CategoryOpen Source

CRM w centrum inicjatyw cyfrowych?

Według firmy Gartner Inc. organizacje wykorzystują technologie CRM jako główną część swoich cyfrowych inicjatyw w celu zwiększenia satysfakcji klienta. Gartner twierdzi, że popyt na nowoczesną technologicznie relację z klientami powoduje rozszerzoną…

Sugar 7 nadchodzi!

Sugar 7 nadchodzi!

  Mamy przyjemność ogłosić, że jeszcze tego lata zostanie wydana kolejna wersja naszego słodkiego systemu – Sugar 7. Media społecznościowe, mobilność oraz Cloud Computing zmieniają całkowicie sposób interakcji przedsiębiorców z…

Czy Twój CRM jest “agentem zmiany”?

Oferując narzędzie do zarządzania relacjami z klientami już od 9 lat, doszliśmy do etapu, w którym śmiało możemy powiedzieć, że SugarCRM działa jako agent zmiany wewnątrz firm naszych klientów. Co…

Zwycięska passa SugarCRM trwa!

Firma SugarCRM zdobyła 4 nagrody w 11. Corocznym programie nagród Liderów Rynku CRM (11th Annual CRM Market Leaders Awards program) organizowanym przez CRM magazine. Skład sędziowski, składający się z czołowych…

Letni powiew świeżości z Sugar 6.5

Wraz z nadejściem pory letniej SugarCRM wprowadza sporo nowości, w tym jeszcze bardziej ergonomiczny interfejs – udoskonala opcje kalendarza i możliwości integracji z kalendarzami zewnętrznymi, ułatwia wyszukiwanie, archiwizację e-mail oraz…

Webinarium o SugarCRM

Zapraszamy na webinarium poświęcone tematyce systemów Open Source klasy CRM, ze szczególnym uwzględnieniem SugarCRM! Przyszłość biznesu jest otwarta: SugarCRM jako przykład otwartego systemu do zarządzania relacjami z klientem Termin: 19…

12