CategoryOgólne

Czy Twój CRM jest “agentem zmiany”?

Oferując narzędzie do zarządzania relacjami z klientami już od 9 lat, doszliśmy do etapu, w którym śmiało możemy powiedzieć, że SugarCRM działa jako agent zmiany wewnątrz firm naszych klientów. Co to właściwie oznacza? W celu wyjaśnienia załóżmy, że większość organizacji…

SugarCRM w recenzji portalu reviews.com

Stacy Bennett z portalu reviews.com podjęła się oceny 8 najpopularniejszych systemów CRM. Wśród nich nie mogło zabraknąć SugarCRM. Najwyższą ocenę, tj. 5/5 gwiazdek otrzymały 2 systemy, w tym nasz słodki CRM. Przy ocenianiu systemów pod uwagę wzięto…

SugarCRM na CeBIT 2013

W dniach 5-9.03.2013 odbywają się w Hanowerze targi CeBIT. Są to jedne z największych targów promujących innowacyjne technologie i rozwiązania, logicznym jest więc, że nie mogło nas tam zabraknąć! Tematem przewodnim targów CeBIT 2013 jest “Shareconomy” –…

Zwycięska passa SugarCRM trwa!

Firma SugarCRM zdobyła 4 nagrody w 11. Corocznym programie nagród Liderów Rynku CRM (11th Annual CRM Market Leaders Awards program) organizowanym przez CRM magazine. Skład sędziowski, składający się z czołowych analityków i konsultantów branży…

Social Business – o czym wszyscy mówią?

W dobie wszechobecnych serwisów społecznościowych informacje rozprzestrzeniają się z prędkością światła i każda, nawet najmniejsza opinia nie pozostaje bez odzewu. Może to zarówno pomóc, jak i zaszkodzić przedsiębiorstwu. Wielu przedsiębiorców wciąż jednak nie bierze pod uwagę jak tzw. Social…

Letni powiew świeżości z Sugar 6.5

Wraz z nadejściem pory letniej SugarCRM wprowadza sporo nowości, w tym jeszcze bardziej ergonomiczny interfejs – udoskonala opcje kalendarza i możliwości integracji z kalendarzami zewnętrznymi, ułatwia wyszukiwanie, archiwizację e-mail oraz usprawnia pracę na urządzeniach mobilnych. W poniższej…

Co nowego w Sugar 6.4 – czyli wiosenne przebudzenie

Pod koniec lutego 2012 SugarCRM, najbardziej dynamicznie rozwijający się system klasy CRM, doczekał się swojej nowej wersji Sugar 6.4. Zmiany dotyczą, poza 3 wyjątkami, wszystkich edycji SugarCRM. Największą i najbardziej pożądaną zmianą,…

145