Jak aplikacja mobilna SugarCRM ułatwia pracę przedstawicielom handlowym?

Jak aplikacja mobilna SugarCRM ułatwia pracę przedstawicielom handlowym?

Jeśli zajmujesz się sprzedażą terenową, Twoim biurem jest samochód i kawiarnia lub hol w siedzibie klienta. A telefon? To Twoje centrum dowodzenia.

Aplikacja mobilna SugarCRM została stworzona z myślą o przedstawicielach handlowych takich jak Ty – zawsze w ruchu, zawsze wykonujących wiele zadań jednocześnie i potrzebujących natychmiastowego dostępu do wszystkiego bez straty czasu.

Oto w jaki sposób aplikacja pomaga Ci zachować produktywność, nawet gdy jesteś offline, między spotkaniami lub przygotowujesz się na parkingu.

Musisz się przygotować przed spotkaniem?

Wchodzisz na spotkanie z klientem i potrzebujesz najnowszych notatek, danych kontaktowych i informacji o statusie transakcji – i to szybko.

Aplikacja mobilna SugarCRM zapewnia szybki dostęp do historii klienta, ostatnich rozmów i otwartych zadań, dzięki czemu możesz wejść na spotkanie pewny siebie i dobrze poinformowany.

Co możesz zrobić:

  • wyświetlać dane kontaktowe, notatki i postępy w realizacji transakcji
  • przeglądać dotychczasowe interakcje, aby nigdy nie dać się zaskoczyć
  • dokładnie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dana transakcja

Masz pięć minut między spotkaniami?

Wykorzystaj ten czas, aby zaktualizować swoją listę potencjalnych klientów, dodać notatki ze spotkań lub zrobić następne zadania. Dzięki szybkiemu wprowadzaniu danych i synchronizacji w czasie rzeczywistym aplikacja pomaga rejestrować aktualizacje, gdy są one jeszcze świeże – bez konieczności uruchamiania laptopa.

Co możesz zrobić:

  • dodawaj notatki lub aktualizuj etapy potencjalnych klientów za pomocą kilku kliknięć
  • ustawiaj przypomnienia i przypisuj zadania do wykonania
  • realizuj transakcje nawet podczas podróży

Chcesz od razu zaplanować kolejny krok?

Właśnie odbyłeś udane rozmowy telefoniczne lub spotkanie? Umów się na kolejne spotkanie, póki masz je jeszcze świeżo w pamięci. Narzędzia kalendarza w aplikacji pozwalają zaplanować kolejne działania i zsynchronizować je z głównym kalendarzem, dzięki czemu nie stracisz impetu.

Co możesz zrobić:

  • planuj spotkania lub rozmowy telefoniczne bez przełączania się miedzy aplikacjami
  • synchronizuj kalendarze, aby uniknąć podwójnych rezerwacji
  • zorganizuj swój tydzień, nawet w biegu

Brak internetu? Nie ma problemu.

Jeśli znajdujesz się na obszarze wiejskim lub w miejscu, gdzie nie ma internetu, aplikacja nadal działa. Możesz kontynuować podróż bez martwienia się o sygnał – twoje aktualizacje zsynchronizują się automatycznie, gdy ponownie uzyskasz dostęp do internetu.

Co możesz zrobić:

  • dostęp do danych klientów i ich aktualizacja w trybie offline
  • wprowadzenie notatek ze spotkań lub zadań bez opóźnień
  • synchronizacja wszystkich danych po przywróceniu połączenia

Chcesz mieć lepszy wgląd w swoje priorytety?

Niezależnie od tego, czy czeka Cię pracowity dzień, czy wieczorem przeglądasz swoje wyniki, konfigurowalne pulpity nawigacyjne pomogą Ci zachować koncentrację. Zobacz wszystkie swoje projekty, zadania i ostatnią aktywność w jednym miejscu.

Co możesz zrobić:

  • dostosuj pulpity nawigacyjne do swoich potrzeb
  • śledź wskaźniki sprzedaży, listy zadań i nadchodzące spotkania
  • bądź na bieżąco ze swoimi celami na każdym etapie
obrazek przedstawiający osoby analizujące raporty, aplikacja mobilna

Wyniki, które uzyskali inni przedstawiciele handlowi

Producent FAMO korzysta z aplikacji mobilnej SugarCRM, aby skrócić czas poświęcany na zadania administracyjne, zwiększyć efektywność sprzedaży i pozostawać w bliższym kontakcie z klientami – nawet gdy przedstawiciele handlowi są w podróży.

„W końcu uzyskaliśmy panoramiczny widok, dzięki któremu możemy jednym spojrzeniem zobaczyć wszystko, co dotyczy klienta. W rezultacie cele naszej firmy są bardziej przejrzyste i możemy budować relacje z klientami, zwiększać sprzedaż i osiągać sukcesy komercyjne.”

Materion wykorzystuje SugarCRM do usprawnienia globalnego zarządzania kontami i zapewnienia zespołom sprzedaży łatwego dostępu do informacji o klientach z dowolnego miejsca, w tym z poziomu aplikacji mobilnej.

„To świetny system do zarządzania potencjalnymi klientami i konwersjami, dzięki czemu możemy realizować nasz główny cel, jakim jest wzrost przychodów. Posiada najlepszą w swojej klasie aplikację mobilną z dostępem do danych klientów w czasie rzeczywistym.”

Łatwa w użyciu, stworzona dla przedstawicieli handlowych

Nikt nie chce spędzać godzin na nauce obsługi nowego narzędzia. Aplikacja mobilna SugarCRM jest prosta w obsłudze, łatwa do opanowania i stworzona z myślą o zapracowanych zespołach sprzedaży, które wolą zajmować się sprzedażą niż technologią.

Niezależnie od tego, czy pracujesz w terenie, zdalnie, czy kierujesz zespołem, aplikacja mobilna SugarCRM pomaga zachować produktywność, łączność i kontrolę nad swoim dniem – bez konieczności korzystania z laptopa.

Jeśli masz pytania dotyczące SugarCRM, skontaktuj się z nami. Chętnie na nie odpowiemy.