Sugar Hint
Automatyczne pozyskiwanie wiedzy o klientach
Sugar Hint to narzędzie Relationship Intelligence, które automatyzuje proces pozyskiwania wiedzy o klientach. To, co sprzedawcy zwykli robić, wprowadzając dane do systemu CRM – wykonuje za nich nowoczesny mechanizm. Jak obliczyli specjaliści z Nucleus Research, zbieranie dodatkowych informacji o nowym kliencie w Internecie statystycznie trwa około 17 minut. Sugar Hint oszczędza zatem dokładnie tyle per każdy nowy rekord. Mechanizm, o którym mowa korzysta z szerokiej gamy informacji pozostawionych w Internecie i przenosi je bezpośrednio do CRM. Bez Twojego udziału, w zaledwie kilka sekund, przeszukiwane są setki stron. Otrzymany wynik to efekt dogłębnej analizy publicznych danych powiązanych ze wskazanym adresem e-mail. Wystarczy tylko kliknąć „zatwierdź”!
Wypróbuj Sugar Hint i daj się zaskokczyć
Asystent marketingu, sprzedaży i agentów obsługi klienta
Sugar Hint przydaje się zarówno w marketingu, jak i sprzedaży i podczas obsługi klienta. Jeżeli brakuje Ci jakichś informacji o osobie kontaktowej, od dłuższego czasu nie otrzymujesz odpowiedzi na wysłane wiadomości – Sugar Hint pomoże Ci ustalić inną formę kontaktu. Mechanizm przysłuży się również doprecyzowaniu profilu klienta – im więcej wiesz, tym lepiej odpowiadasz na potrzeby, nawet takie niedoprecyzowane w zapytaniu ofertowym. Przy okazji, ponieważ nie poświęcasz swojego dnia na przeszukiwanie wielu stron internetowych – zwiększasz efektywność swojej pracy. Dzięki Sugar Hint poświęcasz uwagę rokującym szansom sprzedażowym a uzupełnianie systemu dzieje się bez Twojego udziału. Samo.
Cennik
Sugar Hint
$15
za użytkownika
/ miesiąc / rozliczenie roczne