CategorySugarCRM

SugarCRM Partner Day

SugarCRM Partner Day

SugarCRM Partner Day to nowa formuła spotkań wymyślona dla firm wdrożeniowych i przedstawicieli producenta. Pierwsze tego typu spotkanie odbyło się 12 czerwca we francuskim Lyonie. Celem eventu jest wymiana doświadczeń…

Przydatne funkcje Sugar

Przydatne funkcje Sugar

Jeszcze kilka tygodni temu cały świat żył hashtagiem #tenyearchallenge dzięki któremu mogliśmy przybliżyć sobie jak celebryci, osoby prywatne, czy też nawet firmy i produkty wyglądają dziś, w porównaniu do wyglądu…

Wykorzystaj Sugar do zburzenia silosów danych!

Wykorzystaj Sugar do zburzenia silosów danych!

Powstanie silosów w firmach, to niebezpieczne zjawisko. Polega ono na tym, że pewne informacje, czy dane nie wypływają poza działy funkcjonujące w przedsiębiorstwie. W efekcie pracownicy tych jednostek organizacyjnych działają…

SugarCRM Mobile 6.2.0.

SugarCRM Mobile 6.2.0.

Nowa wersja aplikacji mobilnej SugarCRM jest już dostępna! Aplikacja mobilna CRM firmy SugarCRM w wersji 6.2.0. jest dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym iOS oraz Android. Najnowsza wersja SugarCRM Mobile…

Apple klientem SugarCRM!

Apple klientem SugarCRM!

Apple klientem SugarCRM, czyli historia o utworzeniu AppleCRM W kwietniu 2017 odbędzie się światowa premiera zapowiednego od miesięcy systemu CRM dla firmy Apple. Jak wiadomo z nieoficjalnych źródeł (informację podał m.in.…

Integrator SugarCRM & Mautic

Integrator SugarCRM & Mautic

Obserwując poczynania polskich firm informatycznych zajmujących się wdrożeniami SugarCRM odkryliśmy ciekawą informację na temat integracji z opensourcowym narzędziem Marketing Automation, Mautic. Najnowszym konektorem umożliwiającym osiągnięcie spójności działań Marketingu i Sprzedaży  …

Customer Journey Map w SugarCRM

Customer Journey Map w SugarCRM

Doświadczenie klienta przy każdym pojedynczym kontakcie z firmą czy marką nigdy jeszcze nie było tak ważne z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu biznesowego. Najlepszym sposobem na zdiagnozowanie wszystkich punktów styku klienta…

CRM w centrum inicjatyw cyfrowych?

Według firmy Gartner Inc. organizacje wykorzystują technologie CRM jako główną część swoich cyfrowych inicjatyw w celu zwiększenia satysfakcji klienta. Gartner twierdzi, że popyt na nowoczesną technologicznie relację z klientami powoduje rozszerzoną…

Integracja SugarCRM z Google AdWords

Potencjalni nabywcy coraz częściej korzystają z Internetu w podejmowaniu decyzji zakupowych. Przez lata marketingowcy używali AdWords do generowania potencjalnych klientów. Ci klienci są “przekazywani” przedstawicielom handlowym, którzy następnie pomagają w…

123