Firmy muszą znaleźć nowe strategie, aby pozostać istotnymi na rynku, który obsługują. Podczas gdy w przeszłości wiele organizacji miało podejście nastawione przede wszystkim na zysk, dziś nacisk kładzie się na zadowolenie klientów i interesariuszy. Aby doświadczyć prawdziwego…
Jak sztuczna inteligencja wpływa na obsługę klienta? Statystyki na 2024 rok
Sztuczna inteligencja jest wszędzie. Nie jest już miłym dodatkiem do CX, ale ma kluczowe znaczenie dla spełnienia oczekiwań klientów w zakresie szybkiego i spersonalizowanego wsparcia. Sztuczna inteligencja wzmacnia ludzki aspekt obsługi klienta, zachwycając klientów spersonalizowaną obsługą…
CRM 2.0, czyli jak AI zmienia CRM
W ostatnim czasie generatywne AI zrewolucjonizowało sposób, w jaki firmy zarządzają relacjami z klientami. Nowa era CRM, w której sztuczna inteligencja odgrywa decydującą rolę, zwłaszcza w modelach generatywnych, oferuje bezprecedensowe możliwości dostarczania spersonalizowanych doświadczeń klientów (CX).…
Nagroda Best Overall CRM Company dla SugarCRM
Narzędzie SugarCRM zostało ponownie uznane za najlepsze rozwiązanie CRM. Ten tytuł przyznano po raz czwarty. Nagroda MarTech Breakthrough Awards jest przyznawana najlepszym firmom, technologiom i produktom. Spis treści Nagroda dla SugarCRM The MarTech…
Nowe ceny licencji SugarCRM
Niedawno informowano o wydaniu nowej licencji SugarCRM, jaką jest Sugar Sell Standard, więcej przeczytasz o tym w poście na ten temat. Ze względu na to zaszły zmiany w innych dostępnych, dotychczas, licencji. Chodzi głównie o ceny i ilość licencji, które…
Jak się przygotować na nową odsłonę CX?
Znajdujemy się u progu nowej ery doświadczeń klientów (CX), zapoczątkowując radykalnie inny krajobraz napędzany postępem sztucznej inteligencji, danych i nowych technologii. W całej branży liderzy stawiają czoła zmianom, wyprzedzają konsultację i wyznaczają kurs na przyszłość.…
ERP a CRM, jakie są różnice i jak można je zintegrować?
Do 2026 roku rynek systemów ERP będzie wart ponad 78 miliardów dolarów, a w 2028 roku rynek oprogramowania CRM osiągnie wartość 96 miliardów dolarów. Nikt sobie już nie wyobraża pracy bez systemów tych klas. ERP,…
Nowa licencja Sugar Sell Standard
Producent systemu SugarCRM ogłosił dodanie nowej licencji narzędzia Sugar Sell. Nazywa się ona Standard i jest kompromisem pomiędzy licencjami Essentials i Advanced. Nowa oferta Sugar Sell zostanie udostępniona dla użytkowników już niedługo,…
Polski CRM, jak podejść do tego z głową?
Koncept narzędzi CRM powstał w na zachodzie (głównie w Stanach Zjednoczonych). Zaczął się on pojawiać w latach 80. XX wieku, a powstał z potrzeby uporządkowania danych. Archiwa przestały już wystarczać, dlatego zaczęły pojawiać się pierwsze bazy. Większość…
Kluczowe funkcje CRM dla B2B
W firmach B2B, zarządzanie danymi klientów jest kluczowym elementem sukcesu. System CRM powinien ułatwiać ich wykorzystanie. Jest to szczególnie istotne w kontekście wieloetapowych procesów sprzedażowych i długotrwałych relacji z klientami. Wprowadzenie informacji o kontrahentach do systemu CRM…
Ukryte koszty i kompromisy: Co ryzykujesz, wybierając nieodpowiedniego dostawcę CRM?
W świecie biznesu pokusa współpracy z dużym dostawcą CRM może być kusząca. Często obiecują oni rozbudowane portfolio produktów, solidne struktury wsparcia i pewność ugruntowanej marki. Jednak wiele firm nie zdaje sobie sprawy z ukrytych kosztów…
Maksymalna efektywność z aplikacją CRM na Twoim telefonie
W obecnej erze gospodarka oparta na danych wymaga elastycznych i dostępnych narzędzi do zarządzania relacjami z klientami (CRM). W tym kontekście aplikacja SugarCRM na telefonie wyróżnia się jako wszechstronne rozwiązanie, zapewniające optymalne możliwości zarządzania danymi w ruchu. Spis…