Wdrożenie CRM to niezwykle ważna decyzja dla każdej firmy. Nie można jednak po prostu kupić nowej platformy CRM, nacisnąć przełącznik i być na najlepszej drodze do lepszych relacji biznesowych i wyższych przychodów. W rzeczywistości jest to znacznie bardziej skomplikowany…
Lista kontrolna oceny CRM: Czego szukać w oprogramowaniu CRM?
Przy szerokiej gamie różnych rozwiązań CRM dostępnych na rynku, może być trudno dokładnie określić, które z nich jest odpowiednie dla Twojej firmy. Czy powinieneś wybrać ten główny nurt, który jest najbardziej znany? A może wybrać mniejszą…
5 najważniejszych funkcji ułatwiających korzystanie z SugarCRM
Spis treści Jak SugarCRM pomaga przedstawicielom handlowym odnosić sukcesy? 1. Automatyzacja powtarzalnych zadań sprzedażowych 2. Wszystkie dane w jednym miejscu 3. Inteligentniejsze planowanie sprzedaży 4. Płynna integracja poczty e-mail i kalendarza 5.…
Jak aplikacja mobilna SugarCRM ułatwia sprzedaż
Jeśli zajmujesz się sprzedażą w terenie, twoim biurem jest samochód, kawiarnia lub lobby klienta. A telefon? To twoje centrum dowodzenia. Aplikacja mobilna SugarCRM została stworzona z myślą o przedstawicielach takich jak Ty – zawsze w ruchu, zawsze żonglujących…
Prognozowanie popytu w produkcji: Od danych do przyszłości
Branża produkcyjna może obejmować jedne z najbardziej złożonych procesów w wielu obszarach, od zarządzania surowcami, przez łańcuch dostaw, po zasoby i technologię. Wszystkie te obszary wymagają precyzyjnej równowagi, która pomaga producentom zapewnić lepszą odporność w obliczu nieoczekiwanych warunków rynkowych…
Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady
Lead kwalifikujący się do sprzedaży to potencjalny klient pozyskany przez dział marketingu i zweryfikowany przez zespół sprzedaży. Po początkowym kontakcie potencjalnego klienta z działem marketingu, działu sprzedaży kontynuuje interakcję, badając jego zainteresowanie i zdolność do zakupu. Jeśli dział sprzedaży…
Ukryte koszty bezczynności: Dlaczego nie możesz sobie pozwolić na czekanie z CRM?
W świecie biznesu możliwości często mają swoją datę ważności. Łatwo jest dać się wciągnąć w obietnicę potencjalnych zysków, koncentrując się głównie na zwrocie z inwestycji (ROI), jaki może przynieść nowy projekt lub inicjatywa. Jednak…
4 sposoby, w jakie oprogramowanie CRM pomaga producentom zwiększyć odporność operacyjną
Branża produkcyjna bardzo ucierpiała w wyniku pandemii COVID-19 i do dziś stara się znaleźć nowatorskie metody zwiększania wydajności i zabezpieczenia się w obliczu wyzwań rynkowych, takich jak kwestie globalnego łańcucha dostaw, słabe punkty operacyjne i inne.…
Jak przygotować firmę do samoobsługi?
Sprawa wygląda tak: klienci są dziś zalewani reklamami, sugestiami, e-mailami i innymi materiałami promocyjnymi, jakby nie było jutra na podjęcie decyzji o zakupie. I nie mówimy, że nie jest to ważne dla zapewnienia dobrze przygotowanej bazy odbiorców. Oczywiście, że jest. Ale równie…
Zmiana CRM? Skąd wiedzieć kiedy odejść
Potrzeby firmy i oprogramowania szybko ewoluują. Sensowne byłoby, aby firmy wprowadzały zmiany tak szybko jak to konieczne, ale zmiana nigdy nie przychodzi łatwo. Według najnowszych danych, tylko 34% inicjatyw zmian kończy się sukcesem. To samo źródło twierdzi,…
SugarCRM vs. Microsoft Dynamics: Jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy?
W tym artykule omówimy kluczowe różnice między SugarCRM vs. Microsoft Dynamics 365. Chociaż obie platformy mają swoje mocne strony, każda z nich jest przeznaczona dla różnych typów organizacji. Chociaż Microsoft Dynamics ma podobne…
Najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi klienta
Coraz więcej firm koncentruje się dziś na zapewnieniu wyjątkowej obsługi klienta. Dlatego też znalezienie dobrego oprogramowania do obsługi klienta jest jednym z głównych wyzwań stojących przed firmami każdej wielkości, niezależnie od ich profilu. Jeśli zastanawiasz…