Sugar Sell

Sugar Sell

Sugar Sell to nowa odsłona oprogramowania
do zarządzania relacjami z klientami od SugarCRM.

To, co przyświeca producentowi to przede wszystkim dostarczenie wyjątkowego Customer Experience. Doświadczenie klienta w kontakcie z firmą jest o tyle lepsze, o ile sprzedawca, czyli użytkownik CRM, ma świadomość dostępnych funkcji i poprawnie z nich korzysta. Aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia procesu user adoption – SugarCRM wdraża politykę NO-TOUCH CRM.

Sugar Sell = No-Touch CRM

Nowoczesne oprogramowanie dostarcza coraz więcej mechanizmów Business oraz Artificial Intelligence. Im więcej czynności automatyzuje system, tym mniej miejsca na błąd ludzki oraz tym szybciej wykonywane są pewne zadania. SugarCRM nazywa swój system do zarządzania relacjami z klientami No-Touch CRM, a to dlatego, że w wielu przypadkach nie trzeba go nawet dotykać, aby uzyskać właściwą porcję wiedzy. Ten efekt dopełniają liczne dodatki, które można łatwo podłączyć do systemu, np. Sugar Hint, Sugar Customer Journey, Sugar Connect czy Sugar Discover.

Open Source CRM

sugar sell

Sugar Sell został zaprojektowany zgodnie z nowoczesnymi standardami tworzenia oprogramowania. Jest oparty na licencji typu Open Source, a to oznacza, że mimo komercyjnego sposobu dystrybucji nie jest oprogramowaniem pudełkowym, zamkniętym, a wręcz przeciwnie – może zostać zmodyfikowany pod potrzeby indywidualnego klienta. Dzięki wysokiej elastyczności systemu, Sugar rośnie wraz z organizacją. Nawet jeśli firma w ciągu kilku lat bardzo się rozwinie, nie będzie potrzeby wymiany systemu na nowy.

Swoboda doboru miejsca instalacji

Oprócz elastyczności kodu niepodważalną zaletą systemu jest swoboda doboru miejsca instalacji. System Sugar można umieścić na własnych serwerach, w chmurze producenta, w chmurze partnera wdrożeniowego, albo w chmurze należącej do dowolnej, innej firmy. Oznacza to, że oprogramowanie może być hostowane w opcji SaaS albo On-Premise.

sugar sell

System CRM #1

Sugar Sell oferuje to, czego brakuje pozostałym systemom Customer Relationship Management – gwarancję wyjątkowego User Experience. Z tego powodu instytut badawczy Gartner Inc. określił go wręcz Wizjonerem rynku.

Sugar Sell zajmuje pierwsze miejsce pod względem satysfakcji, niezawodności i wsparcia technicznego w konkursie PCMag Business Choice Awards i jest jedynym systemem CRM, który użytkownicy zdecydowanie poleciliby znajomym (zwycięzca rankingu Net Pomoter Score).

Aplikacja Sugar Mobile

sugar sell
  • sprzedawaj korzystając z Sugar Sell w aplikacji na iOS lub Android albo w przeglądarce – dzięki responsywnej wersji interface systemu
  • szybko dodawaj rekordy, korzystaj z dynamicznej wyszukiwarki, filtruj bazę danych oraz intuicyjne korzystaj z ulubionych obszarów systemu
  • szybko lokalizuj i wykorzystuj kluczowe informacje o klientach
  • zarządzaj działaniami sprzedażowymi z telefonu komórkowego

Kreator procesów biznesowych SugarBPM™

  • samodzielnie kreuj większość procesów biznesowych realizowanych później automatycznie w systemie CRM;
  • projektuj alerty, eskalacje i przebieg procedur w organizacji;
  • zabezpieczaj obsługę procesów toczących się równolegle lub wieloetapowo.

Sugar Sell - korzyści

Wzrost sprzedaży
i produktywności handlowców

  • kontaktuj się z klientami i utrzymuj pozytywne, długotrwałe relacje biznesowe
  • skupiaj się na najważniejszych zadaniach i szansach sprzedaży
  • współpracuj w zespole i wymieniaj się wiedzą, aby sprzedawać bardziej efektywnie.

Poprawa Customer Experience

  • zwiększaj jakość obsługi i skracaj czas jej trwania
  • stosuj się do spójnych procedur i dobrych praktyk podczas kontaktu z klientem
  • dostarczaj eksperckie wsparcie

Transparentność działań

  • buduj świadomość marki wśród swoich klientów wykorzystując spójne działania sprzedażowe i marketingowe
  • twórz, kontroluj i analizuj kampanie marketingowe dzięki integracji Sugar Market – Sugar Sell
  • wzmacniaj konwersję leadów dzięki wnioskom wyciąganym podczas precyzyjnej analizy mierników efektywności (KPI)

Prognozowanie sprzedaży

  • śledź wskaźniki i zmianę trendów, które mają wpływ na lejek sprzedaży
  • skupiaj swoje działania na najlepiej rokujących szansach sprzedażowych
  • przewiduj różne sytuacje, aby trafnie prognozować wartość sprzedaży

Zaawansowana analityka danych

  • śledź i analizuj historię relacji z klientami, ich zaangażowanie w kampanie reklamowe oraz to, jak kształtują się trendy rynkowe
  • otrzymuj informacje w czasie rzeczywistym o zmianach dotyczących lejka sprzedaży, ofertach, kluczowych szansach sprzedaży, czy aktywności klientów
  • używaj dziesiątek prekonfigurowanych dashboardów i raportów, które w każdej chwili możesz dostosować do swoich potrzeb

Cennik

Sugar Sell jest dostępny w modelu SaaS w chmurze producenta – Sugar Cloud lub On-Premise

od $49

minimum 3 użytkowników
/ miesiąc / rozliczenie roczne

  • 2 instancje sandbox
  • 60 GB przestrzeni dyskowej
  • wsparcie techniczne producenta przez telefon

Sell Premier

$135 

minimum 10 użytkowników

  • 60 GB przestrzeni dyskowej
  • rozbudowane wsparcie producenta
  • zintegrowane z Sugar Market i Sugar Serve
  • 2 instancje sandbox
  • codzienne backupy

Sell Advanced

$80

minimum 3 użytkowników

  • 30 GB przestrzeni dyskowej
  • standardowe wsparcie producenta
  • zintegrowane z Sugar Market i Sugar Serve
  • 2 instancje sandbox
  • codzienne backupy

Sell Essentials

$49

od 3 do 5 użytkowników

  • 14 GB przestrzeni dyskowej
  • podstawowe wsparcie producenta
  • brak integracji z Sugar Market i Sugar Serve
  • backupy co dwa tygodnie