Nagroda Best Overall CRM Company dla SugarCRM

Nagroda Best Overall CRM Company dla SugarCRM

Narzędzie SugarCRM zostało ponownie uznane za najlepsze rozwiązanie CRM. Ten tytuł przyznano po raz czwarty.

Nagroda MarTech Breakthrough Awards jest przyznawana najlepszym firmom, technologiom i produktom.

Nagroda dla SugarCRM

Best Overall CRM Company to nagroda przyznawana przez MarTech. SugarCRM zostało wyróżnione przede wszystkim za wszechstronność, którą prezentuje. W czasach, gdy CRM jest ważniejszy niż kiedykolwiek, aby wspierać klientów i napędzać biznes Sugar został doceniony za innowacyjne technologie. Zwiększają one produktywność sprzedaży, maksymalizują wpływ marketingu i usprawniają obsługę klienta.

Sugar Sell, sales-i, MarketServe to integralne elementy kompleksowego rozwiązania CRM firmy Sugar. Platforma jest oparta na zaawansowanej sztucznej inteligencji i przyjaznych dla użytkowników interfejsach.

Wspólnie te rozwiązania pozwalają zapewnić spójne i wydajne podejście do zarządzania relacjami z klientami i ich sukcesami.

Wstępnie skonfigurowana, inteligentna platforma CRM, używana przez organizacje z różnych sektorów, od producentów po uniwersytety, banki i firmy technologiczne, oddaje moc sztucznej inteligencji w ręce klientów. Bez względu na jej wielkość, dojrzałość biznesową lub zaawansowane techniczne – AI dla wszystkich.

martech breakthrough awards

The MarTech Breakthrough Awards

Konkurs MarTech Breakthrough Awards jest otwarty dla wszystkich osób, firm i organizacji zaangażowanych w tworzenie publicznie dostępnych produktów i usług.

Organizacja nie ma żadnych ograniczeń geograficznych i działa globalnie, dlatego do nagrody może zostać zgłoszony każdy.

MarTech pomaga markom radzić sobie w ciągle zmieniającym się otoczeniu. Oczekiwania klientów nigdy nie były wyższe, a nagradzane firmy wyróżniają się technologicznie. Rewolucjonizują sposób, w jaki marki sprostają oczekiwaniom dzięki spersonalizowanym doświadczeniom podczas każdej interakcji z klientem.

martech breakthrough awards

SugarCRM wciąż się rozwija

SugarCRM to narzędzie, które cały czas się rozwija.

Dzięki niedawnemu przejęciu przez Sugar firmy sales-i, do platformy dodano funkcje analizy przychodów w celu zwiększenia rentowności sprzedaży klientów i inteligentnego zarządzania kontami.

Użytkownicy końcowi odnoszą również korzyści z zaangażowania Sugar we wspieraniu głębszej integracji danych planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) i CRM za pośrednictwem jednej platformy, która daje zespołom możliwość przeprowadzania analizy i skuteczniejszego odkrywania ukrytych produktów i usług typu up-sell, corss-sell, link-sell i switch-sell.

Podsumowanie

Nagroda przyznana SugarCRM wskazuje na to jak to narzędzie dynamicznie się rozwija. Docenienie czwarty rok z rzędu, jest dobrym przykładem, że ten rozwój jest stały i nie opiera się tylko na rewolucjach technologicznych, jak na przykład AI.

Jeśli zainteresował Cię ten temat, skontaktuj się z nami!