanie szansami sprzedażowymi i relacjami z klientem w szerszym ujęciu. Oprócz zadań do wykonania po stronie sprzedaży, obrazuje także przebieg procesu zakupowego i kolejne kroki oczekiwane po stronie kontrahenta. Wizualizacja w systemie CRM pozwala śledzić i w odpowiednim momencie reagować na zaistniałe przeszkody do zawarcia transakcji. Nie przegap momentu. Bądź na bieżąco ze statusem każdej biznesowej relacji.
70% decyzji zakupowych
jest związanych z tym, w jaki sposób klienci są traktowani przez przedstawiciela firmy, z którą się kontaktują.
65% badanych
jest skłonnych do zmiany swoich przyzwyczajeń zakupowych, jeśli zawiodą się na obsłudze klienta.
86% klientów
zgodziłoby się zapłacić więcej, jeśli otrzymaliby lepszą jakość produktu oraz obsługi.
Jak działa Sugar Customer Journey
Każdą mapę doświadczeń klienta możesz dostosować do specyfiki prowadzonej działalności. Poszczególne zaprojektowane „podróże” mogą obrazować przebieg „życia klienta” od pierwszego kontaktu z firmą, przez negocjacje, zakup aż po utrzymanie relacji i serwis. Mogą też odzwierciedlać konkretny, wskazany etap.
Dzięki Sugar Customer Journey każde „doświadczenie klienckie” można powiązać z dowolnym rekordem w systemie takim jak kontakt, namiar, kontrahent, oferta, faktura itp. Użytkownicy śledzą postęp „podróży” na mapie na specjalnie przygotowanym wykresie. Co więcej, każdy krok może wiązać się ze stworzeniem dla użytkownika określonego działania (zadania, rozmowy telefonicznej lub spotkania), które warto podjąć, aby wpłynąć na jeszcze lepsze doświadczenie klienta i przyspieszyć przejście do następnego etapu.
Plug-in Customer Journey umożliwia powiązanie etapów w procesie z poszczególnymi rekordami w systemie oraz automatyczne stworzenie odpowiednich zadań dla użytkowników. Takie planowanie działań pod postacią mapy doświadczeń klienta pozwala firmom na osiągnięcie najwyższego poziomu jakości obsługi klienta. Stanowi także podstawę do tego, aby lepiej koordynować wszystkie interakcje z klientem, dzięki spojrzeniu na swoją firmę czy markę bezpośrednio z perspektywy klienta.