Wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej pracy zyskuje na popularności. Nie bez powodu. Nie tylko ułatwia codzienne wyzwania stojące przed pracownikami, ale także może dać nowe spojrzenie na odwieczne zmagania i kwestie. Producenci SugarCRM dostrzegli tę możliwość i nawiązali współpracę ze swoim partnerem, który pomógł…
SugarCRM liderem w badaniu Emotional Footprint Report 2023
SugarCRM, wiodący dostawca rozwiązań Customer Relationship Management (CRM) ogłosił swoje najnowsze osiągnięcie. System został uznany za lidera w badaniu Emotional Footprint Report 2023. Ten raport został opracowany przez niezależną firmę badawczą, która skupia się…
Ewolucja CRM w przeciągu ostatnich 5 lat
W ciągu ostatnich pięciu lat, systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) przeszły znaczącą ewolucję. Gdy myślimy o CRM, sprzedaż i zarządzanie kontaktami mogą być pierwszymi aspektami, które przychodzą nam na myśl. Jednak to, co kiedyś było wyłącznie…
Czy AI pomoże mi w sprzedaży?
W latach 2012-2019 odsetek sprzedawców, którzy realizowali swoje cele, spadł z 63% do 57%. Oznacza to, że nastawienie na sprzedaż i presja czasu to dwie rzeczy, które definiują współczesną sprzedaż. Niestety, zadania administracyjne i spotkania coraz częściej pochłaniają czas…
Stwórz proces CRM w 5 krokach
W dzisiejszych czasach konsumenci oczekują czegoś więcej niż tylko standardowego podejścia do obsługi klienta. Chcą, aby ich doświadczenie było spersonalizowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb. Aby zapewnić takie pozytywne Customer Experience a tym samym zdobyć przewagę…
Sugar Enterprise+, nowa edycja systemu już w ofercie!
SugarCRM, wiodący dostawca rozwiązań CRM opartych na sztucznej inteligencji, zaprezentował najnowszą wersję swojego flagowego produktu, Sugar Enterprise+. Jest to platforma automatyzacji sił sprzedaży, która ma na celu zrewolucjonizowanie produktów i usług oferowanych przez przedsiębiorstwa, zwiększając ich produktywność…
SugarCRM uznany za lidera przez Nucelus Research w CRM Technology Value Matrix 2023
Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie CRM będzie najlepsze dla Twojej organizacji? Wybór systemu nie jest łatwy. W procesie decyzyjnym z pewnością warto wziąć pod uwagę rekomendacje renomowanych instytutów badawczych. W dzisiejszym artykule przyglądamy się wynikom analizy CRM…
Nowości w SugarCRM, czyli co się wydarzyło w 2022 roku i czego można się spodziewać w 2023
2022 był intensywnym rokiem. Przyznasz, że działo się naprawdę wiele. W dzisiejszym artykule skupimy się na tym, co wydarzyło się w świecie SugarCRM. Przyjrzymy się także nowościom, które czekają użytkowników systemu w 2023 roku. Zacznijmy jednak…
SugarCRM w zestawieniu Hot Companies to Watch 2023 analiza Nucleus Research
Początek roku to czas podsumowań, zestawień i analiz. Niedawno mówiliśmy o gali Customer Breakingthrough Awards, na której Sugar nagradzał swoich partnerów i klientów. Tym razem dostrzeżono samego Sugara. Nucleus Research umieścił przedsiębiorstwo na liście, wraz z dwunastoma innymi…
Customer Breakthrough Awards, czyli jak SugarCRM docenia swoich klientów i partnerów
Przełom grudnia i stycznia kojarzy się z podsumowaniami roku, rankingami i nagrodami. Nic w tym dziwnego, ten okres sprzyja różnym zestawieniom. SugarCRM postanowił chwalić się nie tylko swoimi osiągnięciami, ale również klientami i partnerami, którzy pomagają rozwijać ich system.…
Nowy User Interface Sugara już od Nowego Roku!
Nowy Rok w wielu firmach i instytucjach jest dobrą okazją, aby pokazać światu coś przełomowego, nowego lub odświeżonego. Dokładnie tak samo, jak z postanowieniami noworocznymi. W końcu, kto w styczniu nie chce zacząć na świeżo? W tym czasie firmy…
SugarCRM liderem w badaniu Nucleus Research 2022 CRM Technology Value Matrix
Drugi rok z rzędu system SugarCRM uplasował się wśród liderów w raporcie Nucleus Research CRM Technology Value Matrix 2022. Pozycja słodkiego oprogramowania do zarządzania relacjami coraz bardziej się umacnia. Nie można też przeoczyć faktu,…