CategorySugarCRM

Przydatne funkcje Sugar

Przydatne funkcje Sugar

Jeszcze kilka tygodni temu cały świat żył hashtagiem #tenyearchallenge dzięki któremu mogliśmy przybliżyć sobie jak celebryci, osoby prywatne, czy też nawet firmy i produkty wyglądają dziś, w porównaniu do wyglądu…

Wykorzystaj Sugar do zburzenia silosów danych!

Wykorzystaj Sugar do zburzenia silosów danych!

Powstanie silosów w firmach, to niebezpieczne zjawisko. Polega ono na tym, że pewne informacje, czy dane nie wypływają poza działy funkcjonujące w przedsiębiorstwie. W efekcie pracownicy tych jednostek organizacyjnych działają…

SugarCRM Mobile 6.2.0.

SugarCRM Mobile 6.2.0.

Nowa wersja aplikacji mobilnej SugarCRM jest już dostępna! Aplikacja mobilna CRM firmy SugarCRM w wersji 6.2.0. jest dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym iOS oraz Android. Najnowsza wersja SugarCRM Mobile…

Apple klientem SugarCRM!

Apple klientem SugarCRM!

Apple klientem SugarCRM, czyli historia o utworzeniu AppleCRM W kwietniu 2017 odbędzie się światowa premiera zapowiednego od miesięcy systemu CRM dla firmy Apple. Jak wiadomo z nieoficjalnych źródeł (informację podał m.in.…

Integrator SugarCRM & Mautic

Integrator SugarCRM & Mautic

Obserwując poczynania polskich firm informatycznych zajmujących się wdrożeniami SugarCRM odkryliśmy ciekawą informację na temat integracji z opensourcowym narzędziem Marketing Automation, Mautic. Najnowszym konektorem umożliwiającym osiągnięcie spójności działań Marketingu i Sprzedaży  …

Customer Journey Map w SugarCRM

Customer Journey Map w SugarCRM

Doświadczenie klienta przy każdym pojedynczym kontakcie z firmą czy marką nigdy jeszcze nie było tak ważne z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu biznesowego. Najlepszym sposobem na zdiagnozowanie wszystkich punktów styku klienta…

CRM w centrum inicjatyw cyfrowych?

Według firmy Gartner Inc. organizacje wykorzystują technologie CRM jako główną część swoich cyfrowych inicjatyw w celu zwiększenia satysfakcji klienta. Gartner twierdzi, że popyt na nowoczesną technologicznie relację z klientami powoduje rozszerzoną…

Integracja SugarCRM z Google AdWords

Potencjalni nabywcy coraz częściej korzystają z Internetu w podejmowaniu decyzji zakupowych. Przez lata marketingowcy używali AdWords do generowania potencjalnych klientów. Ci klienci są “przekazywani” przedstawicielom handlowym, którzy następnie pomagają w…

12