Sugar Serve
Platforma do
obsługi zgłoszeń
Część składowa
platformy Sugar
Samoobsługowy
portal klienta
System obsługi klienta
![](https://sugarcrm.com.pl/wp-content/uploads/2023/03/serve.gif)
Sugar Serve to system do obsługi klienta, który jest doskonałym uzupełnieniem oprogramowania klasy CRM i marketing automation. Dzięki takiemu sprzężeniu Sugar Market Sell Serve uzyskasz pełen podgląd relacji z klientem od etapu marketingu, zapytania ofertowego przez negocjacje i sprzedaż po obsługę wniosków reklamacyjnych.
Poprawa efektywności obsługi klienta
Nowoczesny UI Sugar Serve poprawia czytelność i „używalność” systemu, co wpływa na produktywność zespołu i przyspiesza proces obsługi zgłoszeń.
![](https://sugarcrm.com.pl/wp-content/uploads/2023/03/Home-Serve@2x-1024x841-1.jpg)
Zmniejszenie kosztów obsługi posprzedażowej
![](https://sugarcrm.com.pl/wp-content/uploads/2023/03/Sugar-Serve-See-Every-Issue-At-A-Glance@2x-1024x841-1.jpg)
Opcja samoobsługi podczas wprowadzania zgłoszeń do systemu oszczędza czas zatrudnianych w firmie specjalistów.
Wzrost zadowolenia klientów z obsługi
Transparentność informacji o statusie zgłoszenia poprawia Customer Experience i wpływa na wizerunek firmy jako profesjonalnego partnera biznesowego.
![](https://sugarcrm.com.pl/wp-content/uploads/2023/03/SugarServe_Take-Your-Customers-Temp-1024x783-1.webp)
Funkcje Sugar Serve
![sugar serve](https://sugarcrm.com.pl/wp-content/uploads/2019/11/sugarcrm_sugarserve_see_every_issue_at_a_glance-768x420-e1573639081413.jpg)
Konsola serwisowa
Zunifikowany interfejs, który umożliwia pracownikom obsługi zwiększenie wydajności i lepsze poznanie każdego klienta, z którym współpracuje serwis.
Portal klienta
Samoobsługowy portal klienta i baza wiedzy Sugar Serve pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy – zwiększając satysfakcję i pokrywając koszty obsługi klienta.
Case routing
Gotowe reguły biznesowe do efektywnego routingu spraw przychodzących, w tym ponownego przydzielania i eskalacji – wszystkie obsługiwane przez SugarBPM.
Zarządzanie zgłoszeniami
Zarządzaj zgłoszeniami od klientów, które trafiają do Ciebie różnymi kanałami i upewnij się, że działasz zgodnie z zawartą umową serwisową.
![](https://sugarcrm.com.pl/wp-content/uploads/2023/03/Sugar-Serve-Let-The-Platform-Route-The-Cases@1x.jpg)
![](https://sugarcrm.com.pl/wp-content/uploads/2023/03/Sugar-Serve-View-Performance-Without-Reporting@2x-1024x841-1.jpg)
Raportowanie
Wstępnie przygotowane raporty umożliwiają profesjonalną analitykę danych, które mają znaczenie dla poprawy Customer Experience.
Zarządzanie umowami SLA
Kalkuluj poziomy udzielanego wsparcia, zarządzaj regionami, godzinami dostępności inbsp;innymi czynnikami wpływającymi na konstrukcję zobowiązań SLA.
Cennik
Sugar Serve jest dostępny w modelu SaaS w chmurze Sugar Cloud
od $80
minimum 10 użytkowników
/ miesiąc / rozliczenie roczne
- 2 instancje sandbox
- 60 GB przestrzeni dyskowej
- wsparcie techniczne producenta przez telefon