CategoryOgólne

Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady

Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady

Lead kwalifikujący się do sprzedaży to potencjalny klient pozyskany przez dział marketingu i zweryfikowany przez zespół sprzedaży. Po początkowym kontakcie potencjalnego klienta z działem marketingu, działu sprzedaży kontynuuje interakcję, badając jego zainteresowanie i zdolność do zakupu. Jeśli dział sprzedaży…

Jak przygotować firmę do samoobsługi?

Jak przygotować firmę do samoobsługi?

Sprawa wygląda tak: klienci są dziś zalewani reklamami, sugestiami, e-mailami i innymi materiałami promocyjnymi, jakby nie było jutra na podjęcie decyzji o zakupie. I nie mówimy, że nie jest to ważne dla zapewnienia dobrze przygotowanej bazy odbiorców. Oczywiście, że jest. Ale równie…

Zmiana CRM? Skąd wiedzieć kiedy odejść

Zmiana CRM? Skąd wiedzieć kiedy odejść

Potrzeby firmy i oprogramowania szybko ewoluują. Sensowne byłoby, aby firmy wprowadzały zmiany tak szybko jak to konieczne, ale zmiana nigdy nie przychodzi łatwo. Według najnowszych danych, tylko 34% inicjatyw zmian kończy się sukcesem. To samo źródło twierdzi,…

Najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi klienta

Najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi klienta

Coraz więcej firm koncentruje się dziś na zapewnieniu wyjątkowej obsługi klienta. Dlatego też znalezienie dobrego oprogramowania do obsługi klienta jest jednym z głównych wyzwań stojących przed firmami każdej wielkości, niezależnie od ich profilu. Jeśli zastanawiasz…

SugarCRM integracja: z czym integruje się system?

SugarCRM integracja: z czym integruje się system?

Integrację systemu można przeprowadzić na kilka sposobów. Czy można go połączyć ze wszystkimi narzędziami dostępnymi w firmie? Prawdopodobnie tak. Wszystko zależy od możliwości i potrzeb. SugarCRM integracja to przedsięwzięcie, które może ułatwić pracę różnym osobom w firmie. Po co przełączać się…

CRM online, jak efektywnie pracować zdalnie?

CRM online, jak efektywnie pracować zdalnie?

Dzięki rozwojowi technologii, zarządzanie relacjami z klientami stało się prostsze i bardziej efektywne. CRM online, szczególnie w modelu SaaS, zyskuje na popularności, oferując przedsiębiorstwom elastyczność i dostęp do zaawansowanych funkcji bez potrzeby inwestowania w infrastrukturę IT. Jak SugarCRM…

Tile View, „ukryta” funkcja SugarCRM

Tile View, „ukryta” funkcja SugarCRM

Znasz funkcję Tile View? Jest to jeden z klejnotów SugarCRM, warto dowiedzieć się o niej trochę więcej. Choć nie jest to nowy dodatek, Tile View przeszedł niedawno znaczące ulepszenia, które czynią go niezbędnym narzędziem do zarządzania zadaniami,…

123415