SugarCRM doceniony jako najlepszy system CRM [2022]

SugarCRM doceniony jako najlepszy system CRM [2022]

Pierwsze miesiące 2022 były dla SugarCRM bardzo ekscytujące. Ich system zwyciężył ostatnio w kilku znaczących rankingach. Został uznany za najlepszy system CRM.

Analitycy branżowi i przedstawiciele mediów uznali Sugara za jednego z najlepszych dostawców CRM. Systemy tworzone przez producentów Sugara są doceniane, a sama firma uważana za pewną organizację, która się wciąż rozwija.

SugarCRM z wyróżnieniem Constellation Research

Całkiem niedawno pisaliśmy tutaj o tym, że SugarCRM został umieszczony na liście Constellation Research. Warto o tym przypomnieć, ponieważ system został wyróżniony ze względu na dobre opinie użytkowników.

SugarCRM zwycięzcą rankingu 2022 CRM Watchlist

W lutym ogłoszono też, że SugarCRM wygrał The Prestigious 2022 CRM Watchlist. W konkursie wyróżniane są firmy, które w minionym roku wywarły największy wpływ na świat technologii zorientowanych na klienta i posiadają infrastrukturę korporacyjną, strategię i zasoby, aby utrzymać ten wpływ przez następne trzy lata. Nagroda została opracowana przez znawcę i analityka branży CRM Paula Greenberga.

Gold Stevie Award dla SugarCRM

Drugi rok z rzędu SugarCRM zdobył prestiżowa nagrodę Gold Stevie Award. Tegoroczne wyróżnienie zostało przyznane za najlepszy pakiet CRM w kategorii Midmarket – New Version. W zeszłym roku Sugar został wyróżniony w kategorii Best New Product.

Platforma CRM została doceniona za dostarczenie znaczącej wartości w zakresie świadczenia usług oraz kilku ważnych nowych możliwości, w tym potężnego silnika AI, SugarPredict, który jest w pełni zintegrowany z platformą dla zespołów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.

Stevie Awards for Sales & Customer Service to najwyższe na świecie wyróżnienie dla profesjonalistów w dziedzinie obsługi klienta, contact center, rozwoju biznesu i sprzedaży.

SugarCRM nagrodzony jako Najlepsza Platforma CX w Inauguracyjnych Nagrodach CX Today

SugarCRM został uznany za Najlepszą Platformę CX przez CX Today. W inauguracyjnym programie CX Awards honorującym myślących przyszłościowo dostawców, którzy wprowadzają w życie przełomowe wizje doświadczeń klienta. Jury składające się z doświadczonych analityków, praktyków i konsultantów dokonało przeglądu setek zgłoszeń w każdej z dziesięciu kategorii i stwierdziło, że finaliści i zwycięzcy zrobili wiele, aby utorować drogę do doskonałości CX.

Grafika przedstawia zwycięzcę konkursu. Najlepszy system CRM.

To wyróżnienie podkreśla zdolność platformy SugarCRM do umożliwienia firmom tworzenia zyskownych relacji z klientami poprzez dostarczanie wysoce adekwatnych i spersonalizowanych relacji z klientami w trakcie ich podróży.

SugarCRM wciąż liderem w CRM Technology Value Matrix 2022

Raport CRM Technology Value Matrix jest publikowany co roku w kwietniu. W tym roku raport ukazał się 12 kwietnia. I tak jak w zeszłym roku, tak i w tym SugarCRM znalazł się w ćwiartce lidera. System doceniono za użyteczność i funkcjonalność. System SugarCRM jest platformą kompletną, która obsługuje sprzedaż, serwis oraz marketing. Wszystko w jednym miejscu.

Grafika przedstawia systemu i ich kategorie. najlepszy system crm.

Nucleus Research dzieli systemy na cztery grupy: lider, ekspert, core predictors oraz facilitators. Pozycja systemu w konkretnej ćwiartce pokazuje jak program się rozwija i czy ma możliwości na przejście do innej ćwiartki. Co warto zaznaczyć w tegorocznym rankingu Nucleus postawiło użyteczność nad funkcjonalnością w ocenianiu.

Podsumowanie

SugarCRM został ponownie doceniony przez wiele instytucji. A to na pewno nie jest ich ostatnie słowo. Sugar działa tak, aby zawsze dostarczać potrzebne rozwiązania, których potrzebują klienci i ich firmy lub organizacje. Otrzymywane nagrody potwierdzają, że działania Sugara są doceniane i zyskują zaufanie klientów.