CategoryAgent zmiany

Sugar Sell, czyli sposób na “no-touch CRM”

Sugar Sell, czyli sposób na “no-touch CRM”

SugarCRM? Sugar? Sugar Sell? Zacznijmy od tego, jak ostatecznie nazywa się system do zarządzania relacjami z klientami. Było trochę zmian w ostatnim czasie. Nic dziwnego, jeżeli przestaliście nadążać. SugarCRM to…

SugarCRM Partner Day

SugarCRM Partner Day

SugarCRM Partner Day to nowa formuła spotkań wymyślona dla firm wdrożeniowych i przedstawicieli producenta. Pierwsze tego typu spotkanie odbyło się 12 czerwca we francuskim Lyonie. Celem eventu jest wymiana doświadczeń…

Czy Twój CRM jest “agentem zmiany”?

Oferując narzędzie do zarządzania relacjami z klientami już od 9 lat, doszliśmy do etapu, w którym śmiało możemy powiedzieć, że SugarCRM działa jako agent zmiany wewnątrz firm naszych klientów. Co…