Czerwiec, piękny letni miesiąc okazał się wyjątkowym okresem, kiedy to SugarCRM Inc. wprowadza same nowości. Mamy nową wersję, nowe edycje oraz więcej opcji dodatkowych do wybrania a la carte, które możemy dokupić do naszych obecnych licencji. W Stanach Zjednoczonych tuż po ogłoszeniu najnowszej wersji systemu, już uznano ją za sukces. A jak będzie w Polsce? Przyjrzyjmy się zatem owym innowacjom:
Po pierwsze mamy nową wersję SugarCRM 6.2.
Co jest w niej nowego?
Najważniejsze cechy, udoskonalone w najnowszej wersji systemu to:
SugarCRM Made Global
SugarCRM Made Mobile
SugarCRM Made Social
SugarCRM as Platform
Jakie nowości się za nimi kryją?
GLOBAL
– 22 wersje językowe,
– lepsza kontrola administracyjna,
– wsparcie RTL (główne zastosowanie w krajach arabskich).
MOBILE
– współpraca z iPhone, iPad, Android, BlackBerry,
– Synchronizacja Offline,
– nowe wykresy HTML 5,
– możliwość korzystanie z Sugar’a za pomocą: Sugar Mobile Browser, Sugar Mobile, Sugar Mobile Plus oraz Klienta Offline.
SOCIAL
– Partnerstwo z IBM (Lotus Live, Lotus Notes, Domino Connector),
– Większa współpraca z klientami (Google Docs, Cisco WebEx Meeting Center, Citrix Online GoToMeeting)
– Sales Intelligence,
– Rozbudowane strumienie aktywności (Powiadomienia Sugar),
– Jeszcze lepsze powiązania z Social Media (Facebook, Twitter).
PLATFORMA
– uproszczona kastomizacja modułów,
– bardziej zróżnicowane klasy CRM,
– więcej opcji wdrożenia.
Po drugie, mamy dwie nowe edycje SugarCRM – Corporate oraz Ultimate
Szczegółowy opis różnic pomiędzy edycjami znajdziesz w najnowszej macierzy porównawczej.