W branżach takich jak produkcja, sprzedaż hurtowa i dystrybucja, długoterminowe relacje z klientami są najważniejsze. Technologia nie zastąpi ludzkiego podejścia, ale może pomóc zespołowi sprzedaży B2B uzyskać przewagę nad konkurencją. SugarCRM ułatwia sprzedaż, wykorzystując wbudowaną inteligencję do odkrywania…
5 problemów spowodowanych konfliktem między sprzedażą a marketingiem
Sprzedaż i marketing; są jak idealna para. Jeden jest analityczny i bezpośredni, podczas gdy drugi mówi wszystko i odwołuje się do emocji. Kiedy są w doskonałej harmonii, życie jest dobre. Tak właśnie jest ze sprzedażą i marketingiem. Ale podobnie jak pary, czasami…
SugarCRM po raz czwarty nagrodzony The Sammys!
SugarCRM po raz czwarty został nagrodzony The Sammys! Business Intelligence Group uhonorowało producentów nagrodą za „Produkt Roku”, uznając rozwiązania AI za przełomowe. Uznanie nowych funkcjonalności, które wdrożył SugarCRM, za „Produkt Roku” pokazuje, jak duży…
Zautomatyzuj swoje działania dzięki CRM dla branży finansowej
Narzędzia CRM ułatwiają pracę. Tego można być pewnym od jakiegoś czasu. W końcu nie bez powodu tak wiele organizacji zaznacza, że te systemy są sercem ich przedsiębiorstwa. Ułatwiają pracę nie tylko sprzedaży, ale także innym zespołom, co wpływa pozytywnie na współpracę. Szybko też…
Jak z pomocą narzędzia CRM możesz poprawić swój Marketing Automation?
Narzędzie CRM to centralny system w niejednej firmie. Korzystanie z niego to podstawa pracy wielu zespołów. Warto jednak pamiętać o tym, że można wspierać działania takiego narzędzi przy pomocy innych. Integracja z Marketing Automation pomoże w lepszym zaangażowaniu…
Zainwestuj w CRM dla branży automotive
Aby odpowiednio zarządzać firmą, należy się zaopatrzyć w narzędzia, które najlepiej Cię w tym wspomogą. W takim wypadku najważniejsze jest, aby jak najlepiej się przygotować do ewentualnego podjęcia decyzji. Dobrze jest czerpać wiedzę z udanych…
Dlaczego UI ma znaczenie w korzystaniu z narzędzia CRM?
W dynamicznie rozwijającym się biznesie skuteczne zarządzanie relacjami z klientami (CRM) stało się nieodzownym elementem dla organizacji pragnących utrzymać konkurencyjność i zaspokoić oczekiwania klientów. Jednakże, oprócz samego narzędzia CRM, równie istotny jest element,…
Zainwestuj w CRM dla branży spożywczej
Wdrożenie narzędzia CRM to duży krok dla firmy. Jednak są takie przedsiębiorstwa, które postanowiły zrobić ten krok. Dlaczego warto go zrobić i podjąć działania, które do tego prowadzą. Warto przyjrzeć się przykładowi, który dobrze prezentuje, jak…
3 rewelacyjne pluginy do SugarCRM, które znaleźliśmy w Internecie
Jak w prosty i szybki sposób wzbogacić posiadaną instancję SugarCRM? SugarCRM cały czas pracuje nad rozwojem swojego systemu. Także społeczność deweloperska oraz partnerzy producenta wydają do niego osobne paczki, co w łatwy sposób pozwala uruchomić…
2019: Nowości na rynku Open Source, na które warto zwrócić uwagę
2019 zbliża się ku końcowi. Jest to dobry moment, żeby przeanalizować, co zmieniło się na rynku Open Source, i w jakim kierunku zmierza branża. Na naszym portalu zwykle skupiamy się na innowacjach dotyczących SugarCRM. Producent systemu i jego produkt nie funkcjonują…
Integrator SugarCRM & Mautic dostępny na SugarOutfitters
W poprzednim wpisie informowaliśmy o premierze integratora SugarCRM & Mautic autorstwa eVolpe. Opisaliśmy jego podstawowe funkcje oraz zalety posiadania systemu marketing automation w szerszym rozumieniu. Korzystając z okazji, iż zapowiadany przez poznańską firmę konektor właśnie ukazał się…
CRM w centrum inicjatyw cyfrowych?
Według firmy Gartner Inc. organizacje wykorzystują technologie CRM jako główną część swoich cyfrowych inicjatyw w celu zwiększenia satysfakcji klienta. Gartner twierdzi, że popyt na nowoczesną technologicznie relację z klientami powoduje rozszerzoną integrację i wykorzystanie wszystkich obszarów…