Customer Breakthrough Awards, czyli jak SugarCRM docenia swoich klientów i partnerów

Customer Breakthrough Awards, czyli jak SugarCRM docenia swoich klientów i partnerów

Przełom grudnia i stycznia kojarzy się z podsumowaniami roku, rankingami i nagrodami. Nic w tym dziwnego, ten okres sprzyja różnym zestawieniom.

SugarCRM postanowił chwalić się nie tylko swoimi osiągnięciami, ale również klientami i partnerami, którzy pomagają rozwijać ich system. W tym celu powołał konkurs Customer Breakthrough Awards. W listopadzie 2022 roku odbyła się już druga gala rozdania nagród.

Wyróżnienia przyznano w 10 kategoriach, z których każda pokazuje różnorodność i wyjątkowość społeczności skupiającej się wokół technologii CRM.

Customer of the Year

Nagroda Klienta Roku to wyróżnienie dla firm, które kultywują trwałe partnerstwo z SugarCRM poprzez osiąganie znaczących efektów przy użyciu platformy. Takich firm jest więcej niż jedna, więc kapituła wyróżniła po jednej z każdego regionu.

W regionie Asia Pacific Klientem Roku została firma Engenco Limited. Wyróżnienie przyznano za wzorowe przygotowanie, współpracę we wdrożeniu systemu SugarCRM oraz wykorzystanie Sugar Mobile do wsparcia pracowników terenowych.

Przedstawicielem Ameryki Północnej, którego nagrodzono, jest firma WFG National Title Insurance Company. Została wybrana ze względu na usprawnienie prowadzenia transakcji na rynku nieruchomości. Dzięki rozwiązaniu do automatyzacji marketingu — Sugar Market, oraz prowadzenia relacji z klientami — Sugar Sell, WFG wyróżnili się oferując wyjątkowe Customer Experience.

Wśród przedstawicieli z Ameryki Łacińskiej nagrodzona została firma Close-Up International. Jest to pierwsza na świecie organizacja zajmująca się tworzeniem audytów recept lekarskich na rynku farmaceutycznym. Przez SugarCRM została wybrana ze względu na imponującą automatyzację prowadzonych działań.

Rightmove wybrano Klientem Roku spośród biznesów z regionu EMEA. Doceniono ją za ciągłe innowacje i zwiększenie efektywności biznesowej poprzez wdrożenie rozwiązań takich jak Sugar Connect. Nie bez znaczenia jest też to, że firma pozostaje kluczowym uczestnikiem społeczności SugarClub, a także stałym klientem SugarCRM, który przez ostatnie 5 lat, pokazał, jak osiągnąć zadowalające ROI, nawet w czasach kryzysu.

CX Innovation

Nagroda CX Innovation honoruje rozwijanie platformy w celu wprowadzenia innowacji i poprawy doświadczenia konsumentów.

Jako laureata nagrody CX Innovation wybrano północnoamerykańską firmę Loveland Pulse. Doceniono ją za przedstawienie Customer Experience w trakcie używania platformy chmurowej. Dzięki używaniu systemu od SugarCRM firma była w stanie skonsolidować dane, usprawnić zadania i poprawić funkcjonalność zespołu, co zaowocowało niemal 100% wskaźnikiem user adoption.

Impact for Change

Impact for Change honoruje klienta z inspirującymi osiągnięciami biznesowymi, który wnosi pozytywny wkład do swojej społeczności.

Weley Mission Queensland to australijska organizacja non-profit oferująca wsparcie i pomoc w nagłych wypadkach, usługi w zakresie zdrowia psychicznego oraz opiekę nad osobami starszymi i z niepełnosprawnościami. Działalność organizacji realizowana jest przy pomocy dopasowanego do ich potrzeb oprogramowania. Dzięki systemowi CRM sprawnie reagują na prawie 10 000 zgłoszeń miesięcznie.

Customer Breakthrough Awards

Business Transformation

Nagrodę za Transformację Biznesową przyznano klientowi, który w ostatnim roku wyróżnił się, wprowadzając nowy sposób wykorzystania platformy Sugar na rzecz sprzedaży, obsługi klienta i marketingu.

Juniper Education, właśnie tę firmę wybrano jako tegorocznego zwycięzcę w kategorii Transformacja Biznesowa. Tym samym doceniono scentralizowanie 13 jednostek biznesowych oraz informacji o sprzedaży w ramach jednego widoku przy użyciu systemu Sugar. Takie zmiany są definicją powiedzenia „work smarter, not harder”. Firma przekształciła swoją działalność przy pomocy Sugara, aby poprawić jakość danych i raportowania, zredukować liczbę czynności wykonywanych codziennie przez użytkowników oraz zintegrować swoje narzędzia za pomocą systemu CRM.

Marketing Excellence

Nagroda Marketing Excellence przyznawana jest za wykorzystanie narzędzi Marketing Automation na rzecz rozwoju firmy.

Tegorocznym laureatem została firma quirion AG. Organizację wyróżniono za łączne wykorzystanie rozwiązania do automatyzacji marketingu i systemu CRM do stworzenia kampanii marketingowych w celu zwiększenia współczynnika konwersji.

Customer Breakthrough Awards

Sales Excellence

Tę nagrodę SugarCRM przyznaje klientom, którzy korzystają z Sugar Sell, Sugar Enterprise lub Sugar Professional i potrafią w pełni wykorzystać ich potencjał na rzecz udoskonalenia własnej sprzedaży.

Według kapituły konkursu w 2022 na tym polu wyróżniła się firma ONI-Waermetrafo GmbH, która oferuje energooszczędne rozwiązania systemowe. Przy pomocy oprogramowania CRM zwiększyli oni wskaźniki wygranych ofert oraz osiągnęli 46% konwersji.

Service Excellence

Nagrodą Service Excellence uhonorowano klienta SugarCRM, który konsekwentnie dostarcza wyjątkowy poziom wsparcia i wprowadził znaczące ulepszenia w obsłudze klienta.

NTI to australijska firma ubezpieczeniowa, która specjalizuje się w branży transportowej i logistycznej. To właśnie NTI zostało uhonorowane nagrodą Service Excellence za swoje zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta z wykorzystaniem Sugar Serve. Dzięki systemowi od SugarCRM wprowadzono innowacje i ulepszenia oprogramowania używanego przez NTI do pomocy drogowej, a także do zarządzania 30% wzrostem liczby połączeń przy jednoczesnej poprawie wyników CSAT.

Customer Breakthrough Awards

Adoption for growth

Nagroda Adoption for Growth wyróżnia klienta, który napędza rozwój całej platformy.

CQUniversity Australia to pionier w edukacji na odległość. Obecnie prowadzi kursy w całym kraju poprzez sieć kampusów i partnerów. Firma została wyróżniona nagrodą za swoje oddanie ciągłemu ulepszaniu systemu SugarCRM. CQUniversity zobowiązało się do wykorzystania SugarCRM w celu poprawy zaangażowania swoich najważniejszych użytkowników.

Technology Partnership

Nagroda honoruje relację zaufanego partnera z klientem SugarCRM, którzy połączyli siły, aby napędzać innowacje i wyniki w biznesie.

Laureatami nagrody z Ameryki Północnej zostalu e2b Teknologies oraz BrainSell. Jest to pierwsza tego typu nagroda w historii Customer Breakthrough Awards, która docenia bliską relację firm wykraczającą poza ramy klient/dostawca.

Nagrodę uzyskały również firmy Bejo Zaden B.V. i Insignio CRM GmbH. Wyróżnienie zostało przyznane za pielęgnowanie partnerstwa i wsparcie światowego lidera hodowli poprzez umożliwienie globalnej migracji i standaryzacji trzydziestu firm korzystających z systemów CRM za pomocą opartej na chmurze platformy Sugar.

Judges Choice

Ostatnia nagroda jest dodatkiem do rozdania Customer Breakthrough Awards. Nagradzane są wyjątkowe całościowe działania wykorzystujące Sugar. Chodzi o to, aby docenić klienta z pasją, który zdobył uznanie komisji.

Asendia Management, firma działająca od dziesięciu lat, oferująca kompleksowe rozwiązania w zakresie międzynarodowego handlu elektronicznego i dostarczania przesyłek do ponad 200 krajów na całym świecie. Została uznana za zwycięzcę nagrody Judges Choice 2022. Wyróżniono ją za całokształt działań wykorzystując Sugar do wspierania swojej działalności. Po wprowadzeniu danych z dwóch firm i 15 oddziałów na całym świecie do jednego systemu firma każdego roku zwiększa ilość zamówień o 25%.

Customer Breakthrough Awards

Podsumowanie

Wszyscy zwycięzcy SugarCRM Customer Breakthrough Awards wykazali się innowacyjnością i chęcią rozwoju, nie tylko swojej firmy, ale też systemu, z którego korzystają. Ich sukcesy były możliwe dzięki bliskiej współpracy wielu osób, które mają ten sam cel.

Jeśli Ty też chcesz wdrożyć w firmie system, który cały czas się rozwija, a jego producenci docenią Twój wkład, to skontaktuj się z nami. Chętnie Ci powiemy, od czego zacząć.