Sugar 7

20 Paź Customer Journey Map w SugarCRM

Doświadczenie klienta przy każdym pojedynczym kontakcie z firmą czy marką nigdy jeszcze nie było tak ważne z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu biznesowego. Najlepszym sposobem na zdiagnozowanie wszystkich punktów styku klienta w firmą jest stworzenie tzw. mapy doświadczeń klienta.


Według „Customers Report 2020” klienci określają, że 70% ich decyzji zakupowych jest związanych z tym, w jaki sposób firma ich traktuje jako klientów. Aż 86% klientów zgodziłoby się zapłacić więcej, jeśli tylko otrzymaliby lepszą jakość produktu, ale także obsługi, a 65% osób jest skora do zmiany swoich przyzwyczajeń skupowych jeśli zawiodą się na obsłudze klienta. W jaki sposób na te badania odpowiadają firmy? Aż 80% prezesów zarządu jest przekonanych, że ich firmy doskonale radzą sobie z obsługą klienta. Niestety zdanie to według „Bain and Company Customer-Led Growth Report” podziela jedynie 8% klientów.


SugarCRM dostarczając system, który pozwala na budowanie niezwykle silnych relacji z klientami znalazł sposób na dążenie do zniwelowania powyższej różnicy. Od niedawna użytkownicy SugarCRM mogą korzystać z dodatkowego modułu Sugar Customer Journey, który pozwala w prosty, ale niezwykle użyteczny sposób przyjąć perspektywę klienta oraz zobrazować optymalną z punktu widzenia firmy mapę doświadczeń klienta. Narzędzie to następnie pozwala monitorować na jakim etapie „podróży” znajduje się każdy pojedynczy klient po to, aby we właściwym momencie dotrzeć do klienta z odpowiednią informacją. Wszystko to pozwala w konsekwencji doprowadzić do pogłębienia relacji z klientem i przyspieszenia decyzji klienta np. dotyczącej zakupu.



customer-journey-process-evolpe

W module Sugar Customer Journey firmy mogą bez problemu dostosować mapę doświadczeń klienta do specyfiki prowadzonej działalności. Narzędzie jest na tyle elastyczne, że poszczególne zaprojektowane „podróże” mogą obrazować cały proces życia klienta od początku jego kontaktu z firmą, przez zakup aż po utrzymanie i serwis, lub też mogą odzwierciedlać tylko określony etap.


Z punktu widzenia użyteczności dla realizowanych działań operacyjnych, każde doświadczenie klienta można powiązać z dowolnym rekordem w systemie takim jak kontakt, namiar, kontrahent, czy nawet oferta, faktura lub też moduły autorskie. Dzięki połączeniu zaprojektowanej mapy doświadczeń z rekordami w systemie użytkownicy mogą śledzić postęp klienta na mapie na specjalnie przygotowanym do tego wykresie. Co więcej, każdy etap podróży może wiązać się ze stworzeniem dla użytkownika określonego działania (zadania, rozmowy telefonicznej lub spotkania), które warto podjąć aby wpłynąć na jeszcze lepsze doświadczenie klienta i przyspieszyć przejście do następnego etapu.


Rozwiązanie Sugar Customer Journey w skrócie umożliwia więc powiązanie etapów podróży z poszczególnymi rekordami w systemie i tworzenie odpowiednich zadań dla użytkowników. Takie planowanie działań pod postacią mapy doświadczeń klienta pozwala firmom na osiągnięcie najwyższego poziomu jakości obsługi klienta. Stanowi także podstawę do tego, aby lepiej koordynować wszystkie interakcje z klientem, dzięki spojrzeniu na swoją firmę czy markę bezpośrednio z perspektywy klienta.

Źródło: sugarcrm.com


Read More
SugarCRM 7

25 Lip Sugar 7 nadchodzi!

 

SugarCRM 7

Mamy przyjemność ogłosić, że jeszcze tego lata zostanie wydana kolejna wersja naszego słodkiego systemu – Sugar 7.

Media społecznościowe, mobilność oraz Cloud Computing zmieniają całkowicie sposób interakcji przedsiębiorców z klientami, a co za tym idzie, również charakter CRM. Sugar 7 odbiega od tradycyjnego skupienia systemów CRM na wewnętrznym zarządzaniu zespołem sprzedaży, w zamian skupia się przede wszystkim na potrzebach użytkownika, który wchodzi w bezpośrednie interakcje z klientem. Wykorzystując inteligentną, szybką i społecznościową platformę, każdy profesjonalista w przedsiębiorstwie pozna swoich klientów lepiej, wykona swoją pracę lepiej i zapewni klientom najwyższej jakości doświadczenie.

Klienci w dzisiejszych czasach oczekują przejrzystości oraz interakcji z dostawcami wtedy kiedy im odpowiada i w sposób jaki im odpowiada. Oznacza to, że każdy pracownik podczas każdego kontaktu ma szansę zwiększyć satysfakcję klienta. Umieszczenie za pomocą Sugar 7 odpowiednich narzędzi oraz informacji o klientach w rękach każdego pracownika pierwszego kontaktu, zapewnia doskonałą obsługę klienta w całej organizacji i prowadzi do długoterminowej lojalności klientów oraz wzrostu ich liczby.

Cechy Sugar 7 to:

  • Inteligentny: Nowy, wbudowany Panel informacyjny (Intelligence Panel) zapewnia 360-stopniowy widok na business oraz customer intelligence z poziomu jednego ekranu, co pozwala każdemu użytkownikowi na szybki dostęp do poszczególnych informacji o klientach, których potrzebują w określonym momencie – podczas bezpośredniego kontaktu z klientem. Każdy dashboard może zostać spersonalizowany tak, aby pokazać odpowiednie wewnętrzne i zewnętrzne informacje na temat kontaktu i kontrahenta, dzięki czemu każdy użytkownik jest zawsze na bieżąco z tym, co jest ważne dla klienta.
  • Szybki, elastyczny i łatwy w użyciu: Interfejs użytkownika został zbudowany od podstaw z myślą o szybkości. Oparty na HTML 5, Sugar 7 pomaga wykonać zaplanowane na dzisiaj zadania za pomocą tabletu, telefonu czy urządzenia desktopowego. Użytkownicy mogą szybko filtrować, dodawać tagi, obserwować i dzielić się kluczowymi informacjami dotyczącymi klienta. Pozwala im to na monitorowanie istotnych informacji i trendów, a wszystko to z poziomu jednej strony.
  • Społecznościowy: Sugar 7 wprowadza nowe podejście zarówno do sieci społecznościowych, jak i współpracy wewnętrznej. Udoskonalony Panel aktywności (Activity streams) jest w pełni zintegrowany z naszym CRM, dostarczając aktualizacji w czasie rzeczywistym o każdym kontrahencie, kontakcie, umowie. W przeciwieństwie do tradycyjnych narzędzi wykorzystywanych przez sieci społecznościowe, które opierają się na aktualizacjach poprzez kanały rozmów, Sugar 7 pozwala użytkownikom na monitorowanie aktywności na koncie klienta, dzięki czemu użytkownicy Sugar mogą być stale na bieżąco z wszelkimi działaniami dotyczącymi klienta, i współpracować nad tym, jak najlepiej zająć się klientem. Sugar 7 jest zbudowany na otwartej architekturze, dzięki czemu pozwala na pełną interoperacyjność z zewnętrznymi narzędziami współpracy.

Sugar 7 jest szybszy i bardziej przyjazny mediom społecznościowym niż kiedykolwiek wcześniej. Nowe wyszukiwanie, filtrowanie i inteligentne możliwości tagowania, wszystko to sprawia, że SugarCRM pracuje tak, jak pracują Twoi pracownicy. Koncepcja Panelu aktywności została rozbudowana i dodana do każdego modułu. Teraz użytkownicy mają do wyboru wyświetlanie danych w tradycyjnych polach i panelach lub w formie interfejsu typu czat w czasie rzeczywistym. Wiemy, że skuteczna komunikacja jest podstawą sukcesu przedsiębiorstwa, dlatego dodaliśmy do Sugar potężne narzędzie do komunikacji i współpracy. Nowy interfejs Sugar 7 jest wyrazisty i znacząco różny od jakiejkolwiek wersji 6.x, a wszytko to dzięki nowym, kolorowym ikonom oznaczającym typ rekordu i kolorowym informacjom tagującym.

Prawda, że brzmi ekscytująco? Trochę cierpliwości, a i Wy poznacie nasze najnowsze dzieło – Sugar 7! 🙂

Read More
mautic is open source marketing automation