W marcu, jak co roku, Nucleus Research przedstawił nowy raport Salesforce Automation (SFA). Przedstawiono w nim wyróżnione systemy, na które warto zwrócić uwagę.
W nowym raporcie, po raz kolejny, wyróżniono system SugarCRM, znalazł się on w ćwiartce Liderów.
Raport SFA Technology Value Matrix 2025
SFA Nucleus Research ocenia dostawców, którzy zapewniają podstawowe funkcjonalności dla nowoczesnych sił sprzedaży, w tym silne zarządzanie leadami, kontaktami i możliwościami, zaawansowane prognozowanie sprzedaży, automatyzację procesów oraz kompleksowe raportowanie i analizy.
Trendy, które pojawiły się w tym roku, zmieniły rynek, ponieważ rozwiązania SFA integrują zaawansowaną sztuczną inteligencję w celu poprawy efektywności operacyjnej i umożliwienia zespołom sprzedaży wykonywania złożonych, ukierunkowanych na cele działań z minimalnym udziałem człowieka.
Zaawansowane możliwości sztucznej inteligencji zmieniają tradycyjne procesy sprzedaży, oferując analitykę predykcyjną, informacje w czasie rzeczywistym oraz automatyczne podejmowanie decyzji. Te narzędzia są kluczowe dla dostarczania wartości klientom, ponieważ umożliwiają użytkownikom prowadzenie bardziej personalizowanego, opartego na danych zaangażowania klientów, co przyspiesza cykle sprzedaży i napędza zrównoważony wzrost. - powiedział starszy analityk Cameron Marsh.
Ocena dostawców SFA przez Nucleus kładzie nacisk nie tylko na łatwość użytkowania, ale również na elastyczność dostosowywania, integrację systemów, skalowalność oraz dostępność funkcji specyficznych dla danej branży. Wzrost platform low-code i no-code demokratyzuje sposób, w jaki organizacje projektują i wdrażają dostosowane procesy robocze, umożliwiając zespołom sprzedaży spełnianie ewoluujących wymagań biznesowych bez dużego uzależnienia od zasobów IT. Te kryteria są kluczowe, ponieważ organizacje poszukują rozwiązań, które mogą dostosować się do szybko zmieniających się wymagań rynku.
Liderzy tegorocznego Value Matrix dostarczają zaawansowaną funkcjonalność bez rezygnacji z łatwości użytkowania na dużą skalę. W tej kategorii znaleźli się: Creatio, Microsoft, Salesforce, SugarCRM i Zoho.
Eksperci tegorocznego raportu to organizacje, które dostarczają wartość klientom złożonych przypadków użycia dzięki głębokiej funkcjonalności i możliwościom specyficznym dla branży. Należą do nich: NexJ, Oracle, SAP i X2 Engine.
Accelerators w tegorocznym zestawieniu dostarczają wartość dzięki większej łatwości użytkowania i szybkiemu wdrożeniu. Należą do nich: Acumatica, HubSpot, Insightly, Keap, Monday i Pipedrive.
Core Providers oferują podstawowe możliwości z szybszym i tańszym wdrożeniem. W tym roku w tej grupie znaleźli się: Apptivo, Capsule, Maximizer i Pegasystems.
Czym jest Nucleus Research?
Nucleus Research jest globalnym dostawcą badań technologicznych i usług doradczych opartych na analizie. Podejście badawcze firmy skoncentrowane na ROI, zapewnia unikalny wgląd w rzeczywiste wyniki dostarczane przez rozwiązania technologiczne, umożliwiając organizacjom przebicie się przez szum marketingowy, aby zrozumieć rzeczywistą wartość operacyjną i wybrać najlepsze rozwiązanie technologiczne dla ich środowiska.
SugarCRM w zestawieniu SFA Technology Value Matrix
Nucleus Research doceniło Sugar za zwiększenie produktywności sprzedaży i zaangażowanie klientów dzięki dużym możliwościom samoobsługi, które umożliwiają płynne interakcje z klientami za pomocą różnych kanałów. Autorzy raportu zwracają uwagę również na zalety ulepszonych funkcji prognozowania i analizy platformy, które umożliwiają użytkownikom skrócenie cyklu sprzedaży i zwiększenie współczynników konwersji dzięki podejmowaniu decyzji w oparciu o dane.
Nucleus zauważyło także pionierskie zastosowanie generatywnej sztucznej inteligencji przez Sugar w celu automatyzacji zadań i zwiększenia produktywności w zespołach. Firma powołuje się również na współpracę Sugar z partnerami, takimi jak Mobileforce i sales-i, w celu dostarczania zintegrowanych rozwiązań usprawniających operacje sprzedaży.
To już kolejny rok, gdy SugarCRM został zakwalifikowany do ćwiartki Lidera. Działo się to już w 2021, 2022, 2023 i 2024 roku.
Funkcjonalność systemów Liderów
Systemy znajdujące się w ćwiartce Liderów zainwestowali zarówno w funkcjonalność jak i użyteczność, które prawdopodobnie przyniosą największe zyski. Takie narzędzia mają zarówno zróżnicowaną i kompleksową ofertę produktową, która umożliwia organizacjom maksymalizację zwrotu z inwestycji, a także zasoby, aby pomóc organizacjom we wdrożeniu aplikacji na dużą skalę.
Dzięki wysokiej funkcjonalności i użyteczności, producenci są uznawani za tworzenie zaawansowanych możliwości we wszystkich podstawowych obszarach aplikacji, metody interakcji z użytkownikiem i inne czynniki, które przyczyniają się do szybszego wdrożenia.
Liderzy nieustannie rozwijają i inwestują w nowe funkcje, aby reagować na oczekiwania rynku i użytkowników.
Podsumowanie
Śmiało, można powiedzieć, że SugarCRM sprawnie się rozwija. Wdrażanie nowych technologii do rozwiązania, z którego korzysta wiele osób, jest dobrym argumentem, dlaczego SugarCRM otrzymał miejsce w ćwiartce Liderów.
Nie pozostanie nic innego jak pogratulować producentowi wyników i czekać na kolejne nowości w systemie.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej na temat SugarCRM, skontaktuj się z nami!