CategoryOgólne

SugarCRM liderem w badaniu Emotional Footprint Report 2023

SugarCRM liderem w badaniu Emotional Footprint Report 2023

SugarCRM, wiodący dostawca rozwiązań Customer Relationship Management (CRM) ogłosił swoje najnowsze osiągnięcie. System został uznany za lidera w badaniu Emotional Footprint Report 2023. Ten raport został opracowany przez niezależną firmę badawczą, która skupia się…

Ewolucja CRM w przeciągu ostatnich 5 lat

Ewolucja CRM w przeciągu ostatnich 5 lat

W ciągu ostatnich pięciu lat, systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) przeszły znaczącą ewolucję. Gdy myślimy o CRM, sprzedaż i zarządzanie kontaktami mogą być pierwszymi aspektami, które przychodzą nam na myśl. Jednak to, co kiedyś było wyłącznie…

Czy AI pomoże mi w sprzedaży?

Czy AI pomoże mi w sprzedaży?

W latach 2012-2019 odsetek sprzedawców, którzy realizowali swoje cele, spadł z 63% do 57%. Oznacza to, że nastawienie na sprzedaż i presja czasu to dwie rzeczy, które definiują współczesną sprzedaż. Niestety, zadania administracyjne i spotkania coraz częściej pochłaniają czas…

Stwórz proces CRM w 5 krokach

Stwórz proces CRM w 5 krokach

W dzisiejszych czasach konsumenci oczekują czegoś więcej niż tylko standardowego podejścia do obsługi klienta. Chcą, aby ich doświadczenie było spersonalizowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb. Aby zapewnić takie pozytywne Customer Experience a tym samym zdobyć przewagę…

Sugar Enterprise+, nowa edycja systemu już w ofercie!

Sugar Enterprise+, nowa edycja systemu już w ofercie!

SugarCRM, wiodący dostawca rozwiązań CRM opartych na sztucznej inteligencji, zaprezentował najnowszą wersję swojego flagowego produktu, Sugar Enterprise+. Jest to platforma automatyzacji sił sprzedaży, która ma na celu zrewolucjonizowanie produktów i usług oferowanych przez przedsiębiorstwa, zwiększając ich produktywność…

Nowy User Interface Sugara już od Nowego Roku!

Nowy User Interface Sugara już od Nowego Roku!

Nowy Rok w wielu firmach i instytucjach jest dobrą okazją, aby pokazać światu coś przełomowego, nowego lub odświeżonego. Dokładnie tak samo, jak z postanowieniami noworocznymi. W końcu, kto w styczniu nie chce zacząć na świeżo? W tym czasie firmy…

Ile kosztuje system CRM? Co składa się na cenę?

Ile kosztuje system CRM? Co składa się na cenę?

Odpowiednie zarządzanie relacjami z klientem jest ważne szczególnie, w czasie wzrastającej inflacji. Raczej nie muszę Ci przedstawiać, jak istotne jest to dla Twojej firmy. Ważnym aspektem, aby wszystko się powiodło, jest dobranie odpowiedniego systemu CRM oraz najlepszego…

134513