Sugar Market Sell Serve

Sugar Market Sell Serve

Widzieliście już nowego Sugara? Jeśli obserwujecie social media, albo odwiedziliście stronę internetową producenta to pewnie zauważyliście zmianę w zakresie identyfikacji wizualnej produktu. Zniknęły charakterystyczny sześcian i wyraziste czarne litery. Sugar wygląda teraz inaczej, subtelniej, co zdecydowanie bardziej pasuje do odświeżonego już jakiś czas temu interfejsu.

Nowe logo, materiały promocyjne i strona internetowa to tylko preambuła do prawdziwych przekształceń, które mają się przysłużyć dynamizacji sprzedaży. Sugar nieustannie rozwija się jako platforma do obsługi relacji z klientami przedsiębiorstwa.

Jak sugeruje nazwa Market Sell Serve – Sugar ma służyć jako narzędzie do prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych oraz obsługi potransakcyjnej. Do każdego z obszarów można uzyskać osobny dostęp, albo zakupić platformę złożoną z dwóch lub trzech elementów. Wszystko w zależności od potrzeb!

Sugar Market – to narzędzie marketing automation, które powstało na kanwie popularnego systemu Salesfusion.

Sugar Sell – to znane, lubiane i wielokrotnie nagradzane narzędzie sales force automation pod zmienioną nazwą.

Sugar Serve – nowy produkt do obsługi posprzedażowej, zarządzania zgłoszeniami i wnioskami klienckimi.

Sugar Market

Nowoczesna sprzedaż wymaga zaopiekowania się klientem zanim jeszcze rozpoczną się negocjacje sprzedażowe. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Gartner, klienci kontaktują się z dostawcami, dopiero gdy proces zakupowy jest już zaawansowany w 57%. Sugar dostarcza narzędzie dla działu marketingu, które wspiera firmy w realizowaniu strategii lead nurturing na wczesnym etapie zainteresowania produktem czy usługą.  Przy jego użyciu możliwe jest śledzenie aktywności klientów na stronie internetowej oraz innych aktywności marketingowych takich jak: otwarcie newsletteru, kliknięcie w link, pobranie materiałów, wypełnienie formularza itp.

sugar market sell serve

Sugar Sell

Na dalszym etapie przydaje się Sugar Sell, czyli klasyczny system CRM. Pozyskane przez marketing namiary trafiają tam dzięki integracji. W ten sposób uzyskuje się pełnię wiedzy o klientach od etapu researchu rynku po kolejne etapy podróży klienta (Customer Journey), aż do zakupu. W zależności od specyfiki Twojej organizacji taki proces może być szybki i nieskomplikowany lub długotrwały i pokrętny. W relacjach z innymi przedsiębiorstwami często jest tak, że zanim zapadnie decyzja należy przekonać liczny komitet zakupowy. Żeby o nikim nie zapomnieć, odpowiedzieć na wątpliwości każdego z decydentów – przyda się renomowane, sprawdzone narzędzie klasy Enterprise. Sugar, nazywany wręcz „Wizjonerem” rynku ma na tym polu doświadczenie, jego funkcjonalność doceniają największe światowe korporacje, w tym: Sennheiser, AGFA, GENERALI, a nawet Apple!

sugar market sell serve

Sugar Serve

Ostatni, ale z pewnością nie najmniej istotny etap relacji z klientami to obsługa posprzedażowa. Jeżeli chcecie zapewnić wysoki poziom powracających klientów – zadbajcie o terminowe, profesjonalne procesowanie wniosków reklamacyjnych oraz zapytań typu up- i cross-sell.  W tym celu warto zintegrować CRM z trzecim elementem tworzącym platformę Sugar: Serve.

sugar market sell serve

Ile kosztuje Sugar Market Sell Serve?

Za 10 000 kontaktów w Sugar Market zapłacicie $1000 miesięcznie. Każde dodatkowe 10 000 kontaktów to $150 na miesiąc.

Opcji uzyskania dostępu do Sugar Sell jest wiele. O szczegóły najlepiej dopytać oficjalnego partnera producenta. Standardowo zapłacicie $80 za użytkownika na miesiąc (minimum 10 użytkowników).

Dostęp do Sugar Serve kosztuje $80 miesięcznie za użytkownika (minimum 10 użytkowników). Nadanie dostępu klientom (Portal Users) to koszt $8,33/użytkownik/miesiąc.

Sugar pozostaje systemem o otwartym kodzie, a więc nadal możliwe jest dokonywanie przekształceń w celu dopasowania do indywidualnych potrzeb. Zainteresowani? Zapraszamy do kontaktu!