fbpx
 

SugarCRM

sugarcrm mobile

02 Sie SugarCRM Mobile 6.2.0.

Nowa wersja aplikacji mobilnej SugarCRM jest już dostępna!

Aplikacja mobilna CRM firmy SugarCRM w wersji 6.2.0. jest dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym iOS oraz Android.

Najnowsza wersja SugarCRM Mobile App pozwala na modyfikowanie ofert dla klientów bezpośrednio w telefonie. W Sugar Mobile 6.2.0. możliwe jest nawet łączenie wielu elementów asortymentu w ramach jednego zamówienia. Jest to funkcja udostępniona osobom podłączonym do instancji Sugar Spring’18 / Sugar 8.0 lub wyższej. Udogodnienie związane z modułem „Oferty”to jedyna funkcja aplikacji, która pozostaje  niedostępna dla użytkowników korzystających z wcześniejszych wersji oprogramowania. Aplikacja jest bowiem kompatybilna ze wszystkimi wersjami systemu Sugar poczynając od 7.9 wzwyż.

Pełen wykaz zmian i usprawnień dostępny jest na stronie producenta:

  1. SugarCRM Mobile for Android Release Notes 6.2.0
  2. SugarCRM Mobile for iOS Release Notes 6.2.0

sugarcrm mobile

Jak uaktualnić aplikację SugarCRM Mobile?

Wszystkie istniejące instalacje Sugar Mobile uaktualnią się dzięki natywnej funkcji aktualizacji telefonu lub tabletu. Alternatywnie można przeprowadzić aktualizację, wyszukując SugarCRM Mobile w sklepie z aplikacjami na urządzenie lub korzystając z następujących linków:

  1. Google Play Store
  2. Apple App Store

sugarcrm mobile app

Read More
sugar system crm

06 Kwi Sugar – system CRM, który służy klientom. Ale nie tylko.

Oprogramowanie  CRM (Customer Relationship Management) najczęściej definiowane jest po prostu na zasadzie tłumaczenia angielskiego skrótu jako system do zarządzania relacjami z klientami. Służy ono realizacji idei biznesowej, gdzie w centrum uwagi znajdują się potrzeby osób, do których kierujesz swoją ofertę. System Sugar oferuje Ci możliwość podążania za potrzebami klienta i docierania z właściwym przekazem, produktem, czy usługą w optymalnym momencie.

Tyle teoria. W praktyce system wspiera również wewnętrzne zależności; usprawnia procedury oraz komunikację w organizacji, którą zarządzasz. Jest niezwykle potężnym narzędziem do prowadzenia relacji z klientami, znacząco wpływa również na wydajność Twoich pracowników i partnerów biznesowych.

Komu jeszcze służy system Sugar?

 

Odziały, placówki, filie…

 

Duże firmy, zwłaszcza te złożone z wielu oddziałów zamiejscowych, często borykają się z problemem szumu komunikacyjnego w organizacji. Dyrektorzy poszczególnych placówek są odpowiedzialni za usprawnienie obsługi klienta, a także właściwe delegowanie obowiązków. System Sugar może służyć jako narzędzie, które to ułatwi. Jeżeli poszukujesz rozwiązania, które pozwala na efektywne przydzielanie zapytań ofertowych właściwym zespołom, powinieneś rozważyć nasz produkt. System przydaje się sprzedawcom zarówno do śledzenia własnych postępów, jak i obserwowania „podróży” klienta. Historia relacji biznesowej widoczna jest jak na dłoni, a to zapobiega powielaniu lub zaniechaniu działań nawet w największych korporacjach.

 

Partnerzy zewnętrzni

 

Bywa, że przedsiębiorstwo wspierają także zewnętrzni partnerzy. Aby utrzymać odpowiedni poziom ich zaangażowania w bieżące procesy, istnieje możliwość przyznania im dostępu do wybranych obszarów systemu Sugar. Rzecz jasna nie wszystkie informacje, które przetwarzasz, powinny być dla nich widoczne. Mając to na uwadze, obopólną korzyść zapewnia współdzielenie bazy klientów (przy ograniczeniu widoku informacji poufnych), udzielenie dostępu do szablonów dokumentów, czy zbudowanie wspólnego repozytorium wiedzy.

 

Biura Obsługi Klienta

 

Kolejna grupa, która korzysta z oprogramowania Sugar to pracownicy Obsługi Klienta (zatrudnieni w firmie lub pracujący w centrach usług zewnętrznych). Dostęp do zgłoszonych przez klientów wniosków otrzymują oni na podobnej zasadzie jak partnerzy zewnętrzni. Administrator systemu ma uprawnienia nadrzędne, dzięki którym steruje tym, co widzą poszczególni użytkownicy oraz wskazane przez niego zespoły. Ponieważ Sugar to aplikacja o otwartym kodzie, istnieje możliwość personalizacji struktury modułowej oraz ścieżek procesowych w systemie. Dzięki analizie przedwdrożeniowej – którą najlepiej, jeżeli przeprowadzi oficjalny partner SugarCRM w Polsce – jesteś w stanie dokładnie zbadać, a następnie uwzględnić w systemie nawet najbardziej specyficzne procedury. Dzięki temu zapewnisz m.in. płynność i efektywność obsługi posprzedażowej.

 

Klienci i jeszcze raz klienci

 

Sugar może być dostępny także dla Twoich klientów! Sprawdza się to zwłaszcza we wspomnianym Dziale Obsługi. Jego członkowie pracują jeszcze wydajniej dzięki obszarowi Portal Klienta. Za jego pośrednictwem klient samodzielnie i bezpośrednio w systemie zgłasza nowe zamówienia, reklamacje, czy zapytania ofertowe. Ma również możliwość podglądu faktur i innych dotyczących go dokumentów. Umożliwiając klientom dostęp do instancji systemu, usprawniasz waszą komunikację oraz zapewniasz przejrzystość i transparentność wymienianych informacji. Już nigdy żadne zgłoszenie nie zaginie na skrzynce mailowej byłego pracownika!

 

 

Read More
apple klientem sugarcrm

27 Mar Apple klientem SugarCRM!

Apple klientem SugarCRM, czyli historia o utworzeniu AppleCRM

W kwietniu 2017 odbędzie się światowa premiera zapowiednego od miesięcy systemu CRM dla firmy Apple. Jak wiadomo z nieoficjalnych źródeł (informację podał m.in. portal The Inquirer) będzie to indywidualnie dopracowana do potrzeb korporacji aplikacja webowa stworzona na podstawie opensourcowej platformy Sugar!

Apple postawił warunek, aby wdrażany u nich system do zarządzania relacjami z klientami został jak najlepiej dopasowany do wewnętrznych wymogów. Obejmuje to również uzgodnienie nazwy aplikacji. Oparte na SugarCRM rozwiązanie dla Apple nazwano po prostu AppleCRM. Na życzenie tego światowej sławy producenta elektroniki użytkowej, z bazą CRM połączono każdą część już istniejącej wewnętrznej struktury systemowej (in-store, Genius bar, www etc.).

Uruchomienie AppleCRM ma się odbyć w kwietniu bieżącego roku. Od tego momentu sprzedawcy i inne osoby zatrudnione w korporacji otrzymają dostęp do znacznie szerszego spektrum informacji  na temat wypracowanych relacji z konsumentami.

Wdrożenia systemu Sugar w ramach organizacji spodziewano się już jesienią 2016 roku. Ostatecznie uruchomienie produkcyjne zostało opóźnione ze względu na poziom skomplikowania dotyczący integracji wszystkich globalnych systemów wykorzystywanych przez Apple Inc.

Warto zauważyć, iż do tej pory Apple był klientem Salesforce, jednego z największych konkurentów SugarCRM. Tak znaczące osiągnięcie, jakim jest pozyskanie światowego lidera w produkcji elektroniki, oprogramowania i komputerów osobistych, utwierdza mocną pozycję SugarCRM na rynku. Oficjalny komunikat w sprawie systemu dla Apple nie został wydany, ale wiadomość wyciekła do mediów i w szybkim tempie rozniosła się w Internecie. Inni kontrahenci współpracujący z SugarCRM to m.in. IBM, Mitsubishi, HTC, Agfa Healthcare, Sennheiser.

Zespół SugarCRM Polska gratuluje pozyskania kolejnego kluczowego klienta oraz dalszego efektywnego propagowania misji Customer Relationship Management także wśród światowych koncernów!

Read More
integracja sugarcrm mautic

09 Mar Integrator SugarCRM & Mautic dostępny na SugarOutfitters

W poprzednim wpisie informowaliśmy o premierze integratora SugarCRM & Mautic autorstwa eVolpe. Opisaliśmy jego podstawowe funkcje oraz zalety posiadania systemu marketing automation w szerszym rozumieniu. Korzystając z okazji, iż zapowiadany przez poznańską firmę konektor właśnie ukazał się na platformie SugarOutfitters.Com – przedstawiamy cechy narzędzia w bardziej funkcjonalnym ujęciu.

Integrator eVolpe został przygotowany dla SugarCRM 7.6.1.0. – 7.8.0.0. oraz Mautic 2.5.1. Przed pobraniem wtyczki należy upewnić się, iż posiadamy właściwe wersje obu systemów. Konektor jest kompatybilny ze wszystkimi edycjami SugarCRM (Professional, Enterprise, Ultimate) oraz obsługuje bazę danych MySQL.

Dzięki platformie SugarOutfitters otrzymujemy możliwość skorzystania z darmowej, 30-dniowej wersji testowej integratora. Koszt po upływie wskazanego terminu to  $120 rocznie za użytkownika Mautica posiadającego również dostęp do SugarCRM.

Instrukcja instalacji oraz konfiguracji narzędzia dostępna jest w języku angielskim w zakładce „Documentation”. Najbardziej powszechne problemy i sposoby radzenia sobie z nimi objaśniono w podpunkcie „Troubleshooting”. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości warto zwrócić się bezpośrednio do twórców korzystając z namiarów podanych na stronie internetowej evolpe.pl/kontakt.

Jakie zalety oferuje integracja SugarCRM Mautic?

Użytkownicy systemów SugarCRM i Mautic otrzymali możliwość swobodnego przełączania się pomiędzy systemami przy wykorzystaniu wyświetlanej w polu rekordu ikony z odpowiednim adresem URL. Udostępniono również podgląd wszystkich podjętych akcji marketingowych z poziomu SugarCRM. W subpanelu Marketing Activities zbierane są informacje na temat unikalnych czynności takich jak: otwarcie maila, pobranie załącznika, wejście na stronę itp. Integracja SugarCRM i Mautic została zaprojektowana w taki sposób, aby uniknąć tworzenia duplikatów dla rekordów zapisanych już w jednym z systemów. Dodatkowo korzystając z rozbudowanego modułu Raporty można przeprowadzić dogłębną analitykę skuteczności przeprowadzonych kampanii e-marketingowych.

Zainteresowanych integratorem odsyłamy do naszego ostatniego wpisu, platformy SugarOutfitters oraz Działu Sprzedaży firmy eVolpe.

Zespół SugarCRM Polska

Read More
mautic is open source marketing automation