Podnieś poziom sprzedaży, marketingu i usług dzięki SugarCRM i generatywnej sztucznej inteligencji

Podnieś poziom sprzedaży, marketingu i usług dzięki SugarCRM i generatywnej sztucznej inteligencji

Generatywna sztuczna inteligencja to najnowsza technologia, która od pewnego czasu znajduje się w centrum uwagi. Jak można się było spodziewać, znalazła ona miejsce w operacjach wielu firm.

Według niedawnego raportu McKinsey Digital, około 52% wartości, jaką może dostarczyć generatywna sztuczna inteligencja, dotyczy operacji na klientach, marketingu i sprzedaży. Badacze wskazują, że technologia ta może zrewolucjonizować sposób, w jaki organizacje korzystają z CRM i wchodzą z nim w interakcję, automatyzując czynności, które obecnie pochłaniają 60-70% czasu pracowników.

W Sugar niedawno ogłoszono, że generatywna sztuczna inteligencja jest częścią rozwiązań i produktów, od automatyzacji sprzedaży po marketing i usługi. Jak innowacje Sugar zmienią sposób, w jaki prowadzisz swój biznes?

Automatyzacja sprzedaży z odrobiną Gen AI

Gen AI jest po to, aby przyspieszyć proces związany ze sprzedażą i zapewnić przedstawicielom wszystkie informacje potrzebne do skutecznego prowadzenia spotkań i zamykania transakcji bez opuszczania skrzynki odbiorczej.

Oto jak możesz zwiększyć produktywność sprzedaży dzięki wbudowanej mocy Gen-AI Sugar Sell:

  • twórz atrakcyjne e-maile i kopie sprzedażowe – wykorzystaj generatywną sztuczną inteligencję do tworzenia spersonalizowanych, przyciągających uwagę e-maili i tekstów, które angażują klientów i potencjalnych klientów
  • dostęp do gotowych skryptów połączeń – uzyskać dostęp do spostrzeżeń i podsumowań dla ujednoliconego sukcesu. Dostosowane skrypty zwiększają pewność siebie przedstawicieli, umożliwiając prowadzenie skutecznych rozmów i zamykanie transakcji
  • generuj spersonalizowane propozycje – twórz oparte na danych, przekonujące propozycje sprzedaży, korzystając z informacji o klientach w czasie rzeczywistym, eliminując zgadywanie.

Wprowadź sztuczną inteligencję do swoich działań marketingowych

Dzięki generatywnej sztucznej inteligencji możesz teraz wzmocnić swoich specjalistów ds. marketingu dzięki ulepszonym funkcjom. Możliwości Gen AI Sugar Market pomogą zwiększyć wydajność marketingową i skuteczność kampanii dzięki zaawansowanej automatyzacji. Twoi marketerzy nie będą już zmagać się z niekończącym się tworzeniem wiadomości e-mail.

Oprócz wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia skutecznych kampanii, blogów i kopii wiadomości e-mail, które pozwalają tworzyć, dostosowywać i personalizować treści, możesz teraz:

  • generować automatyczne tłumaczenia – nie musisz być wielojęzyczny, aby dostarczać treści w wielu kampaniach. Wystarczy użyć sztucznej inteligencji do generowania nowych treści w różnych językach i tłumaczenia istniejącego tekstu
  • wdrożyć inteligentniejszą segmentację – segmentacja nie musi być trudna. Możliwości Gen AI Sugar Market umożliwiają tworzenie dokładnych list sedymentacyjnych dla ukierunkowanych kampanii, eliminując tarcia i zwiększając zaangażowanie.

Dostarczaj niezwykłe doświadczenia dzięki narzędziom generatywnej sztucznej inteligencji Sugar Serve

Możesz teraz zapewnić wydajną, proaktywną obsługę klienta za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji.

Sugar Serve pozwala teraz:

  • znajdowanie odpowiedzi i rozwiązywanie problemów – korzystaj z naszego inteligentnego asystenta, aby szybko dostarczać rozwiązania, gdy klienci potrzebują pomocy. Pomoże to skrócić czas rozwiązywania problemów, co przełoży się na zadowolenie klientów. Pozwól Gen AI obsługiwać rutynowe zapytania i pozwól zespołowi wsparcia skupić się na złożonych zadaniach
  • podsumowanie story caseów – użyj ChatGPT Sugar do generowania historii klientów lub podsumowań zgłoszeń serwisowych. Pomagają one agentom zrozumieć kontekst umożliwiając im zaoferowanie odpowiedniej pomocy każdemu klientowi
  • tworzenie user guides – możesz także generować spersonalizowane przewodniki dotyczące wdrażania lub pomocy – generatywna sztuczna inteligencja tworzy przewodniki krok po kroku dostosowane do potrzeb każdego użytkownika.

Chcesz się dowiedzieć więcej o tym jak wdrożyć generatywną sztuczną inteligencję do swoich strategii i procesów obsługi klienta? Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania.