Sugar Market FAQ

Sugar Market FAQ

Odpowiadamy na najczęstsze pytania dotyczące Marketing Automation od SugarCRM Inc.

Do tej pory SugarCRM specjalizował się wyłącznie w rozwiązaniach dla sprzedaży. Wszyscy doskonale kojarzymy ich flagowy system do zarządzania relacjami z klientami oraz szeroki pakiet dodatków do Sugar Sell. Całkowitą nowością, od czasu pozyskania Salesfusion, jest osobna aplikacja do automatyzacji marketingu – od niedawna nazywana po prostu Sugar Market.

Przyłączenie Sugar Market do oferty SugarCRM Inc. wiąże się ze strategią dostarczenia pełnego podglądu relacji z klientem przedsiębiorstwa. Jak obliczyli specjaliści z Gartner Inc., klienci kontaktują się z dostawcami, dopiero gdy proces zakupowy jest już zaawansowany w 57%. Z tego względu tak ważne jest, aby komunikat marketingowy był spójny z przekazem sprzedażowym. Oba zespoły powinny współpracować i wymieniać się wiedzą na temat klienta – najprościej jeśli skorzystają w tym celu z profesjonalnego oprogramowania.

W dzisiejszym artykule odpowiadamy na najczęstsze pytania dotyczące systemu marketing automation od SugarCRM – Sugar Market.

Do czego służy Sugar Market?

Sugar Market to rozwiązanie marketing automation zaprojektowane, aby wspierać działania promocyjne na wczesnym etapie procesu zakupowego po stronie klienta.

Jakie funkcje posiada Sugar Market?

KAMPANIE REKLAMOWE – projektowanie i zarządzanie płatnymi kampaniami Google za pośrednictwem Sugar Market.

AUDYT SEO – audyty treści, ich skuteczności  i pozycji w Google.

SOCIAL – planowanie postów, zarządzanie kontami i monitorowanie wizerunku marki na platformach społecznościowych.

ŚLEDZENIE PODRÓŻY KLIENTA – odkrywanie kluczowych informacji na temat klientów i ich zaangażowania w konkretne treści na stronie internetowej.

KAMPANIE LEAD NURTURING – projektowanie kampanii i dostosowywanie przekazu do etapu Customer Journey oraz poziomu wiedzy klienta.

SCORING – mierzenie zaangażowania i porządkowanie bazy klientów ze względu na ich poziom wiedzy o ofercie i miejsce na Customer Journey Map.

KAMPANIE E-MAIL – tworzenie spersonalizowanych, angażujących kampanii E-mail i napędzanie konwersji.

FORMULARZE, LANDING PAGES –  kreator i wbudowana funkcja drag-and-drop oraz możliwość samodzielnego programowania w tzw. code mode – tworzenie dostosowanych do indywidualnych potrzeb formularzy i stron typu landing page.

EVENTY – zarządzanie eventami typu online (np. webinary) oraz badanie ich skuteczności bezpośrednio w Sugar Market.

ANKIETY – zbieranie opinii klientów na temat ich doświadczenia z firmą.

RAPORTY – podgląd wyników marketingowych, analiza podejmowanych działań i generowanych w ten sposób przychodów.

INTERAKTYWNE DASHBOARDY – posługiwanie się raportami w formie dashletów na ekranie głównym systemu.

INTEGRACJA Z CRM – integracja z Sugar Sell i koordynacja działań sprzedażowych i marketingowych.

Jak często następują aktualizacje Sugar Market?

Sugar Market jest aktualizowany zgodnie z cyklem planowanych update’ów, raz na dwa tygodnie.

Czy zakup Sugar Sell jest jednoznaczny z uzyskaniem dostępu do Sugar Market?

Sugar Sell i Sugar Market to dwa odrębne systemy. Koszt Sugar Market jest związany z liczbą kontaktów przechowywanych w systemie. W ramach opłaty podstawowej przewidziano 10.000 rekordów.  Nie ma natomiast ograniczenia ze względu na liczbę użytkowników. Dostęp do systemu można swobodnie rozdysponować pomiędzy pracowników Sales & Marketing, co nie generuje kosztów licencji per user. Dla bazy do 10.000 kontaktów opłata za dostęp do Sugar Market wynosi $1000 miesięcznie i jest pobierana za cały rok z góry.

Czym się różnią Salesfusion i Sugar Market?

Sugar Market to pozyskany przez SugarCRM Inc. system Salesfusion pod zmienioną nazwą. Zakres funkcjonalny pozostaje ten sam.

Czy Sugar Market można zintegrować z Sugar Sell, Serve, Pro-, Enterprise?

Tak. Sugar Market można zintegrować ze wszystkimi wersjami systemów Sugar – Pro, Enterprise, Sell and Serve, zainstalowanych zarówno on-premise jaki i w chmurze.

Czy występują różne edycje Sugar Market?

Nie. Sugar Market ma tylko jedną dostępną edycję.

Czy mogę zainstalować Sugar Market na własnym serwerze?

Nie, Sugar Market jest dostępny tylko w chmurze.

Z kim należy się skontaktować w celu pozyskania instancji Sugar Market?

Z producentem lub oficjalnym partnerem SugarCRM Inc. na Polskę.

Czy kod Sugar Market jest otwarty?

Tak. Wszystkie systemy w ramach platformy Sugar Market Sell Serve to systemy Open Source. Otwarty kod Sugar Market pozwala na dopasowanie systemu do indywidualnych potrzeb. Zapytaj partnera wdrożeniowego o możliwe dostosowania.

Pamiętaj!

Dzięki Sugar Market dotrzesz do klientów i zainteresujesz ich treściami – gdziekolwiek się znajdują. Marketing automation od SugarCRM pomoże Ci zaprojektować kampanie lead nurturing, zarządzać mediami społecznościowymi, prowadzić newsletter, śledzić aktywność klientów na stronach internetowych itp. Wszystko w jednym prostym rozwiązaniu chmurowym. Czytaj więcej TUTAJ lub zapytaj nas o szczegóły.

kontakt@sugarcrm.com.pl