27. października 2015 w godzinach 10:00-14:00 w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota odbędzie się warta uwagi konferencja współorganizowana przez firmę SugarCRM, Inc. – producenta systemu – oraz eVolpe Consulting Group, polskiego Advanced Partnera SugarCRM. Jak zapowiadają organizatorzy, w trakcie tego wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję przyswoić cenną wiedzę z zakresu nowoczesnych i skutecznych metodyk sprzedaży, największych wyzwań stojących przed firmą chcącą wdrożyć u siebie system CRM oraz wykorzystaniu systemów CRM do optymalizacji sprzedaży.
Treść prezentacji wygłoszonych podczas konferencji będzie skierowana przede wszystkim do osób zaznajomionych z tematem zarządzania sprzedażą w średnich i dużych przedsiębiorstwach. W pierwszym bloku wystąpień uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać Grzegorza Domagały (CustomerCentric Selling Poland) mówiącego o optymalizacji strategii sprzedaży wspieranej systemem CRM i Aleny Lukashovej (SugarCRM, Inc.) zgłębiającej kwestię dostosowania systemu CRM do użytkownika końcowego. W drugim bloku prezentacji Łukasz Taranta (eVolpe) opowie o zarządzaniu sprzedażą w SugarCRM na poziomie operacyjnym, a Piotr Rawski (eVolpe) pokaże jak skutecznie automatyzować procesy sprzedażowe. Konferencja zakończona zostanie krótkim panelem dyskusyjnym.
W trakcie konferencji uczestnicy zostaną poczęstowani lunchem oraz będą mogli korzystać ze stoiska kawowego przez cały czas trwania wydarzenia.
Udział w konferencji jest bezpłatny dla reprezentantów średnich i dużych przedsiębiorstw, liczba miejsc jest jednak ograniczona. Koszt udziału dla przedstawicieli firm oferujących rozwiązania CRM, ERP i ECM wynosi 1000 PLN netto.
Więcej informacji i formularz rejestracyjny znaleźć można korzystając z odnośnika: [STRONA KONFERENCJI].