Narzędzie SugarCRM zostało ponownie uznane za najlepsze rozwiązanie CRM. Ten tytuł przyznano po raz czwarty.
Nagroda MarTech Breakthrough Awards jest przyznawana najlepszym firmom, technologiom i produktom.
Nagroda dla SugarCRM
Best Overall CRM Company to nagroda przyznawana przez MarTech. SugarCRM zostało wyróżnione przede wszystkim za wszechstronność, którą prezentuje. W czasach, gdy CRM jest ważniejszy niż kiedykolwiek, aby wspierać klientów i napędzać biznes Sugar został doceniony za innowacyjne technologie. Zwiększają one produktywność sprzedaży, maksymalizują wpływ marketingu i usprawniają obsługę klienta.
Sugar Sell, sales-i, Market i Serve to integralne elementy kompleksowego rozwiązania CRM firmy Sugar. Platforma jest oparta na zaawansowanej sztucznej inteligencji i przyjaznych dla użytkowników interfejsach.
Wspólnie te rozwiązania pozwalają zapewnić spójne i wydajne podejście do zarządzania relacjami z klientami i ich sukcesami.
Wstępnie skonfigurowana, inteligentna platforma CRM, używana przez organizacje z różnych sektorów, od producentów po uniwersytety, banki i firmy technologiczne, oddaje moc sztucznej inteligencji w ręce klientów. Bez względu na jej wielkość, dojrzałość biznesową lub zaawansowane techniczne – AI dla wszystkich.
The MarTech Breakthrough Awards
Konkurs MarTech Breakthrough Awards jest otwarty dla wszystkich osób, firm i organizacji zaangażowanych w tworzenie publicznie dostępnych produktów i usług.
Organizacja nie ma żadnych ograniczeń geograficznych i działa globalnie, dlatego do nagrody może zostać zgłoszony każdy.
MarTech pomaga markom radzić sobie w ciągle zmieniającym się otoczeniu. Oczekiwania klientów nigdy nie były wyższe, a nagradzane firmy wyróżniają się technologicznie. Rewolucjonizują sposób, w jaki marki sprostają oczekiwaniom dzięki spersonalizowanym doświadczeniom podczas każdej interakcji z klientem.
SugarCRM wciąż się rozwija
SugarCRM to narzędzie, które cały czas się rozwija.
Dzięki niedawnemu przejęciu przez Sugar firmy sales-i, do platformy dodano funkcje analizy przychodów w celu zwiększenia rentowności sprzedaży klientów i inteligentnego zarządzania kontami.
Użytkownicy końcowi odnoszą również korzyści z zaangażowania Sugar we wspieraniu głębszej integracji danych planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) i CRM za pośrednictwem jednej platformy, która daje zespołom możliwość przeprowadzania analizy i skuteczniejszego odkrywania ukrytych produktów i usług typu up-sell, corss-sell, link-sell i switch-sell.
Podsumowanie
Nagroda przyznana SugarCRM wskazuje na to jak to narzędzie dynamicznie się rozwija. Docenienie czwarty rok z rzędu, jest dobrym przykładem, że ten rozwój jest stały i nie opiera się tylko na rewolucjach technologicznych, jak na przykład AI.
Jeśli zainteresował Cię ten temat, skontaktuj się z nami!