SugarCRM liderem w SFA Technology Value Matrix 2024

SugarCRM liderem w SFA Technology Value Matrix 2024

W marcu Nucleus Reseach ogłosił nowy raport Salesforce Automation (SFA), w którym przedstawił wyróżnione systemy. Warto zwrócić na niego uwagę ze względu na to, że SugarCRM po raz kolejny został uznany za lidera.

W nowym raporcie firma Sugar została wyróżniona za ciągłe rozwijanie narzędzia Sugar Sell, które zapewnia organizacjom kompleksowy zestaw systemów do automatyzacji sprzedaży dostosowanych do wymagań zespołów.

SugarCRM ponownie Liderem

Nucleus Research doceniło Sugar za zwiększanie produktywności sprzedaży i zaangażowanie klientów dzięki dużym możliwościom samoobsługi, które umożliwiają płynne interakcje z klientami za pomocą różnych kanałów. Autorzy raportu zwracają również uwagę na zalety ulepszonych funkcji prognozowania i analizy platformy, które umożliwiają użytkownikom skrócenie cyklu sprzedaży i zwiększenie współczynników konwersji dzięki podejmowaniu decyzji w oparciu o dane.

Nucleus zauważyło także pionierskie zastosowanie generatywnej sztucznej inteligencji przez Sugar w celu automatyzacji zadań i zwiększenia produktywności w zespołach. Firma powołuje się również na współpracę Sugar z partnerami, takimi jak Mobileforce i sales-i, w celu dostarczania zintegrowanych rozwiązań usprawniających operacje sprzedaży.

SugarCRM został uhonorowany tytułem Lidera już czwarty rok z rzędu. Prędzej ten tytuł otrzymał również w 2021, 2022 i 2023 roku.

Technology Value Matrix 2024

Wysoka funkcjonalność systemów od Liderów

Systemy znajdujące się w ćwiartce Liderów zainwestowali zarówno w funkcjonalność jak i użyteczność, które prawdopodobnie przyniosą największe zyski. Takie narzędzia mają zarówno zróżnicowaną i kompleksową ofertę produktową, która umożliwia organizacjom maksymalizację zwrotu z inwestycji, a także zasoby, aby pomóc organizacjom we wdrożeniu aplikacji na dużą skalę. 

Dzięki wysokiej funkcjonalności i użyteczności, producenci są uznawani za tworzenie zaawansowanych możliwości we wszystkich podstawowych obszarach aplikacji, metody interakcji z użytkownikiem i inne czynniki, które przyczyniają się do szybszego wdrożenia.

Liderzy nieustannie rozwijają i inwestują w nowe funkcje, aby reagować na oczekiwania rynku i użytkowników.

SFA Technology Value Matrix 2024

Wraz z rozwojem technologii CRM narzędzia do automatyzacji odgrywają coraz większą rolę. Automatyzacja zadań, takich jak śledzenie potencjalnych klientów, prognozowanie sprzedaży i śledzenie interakcji z konsumentami jest bardziej widoczna niż kiedykolwiek i ma na celu pomoc organizacjom przyspieszyć cykle sprzedaży, wzmocnić relacje i napędzać wzrost.

Kluczową zmianą w SFA jest integracja z AI, która przeniosła nacisk rynku z poprawy wydajności na zwiększenie efektywności sprzedaży. Obejmuje to narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, które ułatwiają zaawansowaną ocenę potencjalnych klientów, predykcyjną analizę i dostosowane strategie zaangażowania klientów.

Takie narzędzia odgrywają kluczową rolę w zwiększaniu wydajności zespołów sprzedażowych, umożliwiając im jednocześnie zamykanie transakcji z większą precyzją i skutecznością. 

Technology Value Matrix 2024

Czym jest Nucleus Research?

Nucleus Research jest globalnym dostawcą badań technologicznych i usług doradczych opartych na analizie. Podejście badawcze firmy skoncentrowane na ROI, zapewnia unikalny wgląd w rzeczywiste wyniki dostarczane przez rozwiązania technologiczne, umożliwiając organizacjom przebicie się przez szum marketingowy, aby zrozumieć rzeczywistą wartość operacyjną i wybrać najlepsze rozwiązanie technologiczne dla ich środowiska.

Podsumowanie

SugarCRM wciąż się rozwija i odpowiada na największe potrzeby swoich klientów. Miło widzieć, że ta praca i wdrażanie innowacje są doceniane przez środowisko. Droga, którą obrał producent, jest jak najbardziej odpowiednia, na co wskazuje między innymi tytuł od Nucleus Research.

Jeśli zainteresował Cię ten temat, skontaktuj się z nami! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.