Wiesz, że systemy CRM można przydzielić do różnych kategorii? Operacyjny, analityczny i interaktywny. Ich ogólne działanie u podstawy jest takie samo, więc po co je rozróżniać i rozdzielać? Takie pytania powinny się pojawić w trakcie odkrywania i doboru narzędzia CRM. Watro…
Customer Breakthrough Awards – zwycięzcy nagród od SugarCRM
Rok 2024 już na dobre się rozpoczął. Kończy się czas podsumowań, ale warto wspomnieć o jednym plebiscycie, który odbywa się już od trzech lat. Customer Breakthrough Awards po raz kolejny zostały przyznane. Doceniono i uhonorowano klientów i partnerów…
Nowości w SugarCRM w 2024 i co wydarzyło się w 2023 roku
2023 rok był naprawdę intensywnym czasem. Wdrażanie sztucznej inteligencji, nowy wygląd SugarCRM, spotkania z partnerami, a to tylko część rzeczy, które się wydarzyła. Warto sobie je przypomnieć, żeby ze świeżością spojrzeć, na to co czeka użytkowników korzystających z tego narzędzia w 2024…
Jak z pomocą narzędzia CRM możesz poprawić swój Marketing Automation?
Narzędzie CRM to centralny system w niejednej firmie. Korzystanie z niego to podstawa pracy wielu zespołów. Warto jednak pamiętać o tym, że można wspierać działania takiego narzędzi przy pomocy innych. Integracja z Marketing Automation pomoże w lepszym zaangażowaniu…
Zbuduj swój idealny CRM: 8 możliwości i funkcji, które powinien posiadać CRM
Dzięki odpowiedniemu zestawowi narzędzi i funkcji oprogramowanie CRM może stać się istotną częścią prowadzenia firmy. Może pomóc zaoszczędzić czas, zwiększyć sprzedaż i pielęgnować wyjątkowe relacje z klientami i potencjalnymi konsumentami, oferując krytyczny wgląd w ich…
Podnoś poziom CX w swojej firmie
Doświadczenia klienta są ważne dla zarządzających firmami. To raczej nie jest nowa informacja dla nikogo. Dbanie o Customer Experience to temat powracający co roku i co kwartał. Nie jest to zadziwiające, badania cały czas pokazują, że pozytywne doświadczenia są ważne dla konsumentów.…
Stan rynku systemów CRM 2024. Raport SugarCRM
Przez pięć lat może się wiele zmienić. Tym bardziej jeżeli chodzi o technologię. Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego jak potrafi się zmienić całe podejście do konkretnego aspektu po nagłej i rewolucyjnej zmianie. Mogliśmy się…
Co nowego w SugarCRM?
W ostatnim na planecie SugarCRM dzieje się bardzo wiele. Informowaliśmy o konferencji partnerów w Birmingham, o konferencji „SugarCRM Connected”, a także o kolejnym docenieniu systemu przez Gartnera w kultowym Magicznym Kwadrancie. Warto podsumować te wszystkie wydarzenia. Spieszymy uzupełnić podjęte wątki…
Konferencja w Birmingham, spotkanie partnerów SugarCRM
Współpraca partnerów w branży IT jest bardzo ważnym aspektem dla producenta systemu CRM. Wspólne działania umacniają więzi oraz relacje. Dlatego dobrze widzieć, że producenci wciąż organizują konferencje, na których spotykają się wspólnie ze swoimi partnerami z całego…
Magiczny Kwadrant Gartnera – analiza SugarCRM
20 września Gartner opublikował swoje coroczne zestawienie, w którym przedstawia najlepsze systemy CRM. To już tradycja, że o tym piszemy. Po raz kolejny w zestawieniu znalazł się system SugarCRM. Magiczny Kwadrant Gartnera jest wydawany w ponad 300 kategoriach.…
Jak wykorzystać CRM do rozwoju firmy?
Rozwój biznesu jest jednym z głównych celów wszystkich organizacji. Podczas gdy wiele z nich stara się go osiągnąć za pomocą CRM, kwalifikując nowych potencjalnych klientów, często zapominają o obecnych klientach. Na szczęście przychody nie kończą się po zamknięciu transakcji…
SugarCRM liderem w automatyzacji sprzedaży dla średnich i małych firm
W przeszłości oprogramowanie CRM kojarzyło się z narzędziem dla firm na poziomie korporacyjnym. Tak już nie jest. Małe i średnie firmy są teraz w stanie wdrażać profesjonalne platformy CRM i robią to w dużej liczbie. Firma badawcza Global Industry Analysts spodziewa…