Wersja Essentials oferty SugarCRM stanowi znaczący krok w dostosowaniu się do potrzeb małych firm, które chcą korzystać z zaawansowanych narzędzi CRM, nie przekraczając przy tym swojego budżetu. Tworzy możliwości dla mniejszych przedsiębiorstw, które również potrzebują wsparcia w swoich procesach.
SugarCRM dla małych firm
Podstawowa zmiana w cenach dotyczy paczki Essentials. Narzędzie kosztuje 19 dolarów.
Jest to odpowiednia wersja dla małych zespołów 3-5 osobowych z podstawowym wsparciem i możliwością aktualizacji. Takie rozwiązanie odpowiada na potrzeby małych firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z narzędziem CRM.
Sugar Essentials pomaga wyróżnić się i konkurować nawet z największymi markami w cenie, która pasuje do Twojego budżetu. Dzięki pojedynczemu narzędziu, które ułatwia dostarczyć wysoką jakość doświadczeń klientów. Sugar jest platformą, która przyspieszy rozwój Twojej firmy.
To narzędzie pomaga w zaoszczędzeniu czasu i automatyzacji zadań.
Usprawnij pracę swojego zespołu
Wdrażając, nawet podstawową wersję SugarCRM, ułatwisz swojemu zespołowi pracę i zaoszczędzisz czas, który będą mogli przeznaczyć na ważniejsze zadania. Poznaj dokładnie możliwości, które daje wersja Essentials:
- Zarządzanie kontami. Zyskaj możliwość pełnego widoku i śledzenia wszystkiego, co się dzieje na kontach Twoich pracowników. Śledź zmiany i postępy.
- Zarządzanie leadami. Przekształcaj i przydzielaj leady do swoich pracowników.
- Zarządzanie aktywnościami. Zbierz wszystkie rozmowy w jednym miejscu, tak aby każdy miał do niech dostęp w razie potrzeby.
- Raportowanie i analiza. Trzymaj rękę na pulsie i śledź postępy swoich pracowników. Zyskaj informacje na temat Twojego biznesu, trendów i klientów.
Poznaj możliwości Enterprise+
Zmiana ceny wersji Essentials to niejedyna zmiana. Producent narzędzia postanowił rozszerzyć także wersję systemu, która jest dostępna w wersji On-Premise. Dodano wersję Enterprise+, która kosztuje 120 dolarów miesięcznie. Dzięki niej zyskasz różne możliwości:
Jest to kompleksowa platforma, która pomaga zautomatyzować pracę sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Dzięki temu wszystko znajduje się w jednym miejscu i zwiększa produktywność Twoich zespołów.
Zadbaj o doświadczenie klienta
Angażuj klientów, buduj relacje i zwiększaj przychody. Dzięki ujednoliconemu zestawowi narzędzi i integracji nigdy nie tracisz czasu na ręczne aktualizowanie potencjalnych klientów i zamiast tego skupiasz się na poprawie jakości obsługi klienta.
Klienci Essentials mogą cieszyć się niezawodną obsługą i szybkimi aktualizacjami produktów, bez żmudnej pracy i bez blokad. Jeśli zdecydujesz, że jesteś gotowy na dalsze postępy i bez blokad. Jeśli zdecydujesz, że jesteś gotowy na dalsze postępy, migracja do Sugar Sell stanie się bezproblemowa.
Podsumowanie
Narzędzie SugarCRM wciąż się rozwija tak, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Producent zadbał o przedsiębiorstwa każdego rozmiaru to właśnie potwierdza wprowadzenie wersji Essentials oraz jej nowa cena. Małe i średnie firmy to ważni partnerzy dla SugarCRM.
Jeśli zainteresował Cię ten temat, skontaktuj się z nami!