CategoryOgólne

Tile View, „ukryta” funkcja SugarCRM

Tile View, „ukryta” funkcja SugarCRM

Znasz funkcję Tile View? Jest to jeden z klejnotów SugarCRM, warto dowiedzieć się o niej trochę więcej. Choć nie jest to nowy dodatek, Tile View przeszedł niedawno znaczące ulepszenia, które czynią go niezbędnym narzędziem do zarządzania zadaniami,…

Jak wygląda nowoczesna konfiguracja CRM?

Jak wygląda nowoczesna konfiguracja CRM?

W przeszłości dostosowywanie aplikacji CRM wymagało szeroko zakrojonego rozwoju, co często prowadziło do zwiększonych kosztów, dłuższego czasu wdrożenia i trudności z konwersją. Nowoczesne systemy CRM oferują potężne narzędzia konfiguracyjne, które pozwalają firmom szybko i łatwo dostosować…

Jak dobrze przygotować się do wdrożenia?

Jak dobrze przygotować się do wdrożenia?

Firmy muszą znaleźć nowe strategie, aby pozostać istotnymi na rynku, który obsługują. Podczas gdy w przeszłości wiele organizacji miało podejście nastawione przede wszystkim na zysk, dziś nacisk kładzie się na zadowolenie klientów i interesariuszy. Aby doświadczyć prawdziwego…

CRM 2.0, czyli jak AI zmienia CRM

CRM 2.0, czyli jak AI zmienia CRM

W ostatnim czasie generatywne AI zrewolucjonizowało sposób, w jaki firmy zarządzają relacjami z klientami. Nowa era CRM, w której sztuczna inteligencja odgrywa decydującą rolę, zwłaszcza w modelach generatywnych, oferuje bezprecedensowe możliwości dostarczania spersonalizowanych doświadczeń klientów (CX).…

Nagroda Best Overall CRM Company dla SugarCRM

Nagroda Best Overall CRM Company dla SugarCRM

Narzędzie SugarCRM zostało ponownie uznane za najlepsze rozwiązanie CRM. Ten tytuł przyznano po raz czwarty. Nagroda MarTech Breakthrough Awards jest przyznawana najlepszym firmom, technologiom i produktom. Spis treści Nagroda dla SugarCRM The MarTech…

Nowe ceny licencji SugarCRM

Nowe ceny licencji SugarCRM

Niedawno informowano o wydaniu nowej licencji SugarCRM, jaką jest Sugar Sell Standard, więcej przeczytasz o tym w poście na ten temat. Ze względu na to zaszły zmiany w innych dostępnych, dotychczas, licencji. Chodzi głównie o ceny i ilość licencji, które…

Jak się przygotować na nową odsłonę CX?

Jak się przygotować na nową odsłonę CX?

Znajdujemy się u progu nowej ery doświadczeń klientów (CX), zapoczątkowując radykalnie inny krajobraz napędzany postępem sztucznej inteligencji, danych i nowych technologii. W całej branży liderzy stawiają czoła zmianom, wyprzedzają konsultację i wyznaczają kurs na przyszłość.…

Nowa licencja Sugar Sell Standard

Nowa licencja Sugar Sell Standard

Producent systemu SugarCRM ogłosił dodanie nowej licencji narzędzia Sugar Sell. Nazywa się ona Standard i jest kompromisem pomiędzy licencjami Essentials i Advanced. Nowa oferta Sugar Sell zostanie udostępniona dla użytkowników już niedługo,…

Polski CRM, jak podejść do tego z głową?

Polski CRM, jak podejść do tego z głową?

Koncept narzędzi CRM powstał w na zachodzie (głównie w Stanach Zjednoczonych). Zaczął się on pojawiać w latach 80. XX wieku, a powstał z potrzeby uporządkowania danych. Archiwa przestały już wystarczać, dlatego zaczęły pojawiać się pierwsze bazy. Większość…

Kluczowe funkcje CRM dla B2B

Kluczowe funkcje CRM dla B2B

W firmach B2B, zarządzanie danymi klientów jest kluczowym elementem sukcesu. System CRM powinien ułatwiać ich wykorzystanie. Jest to szczególnie istotne w kontekście wieloetapowych procesów sprzedażowych i długotrwałych relacji z klientami. Wprowadzenie informacji o kontrahentach do systemu CRM…

1213