Doświadczenie klienta (CX) polega na budowaniu trwalszych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. W przypadku braku zaufania marki zazwyczaj pozostają w relacjach czysto transakcyjnych. Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji (AI) i generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) kluczowe znaczenie…
Jak firma New Castle Building Products odzyskała 100 000 dolarów z jednego reaktywowanego konta
Rodzinna firma New Castle Building Products, zajmująca się dystrybucją materiałów budowlanych, odnotowała w ostatnich latach szybki wzrost. Jednak wraz z rozwojem firmy jej technologie sprzedaży zaczęły ulegać presji. Przed wdrożeniem sales-i przedstawiciele handlowi…
Budowanie sukcesu: wykorzystanie CRM do poprawy prognozowania popytu w produkcji
Spis treści Przemysł wytwórczy: spojrzenie pod maskę 3 współczesne wyzwania stojące przed producentami Wyzwania związane z prognozowaniem popytu 1. Panowanie arkuszy kalkulacyjnych 2. Brak wsparcia kierownictwa i szkoleń 3. Brak budżetowego przeznaczonego na ulepszenia stosu…
Jak bardzo zmieni się sprzedaż produktów do 2030 roku
Jeśli kierujesz zespołem sprzedaży w branży produkcyjnej, prawdopodobnie zauważyłeś, że sytuacja nie wygląda już tak samo jak jeszcze kilka lat temu. Klienci zadają trudniejsze pytania. W transakcjach pojawiają się konkurenci, z którymi nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia.…
Wybór systemu CRM dla sieci franczyzowych – na co zwrócić uwagę?
Zarządzanie rozproszoną siecią franczyzową wymaga połączenia elastyczności oddziałów z zachowaniem korporacyjnej spójności działania. Każdy z partnerów funkcjonuje pod wspólną marką, lecz obsługuje własnych klientów, koordynuje dostawy i prowadzi codzienną działalność operacyjną. W tej rzeczywistości profesjonalny system CRM…
Jayco Corporation integruje dane z ponad 20 salonów dealerskich za pomocą SugarCRM
W 1975 roku Gerry Ryan założył firmę Jayco Corporation, aby produkować pionierskie pojazdy rekreacyjne (RV) dla Australijczyków. Zainspirowany amerykańską firmą Jayco Inc, Gerry rzucił pracę i założył firmę w małej szopie na przedmieściach. Ryzyko…
Nowy wymiar pracy z SugarCRM – pełna wymiana danych, automatyzacja, kontrola rozmów
Współczesne zespoły sprzedażowe i obsługi klienta oczekują narzędzi, które pozwolą im działać sprawnie i profesjonalnie, bez konieczności ręcznego kopiowania informacji czy przełączania się między wieloma aplikacjami. Integracje przygotowane przez eVolpe, dostępne na evolpe.shop, odpowiadają na te potrzeby, łącząc świat…
W jaki sposób CX pomaga producentom osiągnąć sukces rynkowy
W ciągu ostatnich kilku lat działały w warunkach dużych zakłóceń, niezależnie od sektora. Od zmieniających się preferencji klientów po zakłócenia popytu i trudne systemy planowania – przedsiębiorstwa są zmuszone do ponownego przemyślenia swoich strategii rozwoju. Ze względu na zmieniającą się…
Jak aplikacja mobilna SugarCRM ułatwia pracę przedstawicielom handlowym?
Jeśli zajmujesz się sprzedażą terenową, Twoim biurem jest samochód i kawiarnia lub hol w siedzibie klienta. A telefon? To Twoje centrum dowodzenia. Aplikacja mobilna SugarCRM została stworzona z myślą o przedstawicielach handlowych takich jak Ty – zawsze w ruchu,…
Jak szybko szkolić przedstawicieli handlowych za pomocą SugarCRM
Jako lider sprzedaży chcesz aktywnie współpracować ze swoimi zespołami, ale rzeczywistość często wygląda inaczej. Zamiast strategicznych rozmów, sesje coachingowe mogą zmienić się w aktualizacje statusu – Twoi przedstawiciele handlowi powtarzają szczegóły dotyczące klientów,…
Inteligentniejsza sprzedaż dla dystrybutorów i hurtowników produktów spożywczych
Jeśli zajmujesz się dostarczaniem produktów spożywczych i napojów do restauracji, sklepów detalicznych lub klientów z branży hotelarskiej, wiesz, jak trudne jest to zadanie. Jedno spóźnione zamówienie, jedna stracona okazja do dodatkowej sprzedaży lub jeden klient,…
Jak rozwiązać trzy największe problemy branży samochodowej przy pomocy SugarCRM?
Jeśli jesteś dystrybutorem części samochodowych, znasz tę sytuację: Twoje marże są pod presją, przedstawiciele handlowi są przytłoczeni rozbudowanymi listami produktów, a najlepsi klienci mogą zniknąć bez śladu. Branżą staje się coraz trudniejsza nie łatwiejsza – rosną kosztu towarów,…










