Znasz funkcję Tile View? Jest to jeden z klejnotów SugarCRM, warto dowiedzieć się o niej trochę więcej. Choć nie jest to nowy dodatek, Tile View przeszedł niedawno znaczące ulepszenia, które czynią go niezbędnym narzędziem do zarządzania zadaniami,…
Jak wygląda nowoczesna konfiguracja CRM?
W przeszłości dostosowywanie aplikacji CRM wymagało szeroko zakrojonego rozwoju, co często prowadziło do zwiększonych kosztów, dłuższego czasu wdrożenia i trudności z konwersją. Nowoczesne systemy CRM oferują potężne narzędzia konfiguracyjne, które pozwalają firmom szybko i łatwo dostosować…
Kluczowe funkcje CRM dla B2B
W firmach B2B, zarządzanie danymi klientów jest kluczowym elementem sukcesu. System CRM powinien ułatwiać ich wykorzystanie. Jest to szczególnie istotne w kontekście wieloetapowych procesów sprzedażowych i długotrwałych relacji z klientami. Wprowadzenie informacji o kontrahentach do systemu CRM…
Nowa wersja Sugar Sell 13.3
W ostatnim czasie Sugar Sell przeszedł trochę zmian. Dzięki aktualizacji narzędzia do wersji 13.3 wprowadzono kilka nowości, ale także uproszczono UI. Nowa wersja odpowiada na wymagania użytkowników i wprowadza funkcje, które zwiększają użyteczność i usprawniają pracę.…
Zainwestuj w CRM dla branży automotive
Aby odpowiednio zarządzać firmą, należy się zaopatrzyć w narzędzia, które najlepiej Cię w tym wspomogą. W takim wypadku najważniejsze jest, aby jak najlepiej się przygotować do ewentualnego podjęcia decyzji. Dobrze jest czerpać wiedzę z udanych…
3 rewelacyjne pluginy do SugarCRM, które znaleźliśmy w Internecie
Jak w prosty i szybki sposób wzbogacić posiadaną instancję SugarCRM? SugarCRM cały czas pracuje nad rozwojem swojego systemu. Także społeczność deweloperska oraz partnerzy producenta wydają do niego osobne paczki, co w łatwy sposób pozwala uruchomić…
Przydatne funkcje Sugar
Jeszcze kilka tygodni temu cały świat żył hashtagiem #tenyearchallenge dzięki któremu mogliśmy przybliżyć sobie jak celebryci, osoby prywatne, czy też nawet firmy i produkty wyglądają dziś, w porównaniu do wyglądu sprzed 10 lat. Jako…
SugarCRM Hint – pierwszy etap Relationship Intelligence
SugarCRM w zeszłym tygodniu wprowadził na rynek pierwszy produkt z nowej linii dodatków Relationship Intelligence, uzupełniających system Sugar. Mowa o SugarCRM Hint – technologii pozwalającej na szybkie skanowanie ponad 70 społecznościowych źródeł danych w Internecie i dzięki…
Customer Journey Map w SugarCRM
Doświadczenie klienta przy każdym pojedynczym kontakcie z firmą czy marką nigdy jeszcze nie było tak ważne z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu biznesowego. Najlepszym sposobem na zdiagnozowanie wszystkich punktów styku klienta w firmą jest stworzenie tzw. mapy doświadczeń…