Jak co roku III Kwartał obfitował w różne podsumowania, rankingi i nagrody przyznawane dostawcom i producentom rozwiązań IT. Oczywiście wśród tych nobilitacji nie mogło zabraknąć miejsca dla producentów systemów klasy CRM. Poniżej krótkie podsumowanie wyróżnień przyznanych firmie SugarCRM Inc. w ostatnim okresie.
Absolutna dominacja Sugara w rankingu PCMag Business Choice Awards
Od trzech lat Sugar jest bezkonkurencyjny pod kątem przyjazności obsługi i zadowolenia użytkowników systemu oraz skłonności do polecania go innym. Dane te są przedstawione pod postacią zestawienia PCMag Business Choice Awards. Sugar zostawił w nim daleko, daleko w tyle takie marki jak Salesforce czy Microsoft Dynamics 365.
Widząc te wyniki możemy przyznać, że zespół marketingu firmy SugarCRM Inc. idealnie dobrał jakiś czas temu hasło jednej z akcji promocyjnych głoszące: „Sugar – More Sales, Less Force”. Dokładnie odwzorowuje ono chęć tworzenia oprogramowania wysoce przyjaznego dla użytkowników końcowych, które jednocześnie zapewnia możliwości do tworzenia niezwykłych relacji z klientami. Co w konsekwencji przekształca się w większą sprzedaż.
Dokładne omówienie wyników powyższego rankingu znaleźliśmy na stronie firmy eVolpe – polskiego Elite Partnera SugarCRM. – Przejdź
Sugar Liderem rynku CRM według CRM Magazine
Po raz kolejny Sugar jest wymieniany w gronie Liderów rynku CRM przez poczytny CRM Magazine. Można rzec, że system CRM tworzony przez kalifornijską firmę na stałe zadomowił się na wysokiej, ugruntowanej pozycji wśród najlepszych systemów tej klasy na rynku. Potwierdzają to tytuły „CRM Market Leader” przyznane w kategoriach Małych i Średnich Przedsiębiorstw, a także w kategorii Sales Force Automation oraz tytuł „One to Watch” dla segmentu korporacyjnego.
System Sugar doceniono m.in. za całokształt rozwiązania, które jest przyjazne dla użytkownika, a jednocześnie umożliwia niezwykle wysoki poziom dostosowania systemu do potrzeb firmy. Elastyczność platformy Sugar jest podkreślana na każdym kroku przez twórców zestawienia oraz komentatorów branżowych. Możemy śmiało stwierdzić, że wśród głównych graczy rynku systemów CRM na świecie nie ma drugiego tak elastycznego rozwiązania.
Wizjonerski SugarCRM w rankingu Gartnera
Trzeci rok z rzędu Sugar jest wymieniany wśród Wizjonerów systemów CRM i Sales Force Automation w jednym z najbardziej prestiżowych zestawień realizowanych przez firmę Gartner. O tym tegorocznym Magicznym Kwadrancie Gartnera pisaliśmy już w osobnym artykule.
Sugar Liderem w Kwadrancie G2 Crowd dla średnich przedsiębiorstw
Na ten szczególny ranking tworzony przez G2 Crowd składają się wyłącznie oceny zarejestrowanych i zweryfikowanych użytkowników systemów klasy CRM. W komunikacie prasowym firma SugarCRM Inc. określiła, że jest dumna z tego, że użytkownicy ich produktu są tak zadowoleni z Sugar, że wprowadzili go w tym roku do najlepszej ćwiartki kwadrantu G2 Crowd – Liderów rynku CRM dla średniej wielkości przedsiębiorstw.
Program Partnerski Sugara wśród najlepszych w branży
Na czym polega Program Partnerski Sugara, jakie są jego zasady oraz możliwe statusy do zdobycia przedstawialiśmy w niedawnym wpisie. Okazuje się, że Program ten został również doceniony przez jeden z najlepszych ogólnoświatowych magazynów IT – CRN. Wśród programów partnerskich najróżniejszych dostawców IT (łącznie stworzono przewodnik opisujący 250 firm) redaktorzy wyróżnili te najlepsze, najbardziej klarowne i przyznające najlepsze profity. Przyznali im dodatkowe miano „5-Star Partner Program”. Jest nam miło poinformować, ze Program Partnerski Sugara znalazł się właśnie wśród tych najlepszych pereł na rynku.
Top management SugarCRM Inc. wśród najlepszych w branży
Redaktorzy Magazynu CRN ocenili również pracę managerów najwyższego stopnia w firmach z sektora IT oraz przyznali tym najlepszym tytuły „CRN Channel Chief 2017”. Wyróżniono przede wszystkim te osoby, które w ostatnim roku wywarły ogromny wpływ na rozwój sprzedaży w kanałach partnerskich w swoich firmach. Jak wiadomo, najwięksi dostawcy oprogramowania nie wdrażają swoich produktów u klientów samodzielnie, lecz poprzez certyfikowanych partnerów. Z tego względu to właśnie sprzedaż partnerska generuje producentom największe przychody. W 2017 roku redaktorzy CRN docenili pracę Clint’a Oram’a – współzałożyciela i CMO SugarCRM Inc.