CategoryOpen Source

Zautomatyzuj swoje działania dzięki CRM dla branży finansowej

Zautomatyzuj swoje działania dzięki CRM dla branży finansowej

Narzędzia CRM ułatwiają pracę. Tego można być pewnym od jakiegoś czasu. W końcu nie bez powodu tak wiele organizacji zaznacza, że te systemy są sercem ich przedsiębiorstwa. Ułatwiają pracę nie tylko sprzedaży, ale także innym zespołom, co wpływa pozytywnie na współpracę. Szybko też…

Zainwestuj w CRM dla branży automotive

Zainwestuj w CRM dla branży automotive

Aby odpowiednio zarządzać firmą, należy się zaopatrzyć w narzędzia, które najlepiej Cię w tym wspomogą. W takim wypadku najważniejsze jest, aby jak najlepiej się przygotować do ewentualnego podjęcia decyzji. Dobrze jest czerpać wiedzę z udanych…

Dlaczego UI ma znaczenie w korzystaniu z narzędzia CRM?

Dlaczego UI ma znaczenie w korzystaniu z narzędzia CRM?

W dynamicznie rozwijającym się biznesie skuteczne zarządzanie relacjami z klientami (CRM) stało się nieodzownym elementem dla organizacji pragnących utrzymać konkurencyjność i zaspokoić oczekiwania klientów. Jednakże, oprócz samego narzędzia CRM, równie istotny jest element,…

Zainwestuj w CRM dla branży spożywczej

Zainwestuj w CRM dla branży spożywczej

Wdrożenie narzędzia CRM to duży krok dla firmy. Jednak są takie przedsiębiorstwa, które postanowiły zrobić ten krok. Dlaczego warto go zrobić i podjąć działania, które do tego prowadzą. Warto przyjrzeć się przykładowi, który dobrze prezentuje, jak…

Integrator SugarCRM & Mautic dostępny na SugarOutfitters

Integrator SugarCRM & Mautic dostępny na SugarOutfitters

W poprzednim wpisie informowaliśmy o premierze integratora SugarCRM & Mautic autorstwa eVolpe. Opisaliśmy jego podstawowe funkcje oraz zalety posiadania systemu marketing automation w szerszym rozumieniu. Korzystając z okazji, iż zapowiadany przez poznańską firmę konektor właśnie ukazał się…

CRM w centrum inicjatyw cyfrowych?

Według firmy Gartner Inc. organizacje wykorzystują technologie CRM jako główną część swoich cyfrowych inicjatyw w celu zwiększenia satysfakcji klienta. Gartner twierdzi, że popyt na nowoczesną technologicznie relację z klientami powoduje rozszerzoną integrację i wykorzystanie wszystkich obszarów…

The 2013 Market Awards przyznane – Sugar w czołówce!

Z przyjemnością informujemy, iż w tegorocznej, 12. już edycji Corocznego programu nagród Liderów Rynku CRM (12th Annual CRM Market Leaders Awards program), SugarCRM zdobyło aż 5 nagród! Oznacza to, iż otrzymaliśmy o jedno wyróżnienie więcej niż w roku 2012. Podobnie jak w zeszłym roku,…

Sugar 7 nadchodzi!

Sugar 7 nadchodzi!

  Mamy przyjemność ogłosić, że jeszcze tego lata zostanie wydana kolejna wersja naszego słodkiego systemu – Sugar 7. Media społecznościowe, mobilność oraz Cloud Computing zmieniają całkowicie sposób interakcji przedsiębiorców z klientami, a co za tym idzie,…

Czy Twój CRM jest “agentem zmiany”?

Oferując narzędzie do zarządzania relacjami z klientami już od 9 lat, doszliśmy do etapu, w którym śmiało możemy powiedzieć, że SugarCRM działa jako agent zmiany wewnątrz firm naszych klientów. Co to właściwie oznacza? W celu wyjaśnienia załóżmy, że większość organizacji ma stałe…

123