CRM 2.0, czyli jak AI zmienia CRM

CRM 2.0, czyli jak AI zmienia CRM

W ostatnim czasie generatywne AI zrewolucjonizowało sposób, w jaki firmy zarządzają relacjami z klientami. Nowa era CRM, w której sztuczna inteligencja odgrywa decydującą rolę, zwłaszcza w modelach generatywnych, oferuje bezprecedensowe możliwości dostarczania spersonalizowanych doświadczeń klientów (CX).…

Nagroda Best Overall CRM Company dla SugarCRM

Nagroda Best Overall CRM Company dla SugarCRM

Narzędzie SugarCRM zostało ponownie uznane za najlepsze rozwiązanie CRM. Ten tytuł przyznano po raz czwarty. Nagroda MarTech Breakthrough Awards jest przyznawana najlepszym firmom, technologiom i produktom. Spis treści Nagroda dla SugarCRM The MarTech…

Nowe ceny licencji SugarCRM

Nowe ceny licencji SugarCRM

Niedawno informowano o wydaniu nowej licencji SugarCRM, jaką jest Sugar Sell Standard, więcej przeczytasz o tym w poście na ten temat. Ze względu na to zaszły zmiany w innych dostępnych, dotychczas, licencji. Chodzi głównie o ceny i ilość licencji, które…

Jak się przygotować na nową odsłonę CX?

Jak się przygotować na nową odsłonę CX?

Znajdujemy się u progu nowej ery doświadczeń klientów (CX), zapoczątkowując radykalnie inny krajobraz napędzany postępem sztucznej inteligencji, danych i nowych technologii. W całej branży liderzy stawiają czoła zmianom, wyprzedzają konsultację i wyznaczają kurs na przyszłość.…

Nowa licencja Sugar Sell Standard

Nowa licencja Sugar Sell Standard

Producent systemu SugarCRM ogłosił dodanie nowej licencji narzędzia Sugar Sell. Nazywa się ona Standard i jest kompromisem pomiędzy licencjami Essentials i Advanced. Nowa oferta Sugar Sell zostanie udostępniona dla użytkowników już niedługo,…

Polski CRM, jak podejść do tego z głową?

Polski CRM, jak podejść do tego z głową?

Koncept narzędzi CRM powstał w na zachodzie (głównie w Stanach Zjednoczonych). Zaczął się on pojawiać w latach 80. XX wieku, a powstał z potrzeby uporządkowania danych. Archiwa przestały już wystarczać, dlatego zaczęły pojawiać się pierwsze bazy. Większość…

SugarCRM po raz czwarty nagrodzony The Sammys!

SugarCRM po raz czwarty nagrodzony The Sammys!

SugarCRM po raz czwarty został nagrodzony The Sammys! Business Intelligence Group uhonorowało producentów nagrodą za „Produkt Roku”, uznając rozwiązania AI za przełomowe. Uznanie nowych funkcjonalności, które wdrożył SugarCRM, za „Produkt Roku” pokazuje, jak duży…

Aplikacja CRM: Wykorzystaj potencjał SugarCRM

Aplikacja CRM: Wykorzystaj potencjał SugarCRM

Efektywne zarządzanie relacjami z klientami jest kluczowym elementem działania każdej firmy. Aplikacja CRM, taka jak SugarCRM, odgrywa ważną rolę w organizacji procesów sprzedażowych, analizie danych oraz zarządzaniu bazą klientów. SugarCRM oferuje wiele funkcji,…

Kluczowe funkcje CRM dla B2B

Kluczowe funkcje CRM dla B2B

W firmach B2B, zarządzanie danymi klientów jest kluczowym elementem sukcesu. System CRM powinien ułatwiać ich wykorzystanie. Jest to szczególnie istotne w kontekście wieloetapowych procesów sprzedażowych i długotrwałych relacji z klientami. Wprowadzenie informacji o kontrahentach do systemu CRM…

Wszystkiego najlepszego dla SugarCRM! 20 lat SugarCRM

Wszystkiego najlepszego dla SugarCRM! 20 lat SugarCRM

Ten rok jest niezwykły dla pracowników, partnerów oraz użytkowników systemu SugarCRM. Powstał on dokładnie 20 lat temu. Z tej okazji współzałożyciel CSO Clint Oram opublikował list otwarty do wszystkich osób, które były i wciąż są w rozwój systemu.…

1216