SugarCRM opinie klientów, których musisz wysłuchać

SugarCRM opinie klientów, których musisz wysłuchać

SugarCRM to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. Jest to jeden z najpopularniejszych systemów tego typu na świecie – aktualnie korzysta z niego ok. 1,5 miliona klientów. Program powstał w 2004 roku, a do 2013 utrzymywano społecznościową wersję Open Source bez opłat licencyjnych.

System CRM jest bardzo elastyczny, umożliwia wiele konfiguracji. Co daje dużą przewagę nad innymi rozwiązaniami w tej klasie. SugarCRM może być łatwo dostosowany do specyfikacji różnych biznesów. Dostępny jest w kilku wariantach: Sugar Market, Sugar Sell, Sugar Serve, Sugar Enterprise. Różnią się one funkcjonalnością, którą może zyskać firma.

Intuicyjny i prosty system

Jedną z największych zalet SugarCRM jest niewątpliwie intuicyjność i prostota. W narzędziu zadbano o user experience, tak aby pracownikom jak najlepiej się pracowało, ale też, żeby czas nauki systemu był jak najkrótszy. Interfejs jest utrzymany głównie w uniwersalnych biało-szarych kolorach. Program został również przetłumaczony na 20 języków, pokazuje to dużą otwartość i zapotrzebowanie na system w wielu krajach. Intuicyjność samego oprogramowania przyczynia się do dużej popularności SugarCRM.

grafika przedstawiająca osobę, która szuka strony. sugarcrm opinie

Pomoc od producenta

Opcja związana ze wsparciem technicznym jest wbudowana bezpośrednio w oprogramowanie. Aby uzyskać pomoc, możesz też korzystać z forów, w których gromadzi się społeczność SugarCRM, a także z obszernej bazy wiedzy. Zespół systemu regularnie organizuje również edukacyjne webinary oraz transmisje na żywo.

Na blogu SugarCRM regularnie dodawane są artykuły o nowościach wprowadzanych przez producenta lub o problemach, na które rozwiązanie oferuje system. Często można tam również znaleźć zapowiedzi nowych rozwiązań, które zostaną wprowadzone do oprogramowania przy następnej aktualizacji.

grafika przedstawiająca serwis. sugracrm opinie

Dostępne funkcje

Funkcje, które znajdziesz w systemie SugarCRM można wykorzystać w kilku zespołach w firmie. Najpopularniejszą na pewno jest zarządzanie kontaktami. Służy ona do spełniania podstawowego założenia CRM, czyli do podtrzymywania relacji z klientem. Funkcja ta jest bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze.

Największym wsparciem dla działu marketingu jest funkcja, która nazywa się po prostu marketing. Stworzona z myślą o automatyzacji działań tego zespołu, takich jak: kampanie mailingowe, tworzenie Customer Journey Map czy kampanie reklamowe. Pomaga ona rozbudować większy zasięg social mediów oraz śledzić wyniki poszczególnych działań.

System CRM wspiera przede wszystkim zespół sprzedaży. Dlatego nie może zabraknąć modułu, który będzie dedykowany dla tego działu. Pomocne są zwłaszcza Prognozy i Szanse. Polega na rozdzieleniu planu sprzedażowego między handlowców, a następnie na jego monitorowaniu. Jest to świetna opcja dla firm o rozbudowanej strukturze organizacyjnej. Taka funkcjonalność idzie w parze z aktualnymi oczekiwaniami kontrahenta, ale też pewnymi określonymi procedurami.

System CRM służy głównie do tego, aby poprawić komunikację między firmą a klientami. SugarCRM jest wyposażony w liczne funkcje, które w tym pomagają. Można skorzystać w nim z telefonu, e-maila, spersonalizowanych wiadomości. Dzięki temu łatwo będzie Ci skontaktować się z różnymi klientami.

SugarCRM opinie użytkowników

Z racji, że SugarCRM jest bardzo popularnym systemem, nie brakuje zadowolonych klientów, którzy korzystają z oprogramowania. Warto przyjrzeć się opiniom na temat SugarCRM. Pochodzą one ze strony oficjalnego partnera systemu eVolpe.

OKECHAMP S.A.

OKECHAMP S.A. jest nowoczesną, międzynarodową firmą, liderem w produkcji i przetwórstwie pieczarek w Polsce. Jako ekspert w uprawie pieczarek uzyskują unikalną przewagę rynkową związaną z pełną kontrolą całego łańcucha produkcji pieczarek, od kompostu do wyrobu gotowego. Do firmy należy też znana i obecna na polskim rynku od ponad 25 lat marka OLE!.

Wdrożone usprawnienia:

  • Centralizacja danych o klientach i dostawach
  • Ujednolicenie procesu obsługi klienta
  • Stały dostęp do wiedzy o klientach i jej bieżąca aktualizacja
  • Zapewnienie zgodności procesów z RODO
  • Nowy sposób rozsyłania zapytań do dostawców
Opinia dyrektora IT OKECHAMP. sugarcrm opinie

Hendi Polska

Hendi Polska jest częścią międzynarodowej grupy Hendi, zajmującej się od ponad 70 lat produkcją i handlem profesjonalnym wyposażeniem gastronomicznym w całej Europie. Firma działa w Polsce od 2005 roku.

Cele wdrożenia:

  • Spójna baza kontrahentów, produktów i danych transakcyjnych
  • Integracja wszystkich instancji ERP z jednym systemem CRM
  • Agregacja wiedzy o relacjach z klientami
  • Ewidencja potencjalnych kontrahentów w module Namiary
  • Optymalizacja widoczności realizacji targetów
opinia e-commerce project managera Hendi. sugarcrm opinie

MAN Truck & Bus Polska

MAN Truck & Bus Polska to część korporacji  MAN SE, producenta samochodów ciężarowych, autobusów i innych pojazdów użytkowych z ponad stuletnią tradycją. Firma oferuje również obsługę posprzedażową, tj. naprawy, przeglądy, sprzedaż części zamiennych, kontrakty serwisowe, zarządzanie flotą oraz szkolenia techniczne i treningi jazdy ekonomicznej. Na rynku polskim działa od prawie 30 lat.

Wdrożone usprawnienia:

  • Optymalizacja sprzedaży oraz bogata sieć podpowiedzi o kolejnych krokach w procesie obsługi klienta
  • Optymalizacja obsługi posprzedażowej
  • Umożliwienie rezerwacji pojazdów demo i pojazdów stockowych
  • Ułatwienie współpracy z agentami marki MAN
  • Usprawnienie zarządzania wnioskami rabatowymi
opinia head of network development and IT MAN Truck & Bus Polska. sugarcrm opinie

Podsumowanie

SugarCRM jest częściej polecany dużym klientom, prowadzącym duże firmy lub korporacje. Oprogramowanie jest kompleksowe i spełnia wiele zadań. System od wielu lat spełnia najwyższe wymagania kontrahentów i jest doceniany przez takie instytucje jak Gartner, gdzie regularnie pojawia się w rankingach.

Zainteresował Cię temat? Skontaktuj się z nami.