Sugar Serve FAQ

Sugar Serve FAQ

Zmiany, zmiany, zmiany. SugarCRM to już nie tylko rozwiązania dla sprzedaży. W ostatnim artykule pisaliśmy o możliwościach systemu marketing automation Sugar Market. Do platformy Sugar dołączono jeszcze jedno unikalne rozwiązanie.

Sugar Serve to oprogramowanie do obsługi klienta, które wspiera czynności związane z podtrzymaniem relacji biznesowych. W systemie obsłużysz na przykład wnioski reklamacyjne. Możesz też pozwolić klientom na dostęp do portalu i samoobsługę w zakresie typowych zgłoszeń.

Ponieważ Sugar Serve to zupełnie nowe rozwiązanie – zebraliśmy dla Was zestaw najczęściej zadawanych pytań.

Co to jest Sugar Serve?

Sugar Serve to platforma obsługi posprzedażowej, dzięki której usprawnisz zarządzanie zgłoszeniami i pomożesz klientom rozwiązywać ich problemy.

Jakie funkcje posiada Sugar Serve?

KONSOLA SERWISOWA – zunifikowany interfejs, który umożliwia pracownikom obsługi zwiększenie wydajności i lepsze poznanie każdego klienta, z którym współpracuje serwis.

ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMI – zarządzanie zgłoszeniami od klientów, które trafiają do systemu różnymi kanałami.

ZARZĄDZANIE UMOWAMI SLA – kalkulowanie poziomu potrzebnego wsparcia, zarządzanie regionami, godzinami dostępności agentów i innymi czynnikami wpływającymi na konstrukcję zobowiązań SLA.

AUTOMATYZACJA PROCESU (case routing) – gotowe reguły biznesowe do efektywnego routingu spraw przychodzących, w tym ponownego przydzielania i eskalacji – wszystkie obsługiwane przez SugarBPM.

PANEL KLIENTA – Samoobsługowy portal klienta i baza wiedzy Sugar Serve pozwalają użytkownikom szybko rozwiązywać typowe problemy – zwiększając satysfakcję i pokrywając koszty obsługi klienta.

RAPORTOWANIE – wstępnie przygotowane raporty umożliwiają profesjonalną analitykę danych, które mają znaczenie dla poprawy Customer Experience.

Decyduję się na system Sugar Sell, czy Sugar Serve będzie do niego dołączony?

Sugar Serve to osobny produkt. Jeżeli używasz starszych wersji systemu Sugar, a w szczególności edycji Pro/Enterprise, które zawierają mechanizmy do obsługi klienta, nie musisz się obawiać, że utracisz tę funkcjonalność. SugarCRM nadal wspiera swoje wcześniejsze rozwiązania. Rekomendowanym podejściem jest jednak migracja danych i przeniesienie tego obszaru relacji z klientami do Sugar Serve. Zapytaj swojego partnera o warunki takiego upgrade i migracji.

Czy Sugar Serve można zintegrować z Sugar Sell?

Tak. Oba systemy można, a wręcz powinno się zintegrować w celu uzyskania podglądu 360° relacji z klientem.

Czy Sugar Serve integruje się z instancjami Sugar postawionymi On-Premise?

Sugar Serve integruje się z chmurowymi instancjami Sugar Enterprise. Nie integruje się natomiast z:

  • Sugar Professional  w chmurze
  • Sugar Professional On-Premise
  • Sugar Enterprise On-Premise

Rekomendowana opcja to migracja Pro/Enterprise do Sugar Sell i integracja z Sugar Serve w opcji, gdy oba systemy są hostowane w chmurze.

Czy Sugar Serve posiada różne edycje?

Sugar Serve jest dostępny tylko pod jedną postacią. Producent nie rozróżnia edycji tego systemu ze względu na zakres funkcjonalny.

Czy Sugar Serve możmna zainstalować On-Premise?

Sugar Serve jest dostępny wyłącznie jako rozwiązanie chmurowe.

Jak mogę uzyskać własną instancję Sugar Serve?

W tym celu należy skontaktować się z producentem lub oficjalnym partnerem SugarCRM na Polskę.

Ile kosztuje Sugar Serve?

Koszt systemu wynosi od $80 za użytkownika miesięcznie. Zgodnie z polityką SugarCRM – opłata naliczana jest w systemie rocznym.

Pamiętaj!

Sugar Serve to system do obsługi klienta, który jest doskonałym uzupełnieniem oprogramowania klasy CRM i marketing automation. Dzięki takiemu sprzężeniu Sugar Market Sell Serve uzyskasz pełen podgląd relacji z klientem od etapu marketingu, zapytania ofertowego przez negocjacje i sprzedaż po obsługę wniosków reklamacyjnych.

Czytaj więcej TUTAJ lub zapytaj nas o szczegóły.

kontakt@sugarcrm.com.pl