Nowości od SugarCRM na drugi kwartał 2022

Nowości od SugarCRM na drugi kwartał 2022

Klienci mówią, Sugar słucha. Tak można podsumować zapowiadane zmiany w systemie. Aktualizacja z drugiego kwartału 2022 roku to między innymi wprowadzenie nowych edycji Sell Premier, Sell Advanced i Sell Essentials. Jakie jeszcze nowości w ofercie SugarCRM znajdziecie?

Są to ogromne zmiany w sposobie odbioru i wykorzystywania Sugara przez klientów. Dzięki temu firma wychodzi naprzeciw klientom, aby pokazać, że system staje się coraz bardziej przejrzysty i to przy pomocy samych użytkowników. Nie zależnie od tego czy zarządzasz małą, średnią czy dużą firmą, Sugar to program, który sprosta Twoim wymaganiom.

Sugar Sell: nowe doświadczenia w automatyzacji sprzedaży w chmurze

Do niedawna SugarCRM oferowała wiele rozwiązań automatyzacji sił sprzedaży, w tym Sugar Sell, Professional i Enterprise. Trudno było się zorientować, co kupić, a klienci i potencjalni klienci mieli problemy ze zrozumieniem, co zyskują dzięki poszczególnym produktom. Sugar wprowadzając nowe edycje Sugar Sell postanowił znacząco uprościć rosnące portfolio.

Sugar Sell podzielono na trzy edycje: Sell Premier, Sell Advanced i Sell Essential. Ta aktualizacja przyniesie korzyści zarówno nowym, jak i dotychczasowym klientom SugarCloud:

  • Klienci będą mogli korzystać z dodatkowych możliwości bez konieczności kupowania i płacenia za kilka dodatkowych produktów.
  • Łatwiejszy wybór, który ułatwi klientom zorientowanie się, jakiej edycji potrzebują od samego początku po uaktualnieniu.
  • Wraz z rozwojem firmy rozwija się również CRM. Jeśli chcesz korzystać z bardziej zaawansowanych funkcji, możesz łatwo przejść z jednej edycji Sell do następnej.
  • Dotychczasowi klienci korzystający z edycji SugarCloud Professional lub Enterprise zostaną bezpłatnie przekierowani na wersję Sell Advanced z wieloma dodatkowymi funkcjami i zachowają wszystkie funkcje, które posiadają obecnie.

A jeśli nie masz chmury, to się nie martw. Klienci Sugar Enterprise będą mogli korzystać z CRM z maksymalną kontrolą. A wszyscy klienci Professional otrzymają licencję Enterprise.

Dynamiczna wiadomości e-mail

Nowa aktualizacja wprowadza „dynamiczne” ulepszenia Sugar Market. Przy każdej wprowadzanej zmianie, Sugar kieruje się zwiększeniem produktywności i automatyzacją. Dzięki temu czas spędzony na pracy będzie krótszy, a sama praca bardziej efektywna.

nowości w ofercie sugarcrm

Dzięki wprowadzeniu dynamicznego e-mailingu zespół marketingowy w Twojej firmie będzie mógł angażować wiele segmentów klientów, wysyłając pojedynczą wiadomość E-mail w różnych wersjach, które trafią do różnych grup odbiorców. Wystarczy kilka kliknięć, aby wysłać wiadomości z różnymi obrazami i w różnych językach, co ułatwia tworzenie i zarządzanie wieloma niestandardowymi kampaniami jednocześnie. Dzięki tej funkcji osoby odpowiedzialne za takie e-maile mogą być pewne, że ich kampanie dotrą do odbiorcy szybciej niż kiedykolwiek. Dostosowywany pulpit nawigacyjny sprawia, że marketerzy mogą zobaczyć wyniki działań w układzie, który jest dla niech najbardziej sensowny.

Gif przedstawiający nowe rozwiązania systemowe.

Arkusz prognoz dla Sprzedaży

Zmiany w systemie Sugar jednak nie dotyczą tylko i wyłącznie marketingu. Razem z aktualizacją zostanie wprowadzony Arkusz Prognoz, gdzie sprzedawcy mogą opracować własne prognozy dotyczące szans i wyraźnej informacji, co ich zdaniem uda się zamknąć.

nowości w ofercie sugarcrm

Dodatkowo kierownicy sprzedaży mają możliwość podejmowania zobowiązań prognostycznych na poziomie zespołu. Managerowie sprzedaży mogą edytować pole „Zobowiązanie zespołu” w swoich arkuszach prognostycznych. Dostarczą spersonalizowane wskazówki prognostyczne dotyczące tego, jakie szanse są najbardziej prawdopodobne do zrealizowania.

Zmiany w interfejsie

Wprowadzono także zmiany w wyglądzie interfejsu użytkownika. Nowa wersja widoku listy klienta zawiera wiele istotnych ulepszeń, takich jak paginacja, czyli dodanie liczby stron dla wyników wyszukiwania w Sugar. Użytkownik natychmiast widzi, ile stron wygenerował dzięki wyszukiwaniu i może bardziej efektywnie korzystać ze swoich danych.  Kolejną aktualizacją związaną z widokami list są stałe nagłówki. Teraz gdy ktoś zaczyna przewijać listę w dół, nagłówki kolumn pozostają widoczne. Ponadto dodano możliwość zamrożenia lub „przypięcia” pierwszej kolumny danych w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu przy przewijaniu w bok pierwsza kolumna pozostaje widoczna.

Grafika przedstawiająca nowy interfejs. nowości w ofercie sugarcrm

Podsumowanie

Wszystkie te ulepszenia zmniejszają pracochłonność, z jaką czasami spotykają się użytkownicy Sugara. Aktualizacje to koniec przeszukiwania dużych list danych, a wiąże się to z oszczędnością czasu i przyjemniejszymi doświadczeniami. Nowości w ofercie SugarCRM są po to, żeby ułatwiać użytkownikom pracę z systemem.

Zainteresował Cię temat? Skontaktuj się z nami!