CategoryModuły

Tile View, „ukryta” funkcja SugarCRM

Tile View, „ukryta” funkcja SugarCRM

Znasz funkcję Tile View? Jest to jeden z klejnotów SugarCRM, warto dowiedzieć się o niej trochę więcej. Choć nie jest to nowy dodatek, Tile View przeszedł niedawno znaczące ulepszenia, które czynią go niezbędnym narzędziem do zarządzania zadaniami,…

Jak wygląda nowoczesna konfiguracja CRM?

Jak wygląda nowoczesna konfiguracja CRM?

W przeszłości dostosowywanie aplikacji CRM wymagało szeroko zakrojonego rozwoju, co często prowadziło do zwiększonych kosztów, dłuższego czasu wdrożenia i trudności z konwersją. Nowoczesne systemy CRM oferują potężne narzędzia konfiguracyjne, które pozwalają firmom szybko i łatwo dostosować…

Kluczowe funkcje CRM dla B2B

Kluczowe funkcje CRM dla B2B

W firmach B2B, zarządzanie danymi klientów jest kluczowym elementem sukcesu. System CRM powinien ułatwiać ich wykorzystanie. Jest to szczególnie istotne w kontekście wieloetapowych procesów sprzedażowych i długotrwałych relacji z klientami. Wprowadzenie informacji o kontrahentach do systemu CRM…

Nowa wersja Sugar Sell 13.3

Nowa wersja Sugar Sell 13.3

W ostatnim czasie Sugar Sell przeszedł trochę zmian. Dzięki aktualizacji narzędzia do wersji 13.3 wprowadzono kilka nowości, ale także uproszczono UI. Nowa wersja odpowiada na wymagania użytkowników i wprowadza funkcje, które zwiększają użyteczność i usprawniają pracę.…

Zainwestuj w CRM dla branży automotive

Zainwestuj w CRM dla branży automotive

Aby odpowiednio zarządzać firmą, należy się zaopatrzyć w narzędzia, które najlepiej Cię w tym wspomogą. W takim wypadku najważniejsze jest, aby jak najlepiej się przygotować do ewentualnego podjęcia decyzji. Dobrze jest czerpać wiedzę z udanych…

Przydatne funkcje Sugar

Przydatne funkcje Sugar

Jeszcze kilka tygodni temu cały świat żył hashtagiem #tenyearchallenge dzięki któremu mogliśmy przybliżyć sobie jak celebryci, osoby prywatne, czy też nawet firmy i produkty wyglądają dziś, w porównaniu do wyglądu sprzed 10 lat. Jako…

SugarCRM Hint – pierwszy etap Relationship Intelligence

SugarCRM Hint – pierwszy etap Relationship Intelligence

SugarCRM w zeszłym tygodniu wprowadził na rynek pierwszy produkt z nowej linii dodatków Relationship Intelligence, uzupełniających system Sugar. Mowa o SugarCRM Hint – technologii pozwalającej na szybkie skanowanie ponad 70 społecznościowych źródeł danych w Internecie i dzięki…

Customer Journey Map w SugarCRM

Customer Journey Map w SugarCRM

Doświadczenie klienta przy każdym pojedynczym kontakcie z firmą czy marką nigdy jeszcze nie było tak ważne z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu biznesowego. Najlepszym sposobem na zdiagnozowanie wszystkich punktów styku klienta w firmą jest stworzenie tzw. mapy doświadczeń…