Zostań mistrzem marketingu z Sugar Market

Zostań mistrzem marketingu z Sugar Market

Marketing jest największym kołem napędowym dla firmy, zaraz obok sprzedaży, wiadomo to nie od dziś. Najważniejsze w biznesie jest zrozumienie, do kogo jest kierowany produkt i jak go zaprezentować. Ciekawie robi się też w momencie, gdy na reklamę oraz marketing jest przeznaczony mały fundusz. Jednak z każdej sytuacji da się wyjść obronną ręką, a marketing może otworzyć Ci nowe drogi.

W tym artykule przedstawiamy Ci najlepsze strategie, które pomogą oswoić marketing i przedstawią go w przyjemnej formie. Z Sugar Market marketing przestanie być czymś niezrozumiałym.

Ustal target i uporządkuj bazę kontaktów

Komunikaty czy źle zaadresowane kampanie nie przysporzą Ci zwolenników, wręcz przeciwnie. Zdezorientowani, zirytowani i niewiedzący co się dzieje klienci, nie przyniosą zysku. A w takim przypadku możesz stracić szansę na rozwój.

Ważne jest, aby określić, z kim się kontaktować. Dobrze będzie jeśli uporządkujesz swoje kontakty, określisz, kto jest ważniejszy i dopiero wtedy zaczniesz działać. Pamiętaj też o regularnej aktualizacji bazy danych.

Wyszkolenie i motywowanie pracowników, którzy są odpowiedzialni za bezpośredni kontakt z klientem pod kątem zbierania dokładnych informacji, jest dobrym rozwiązaniem, aby poszerzać bazę. Upewnij się, że wszyscy, którzy mają kontakt z klientem (call center, obsługa klienta, sprzedawcy, dystrybutorzy) wiedzą jak z nimi rozmawiać.

Grafika przedstawiająca osoby tworzące Sugar Market marketing

Określ kryteria leadów

Kiedy masz nowy Namiar w swoim systemie, musisz określić gotowość zakupową. Aby skutecznie kwalifikować leady, wcześniej ustal ze swoim zespołem sprzedażowym odpowiednie kryteria kwalifikacji. Aby dobrze dobrać kategorie kwalifikacyjne dla leadów, warto przeanalizować kroki kupującego. Pomoże Ci w tym system CRM połączony z systemem do automatyzacji marketingu. Tam będą zawarte wszystkie ważne informacje. Przy okazji dostęp do wszystkiego będą miały zespoły marketingu i sprzedaży.

Takie ułatwienie znajdziesz w systemie proponowanym przez Sugar Market. Jest on oparty na systemie sztucznej inteligencji (AI), więc uczy się zachowań i preferencji klientów, które Ci później przedstawi w formie raportów. Ta funkcja będzie dużym ułatwieniem między innymi podczas doboru leadów sprzedażowych.

Zachowaj równowagę

Strona internetowa to domyślne źródło wiedzy i informacji dla osób, które może zaciekawić Twoja działalność. Dlatego, pamiętaj o tym, aby prowadzić bloga, tworzyć Content Marketing. Prowadzenie social mediów, na których będą publikowane osiągnięcia firmy to też dobry pomysł. Narzędzia, dzięki którym możesz jak najszybciej i najlepiej wszystko wyjaśnić są ważne. Stworzenie takiej bazy wiedzy pomoże Ci uniknąć większości pytań, a klientowi przygotować się na ewentualne spotkanie.

Pamiętaj jednak, że nie możesz polegać tylko na Internecie i informacjach zamieszczanych na stronie. Klienci, w większości, sami Cię nie znajdą. Pomóż im. Komunikacja marketingowa wychodząca jest tak samo ważna, jak przychodząca, aby osiągnąć cele przychodów Twojej firmy. Treści informacyjne to narzędzie, które pomoże Ci przyciągnąć potencjalnych klientów, a także pokieruje ich w trakcie Customer Journey.

Podsumowanie

Marketing jest bardzo złożoną i kompleksową sprawą. Zastosowanie się do ważnych rad i uwag może Ci ułatwić poruszanie się w tym świecie. Warto dać sobie pomóc. Sugar Market to rozwiązanie, które poprowadzi Twój marketing w dobrym kierunku oraz pomoże Ci go uporządkować. System oparty na technologii, która uczy się postępowań Twoich klientów, to coś, co sprawi, że zostaniesz mistrzem marketingu.

Zainteresował Cię temat? Skontaktuj się z nami!