SugarCRM Hint – pierwszy etap Relationship Intelligence

07 Lip SugarCRM Hint – pierwszy etap Relationship Intelligence

SugarCRM w zeszłym tygodniu wprowadził na rynek pierwszy produkt z nowej linii dodatków Relationship Intelligence, uzupełniających system Sugar. Mowa o SugarCRM Hint – technologii pozwalającej na szybkie skanowanie ponad 70 społecznościowych źródeł danych w Internecie i dzięki temu uzupełnianie brakujących informacji o kliencie w CRM.

Twórcy oprogramowania po raz kolejny kierowali się zasadą tworzenia niezwykłych relacji z klientami posługując się systemem CRM. Do tej pory użytkownik posiadając znikome dane o kliencie (takie jak imię, nazwisko, czy adres email) musiał poświęcać sporo czasu na samodzielne przeszukiwanie Internetu, poszukiwanie klienta i w konsekwencji zebranie większej ilości danych o nim. Od zeszłego tygodnia ten sam użytkownik CRM może pozyskać te dane dosłownie w ciągu kilku sekund. System Sugar dzięki funkcji Hint błyskawicznie przeszuka ponad 70 źródeł w Internecie, dopasuje dane i zasugeruje dodanie wyszukanych informacji do CRM.

Clint Oram, SugarCRM co-founder i CMO, w swoich wielokrotnych wypowiedziach medialnych dotyczących wprowadzenia na rynek SugarCRM Hint podkreślał, że firma dzięki Hint robi kolejny krok ku stworzeniu systemu CRM przyszłości. Oram stwierdził, że większość dostępnych dziś systemów CRM skupia się na raportowaniu szans i realizacji sprzedaży dla managerów, zapominając przy tym o tym, że to klient, jako człowiek, kupuje od innego człowieka – sprzedawcy. SugarCRM idzie właśnie tą drogą i tworzy system pozwalający stworzyć niezwykle silne relacje z klientami. SugarCRM Hint jest pierwszym krokiem do wielu zmian w systemie CRM przyszłości. Kolejne etapy, nad którymi toczą już się zaawansowane prace, będą dotyczyły wprowadzenia analizy predykcyjnej i technik uczenia maszynowego. W konsekwencji system Sugar już niedługo stanie się inteligentną maszyną, która będzie analizować wzory zachowań i sugerować najlepsze możliwe do podjęcia dalsze kroki przy kontakcie z poszczególnym klientem.

Dane techniczne SugarCRM Hint:

  • Współpracuje z wersją Sugar 7.8 wzwyż
  • Kosztuje $15 za użytkownika miesięcznie
  • Na ten moment jest dostępny do zakupu w USA. Już niedługo będzie możliwy do nabycia globalnie.

Screeny:

Aby uruchomić Hint wystarczy posiadać imię, nazwisko i adres emial klienta.

SugarCRM Hint

Hint wyszukuje i ujawnia informacje o kliencie.

Wybrane dane importuje się do CRM.

SugarCRM Hint

SugarCRM Hint pokazuje również historię kontaktu z klientem.

SugarCRM Hint

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

mautic is open source marketing automation