W przeszłości oprogramowanie CRM kojarzyło się z narzędziem dla firm na poziomie korporacyjnym. Tak już nie jest. Małe i średnie firmy są teraz w stanie wdrażać profesjonalne platformy CRM i robią to w dużej liczbie. Firma badawcza Global Industry Analysts spodziewa…
SugarCRM Connected 2023 – konferencja dla klientów SugarCRM
Connected to konferencja, która wspiera społeczność użytkowników, klientów i partnerów systemu SugarCRM. Oferuje możliwość nauki narzędzia oraz zapoznania się z nowymi usługami i funkcjami oprogramowania. Jest to wydarzenie organizowane przez SugarCRM, podczas którego uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach,…
Sugar Maps: Funkcja w systemie CRM dla sprzedawców mobilnych
Najnowsza wersja SugarCRM 13.1 przynosi ciekawe aktualizacje. Nie tylko nowy, odświeżony wygląd, ale także ulepszone ficzery, które ułatwiają pracę w sprzedaży. Szczególnie w terenie. Jedną z takich funkcji jest Sugar Maps, które rozbudowano o dodatkowe możliwości. W tym…
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wspierania działań sprzedażowych?
Sztuczna inteligencja z przytupem wkroczyła w nasze codzienne życie. Już od jakiegoś czasu otaczają nas samojezdne samochody, narzędzia, które dzięki AI rekomendują nam konkretne usługi (patrz: Netflix). Może nawet w swoim systemie posiadasz funkcję,…
SugarCRM z nagrodą od Business Intelligence Group
Dobra passa nagród dla SugarCRM wciąż trwa. Niedawno ogłoszono, że system został wyróżniony tytułem lidera w badaniu Emotional Footprint Report 2023. To uznanie zostało przyznane na podstawie opinii użytkowników SoftwareReviews. O nagrodzie tej możesz przeczytać tutaj.…
Łatwe wdrożenie CRM. Jak przygotować system do migracji danych?
W dzisiejszym środowisku biznesowym wiele firm i działów IT zaczyna uważniej przyglądać się swoim wewnętrznym działom, aby upewnić się, że ludzie, procesy i technologie odpowiedzialne za funkcjonowanie ich firm pomagają, a nie utrudniają ich działalność. Dla organizacji…
Jak nowoczesny CRM wykorzystuje omnichannel do poprawy CX?
Firmy stopniowo przechodzą z linearnego Customer Journey na bardziej złożone. Klienci zmieniają swoje preferencje i oczekiwania. Można więc śmiało powiedzieć, że sposób, w jaki odkrywają Twoje produkty lub usługi, przeniósł się ze sklepów stacjonarnych do sieci online. Obejmuje to każdą…
Zwiększ produktywność, skróć czas reakcji, zautomatyzuj działania – integracja SugarCRM z ChatGPT
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej pracy zyskuje na popularności. Nie bez powodu. Nie tylko ułatwia codzienne wyzwania stojące przed pracownikami, ale także może dać nowe spojrzenie na odwieczne zmagania i kwestie. Producenci SugarCRM dostrzegli tę możliwość i nawiązali współpracę ze swoim partnerem, który pomógł…
SugarCRM liderem w badaniu Emotional Footprint Report 2023
SugarCRM, wiodący dostawca rozwiązań Customer Relationship Management (CRM) ogłosił swoje najnowsze osiągnięcie. System został uznany za lidera w badaniu Emotional Footprint Report 2023. Ten raport został opracowany przez niezależną firmę badawczą, która skupia się…
Ewolucja CRM w przeciągu ostatnich 5 lat
W ciągu ostatnich pięciu lat, systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) przeszły znaczącą ewolucję. Gdy myślimy o CRM, sprzedaż i zarządzanie kontaktami mogą być pierwszymi aspektami, które przychodzą nam na myśl. Jednak to, co kiedyś było wyłącznie…
Czy AI pomoże mi w sprzedaży?
W latach 2012-2019 odsetek sprzedawców, którzy realizowali swoje cele, spadł z 63% do 57%. Oznacza to, że nastawienie na sprzedaż i presja czasu to dwie rzeczy, które definiują współczesną sprzedaż. Niestety, zadania administracyjne i spotkania coraz częściej pochłaniają czas…
Stwórz proces CRM w 5 krokach
W dzisiejszych czasach konsumenci oczekują czegoś więcej niż tylko standardowego podejścia do obsługi klienta. Chcą, aby ich doświadczenie było spersonalizowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb. Aby zapewnić takie pozytywne Customer Experience a tym samym zdobyć przewagę…