W ostatnim na planecie SugarCRM dzieje się bardzo wiele. Informowaliśmy o konferencji partnerów w Birmingham, o konferencji „SugarCRM Connected”, a także o kolejnym docenieniu systemu przez Gartnera w kultowym Magicznym Kwadrancie. Warto podsumować te wszystkie wydarzenia. Spieszymy uzupełnić podjęte wątki…
Konferencja w Birmingham, spotkanie partnerów SugarCRM
Współpraca partnerów w branży IT jest bardzo ważnym aspektem dla producenta systemu CRM. Wspólne działania umacniają więzi oraz relacje. Dlatego dobrze widzieć, że producenci wciąż organizują konferencje, na których spotykają się wspólnie ze swoimi partnerami z całego…
Magiczny Kwadrant Gartnera – analiza SugarCRM
20 września Gartner opublikował swoje coroczne zestawienie, w którym przedstawia najlepsze systemy CRM. To już tradycja, że o tym piszemy. Po raz kolejny w zestawieniu znalazł się system SugarCRM. Magiczny Kwadrant Gartnera jest wydawany w ponad 300 kategoriach.…
Jak wykorzystać CRM do rozwoju firmy?
Rozwój biznesu jest jednym z głównych celów wszystkich organizacji. Podczas gdy wiele z nich stara się go osiągnąć za pomocą CRM, kwalifikując nowych potencjalnych klientów, często zapominają o obecnych klientach. Na szczęście przychody nie kończą się po zamknięciu transakcji…
SugarCRM liderem w automatyzacji sprzedaży dla średnich i małych firm
W przeszłości oprogramowanie CRM kojarzyło się z narzędziem dla firm na poziomie korporacyjnym. Tak już nie jest. Małe i średnie firmy są teraz w stanie wdrażać profesjonalne platformy CRM i robią to w dużej liczbie. Firma badawcza Global Industry Analysts spodziewa…
SugarCRM Connected 2023 – konferencja dla klientów SugarCRM
Connected to konferencja, która wspiera społeczność użytkowników, klientów i partnerów systemu SugarCRM. Oferuje możliwość nauki narzędzia oraz zapoznania się z nowymi usługami i funkcjami oprogramowania. Jest to wydarzenie organizowane przez SugarCRM, podczas którego uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach,…
Sugar Maps: Funkcja w systemie CRM dla sprzedawców mobilnych
Najnowsza wersja SugarCRM 13.1 przynosi ciekawe aktualizacje. Nie tylko nowy, odświeżony wygląd, ale także ulepszone ficzery, które ułatwiają pracę w sprzedaży. Szczególnie w terenie. Jedną z takich funkcji jest Sugar Maps, które rozbudowano o dodatkowe możliwości. W tym…
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wspierania działań sprzedażowych?
Sztuczna inteligencja z przytupem wkroczyła w nasze codzienne życie. Już od jakiegoś czasu otaczają nas samojezdne samochody, narzędzia, które dzięki AI rekomendują nam konkretne usługi (patrz: Netflix). Może nawet w swoim systemie posiadasz funkcję,…
SugarCRM z nagrodą od Business Intelligence Group
Dobra passa nagród dla SugarCRM wciąż trwa. Niedawno ogłoszono, że system został wyróżniony tytułem lidera w badaniu Emotional Footprint Report 2023. To uznanie zostało przyznane na podstawie opinii użytkowników SoftwareReviews. O nagrodzie tej możesz przeczytać tutaj.…
Łatwe wdrożenie CRM. Jak przygotować system do migracji danych?
W dzisiejszym środowisku biznesowym wiele firm i działów IT zaczyna uważniej przyglądać się swoim wewnętrznym działom, aby upewnić się, że ludzie, procesy i technologie odpowiedzialne za funkcjonowanie ich firm pomagają, a nie utrudniają ich działalność. Dla organizacji…
Jak nowoczesny CRM wykorzystuje omnichannel do poprawy CX?
Firmy stopniowo przechodzą z linearnego Customer Journey na bardziej złożone. Klienci zmieniają swoje preferencje i oczekiwania. Można więc śmiało powiedzieć, że sposób, w jaki odkrywają Twoje produkty lub usługi, przeniósł się ze sklepów stacjonarnych do sieci online. Obejmuje to każdą…
Zwiększ produktywność, skróć czas reakcji, zautomatyzuj działania – integracja SugarCRM z ChatGPT
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej pracy zyskuje na popularności. Nie bez powodu. Nie tylko ułatwia codzienne wyzwania stojące przed pracownikami, ale także może dać nowe spojrzenie na odwieczne zmagania i kwestie. Producenci SugarCRM dostrzegli tę możliwość i nawiązali współpracę ze swoim partnerem, który pomógł…