SugarCRM po raz czwarty został nagrodzony The Sammys! Business Intelligence Group uhonorowało producentów nagrodą za „Produkt Roku”, uznając rozwiązania AI za przełomowe.
Uznanie nowych funkcjonalności, które wdrożył SugarCRM, za „Produkt Roku” pokazuje, jak duży wpływ ma AI na wygodę korzystania z systemu.
Nagrody od Business Intelligence Group
Business Intelligence Group – organizator gali The Sammys – to organizacja, która działa w dziedzinie zarządzania informacjami. Misją firmy jest promowanie i nagradzanie doskonałości w dziedzinie technologii i analizy danych biznesowych.
Głównym celem Business Intelligence Group jest wyróżnienie i docenienie innowacyjnych rozwiązań oraz osiągnięć w obszarze analizy danych, sztucznej inteligencji, analityki i technologii informacyjnych. Organizacja przyznaje różnego rodzaju nagrody, w tym między innymi „The Sammys”.
„The Sammys” to nie jedyna nagroda przyznawana przez Business Intelligence Group. „Sustainability Awards”, „Stratus Aware for Cloud Computing”, „PR and Marketing Excellence Awards”, „BIG Awards for Business” czy „Best Place to Work Awards”, to jedne z wielu wyróżnień, które przyznaje organizacja. Wiele z nich jest przyznawanych przez ludzi, którzy głosują nad kandydatami prędzej zgłoszonymi.
SugarCRM uhonorowany po raz czwarty The Sammys!
SugarCRM to dostawca wielokrotnie nagradzanej platformy do automatyzacji sprzedaży opartej na sztucznej inteligencji, został uznany za „Produkt Roku” przez Business Intelligence Group w 2024 Sales and Marketing Technology Awards, znany również jako The Sammys. Nagrody honorują doskonałość w pomaganiu organizacjom w rozwiązywaniu codziennych wyzwań związanych z łączeniem się i współpracą z potencjalnymi klientami.
Jest to czwarta z rzędu nagroda Sammy dla Sugar. Wcześniej firma otrzymała wyróżnienie w kategorii „Produkt Roku” w 2023 i 2021 oraz „Organizację roku” w 2022 roku.
„Jesteśmy dumni, że Business Intelligence Group doceniło platformę Sugar za innowacyjne funkcje, które ułatwiają specjalistom ds. sprzedaży, marketingu i usług na całym świece zrozumienie, zaangażowanie, rozwój i utrzymanie klientów za pomocą nowoczesnego CRM opartego na sztucznej inteligencji” – Paul Farrell, Chief Product Officer w SugarCRM.
Sztuczna inteligencja wkracza do SugarCRM
Sugar jest liderem w wykorzystywaniu sztucznej inteligencji (AI), uczenia maszynowego i generatywnej AI, aby pomóc organizacjom w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi klienta i osiągnięciu przełomowej produktywności i zaangażowania w sprzedaż.
Sugar Sell, Sugar Market, Sugar sales-i i Sugar Serve to integralne elementy kompleksowego rozwiązania CRM firmy Sugar. Razem mogą istnieć w firmie, zapewniając spójne i wydajne podejście do zarządzania relacjami z klientami i sukcesu klientów. Łącząc wszystkich użytkowników z tymi samymi łatwo dostępnymi danymi wypełnionymi spostrzeżeniami, aby pomóc sprzedawcom, marketerom i specjalistom ds. obsługi przewidywać i spełniać potrzeby klientów.
Używana przez organizacje z różnych sektorów, od producentów po uniwersytety, banki i globalne firmy technologiczne, inteligentna platforma SugarCRM, oddaje moc sztucznej inteligencji w ręce każdej firmy. Bez względu na wielkość, dojrzałość biznesową lub zaawansowanie techniczne – pionierska sztuczna inteligencja dla wszystkich.
Podsumowanie
SugarCRM wciąż się rozwija, a nagroda The Sammys jest tego potwierdzeniem.
Przed SugarCRM na pewno jeszcze kolejne wyróżnienia, biorąc pod uwagę to jakie zmiany przechodzi system.
Pozostaje pogratulować producentowi SugarCRM i czekać na kolejne informacje o sukcesach.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat SugarCRM, skontaktuj się z nami!