Potencjalni nabywcy coraz częściej korzystają z Internetu w podejmowaniu decyzji zakupowych. Przez lata marketingowcy używali AdWords do generowania potencjalnych klientów. Ci klienci są “przekazywani” przedstawicielom handlowym, którzy następnie pomagają w zakończeniu procesu zakupu.
W Google AdWords jesteśmy w stanie zobaczyć, które słowa kluczowe prowadzą do większej lub mniejszej ilości potencjalnych klientów i dzięki temu optymalizować koszty CPL. Do tej pory jednak nie było łatwego sposobu na mierzenie i optymalizowanie w AdWords wydarzeń, które dzieją się poza stroną internetową, jak np. zamówienie klienta realizowane telefonicznie przez pracowników działu sprzedaży.
Nowa funkcja importu konwersji AdWords pomaga zmierzyć i zoptymalizować cały procesu zakupu “od końca do końca”. Można przesłać w trybie offline wydarzenia konwersji do AdWords i zobaczyć, jak kliknięcia na Twoje reklamy prowadzą do sprzedaży dokonanej w świecie offline, czyli przez telefon lub za pośrednictwem przedstawiciela handlowego.
SugarCRM wprowadził możliwość integracji z funkcją importu konwersji. Dzięki temu, organizacje widzą, kiedy kliknięcia na reklamy Google AdWords prowadzą do sprzedaży lub pozyskania potencjalnego klienta w świecie offline.
“Mierzenie w trybie offline danych konwersji jest kluczowym elementem optymalizacji kampanii i wydajności. Konwersje w trybie online stanowią coraz większy udział w sprzedaży każdego roku, ostatnie badania Boston Consulting Group pokazują, że dziewięć na dziesięć sprzedaży nadal odbywa się w trybie offline. Połączenie Sugar i Google AdWords umożliwia organizacjom lepiej zrozumieć to, jak ścieżki zakupu klientów ewoluują pomiędzy cyfrowymi ekranami a światem rzeczywistym “, mówi Clint Oram, CTO SugarCRM.
“Google AdWords i rozwiązania typu SFA uzupełniają się wzajemnie, gdyż marketingowcy wykorzystują marketing w wyszukiwarkach, w celu generowania i napędzania nowych możliwości przychodów”, mówi Jon Diorio, dyrektor Google ds. zarządzania produktami AdWords Reporting & Insights.
Jeśli chcecie uzyskać więcej informacji na temat integracji SugarCRM z Google Adwords, zapraszamy do kontaktu.