Platforma Customer Experience – SugarCRM

Platforma Customer Experience – SugarCRM

Bez klienta nie ma firmy, to wiadomo. Ale czym jest Customer Experience?


Customer Experience (w skrócie CX) to, w dosłownym tłumaczeniu, obsługa klienta. Składają się na nią wszystkie emocje i doświadczenia, jakie klient będzie miał związane z twoją firmą. Wszystko to, co się dzieje na linii firma — klient jest bardzo ważne. Według Adjust Selling to Buying Realities 57% procesu zakupowego odbywa się jeszcze przed pierwszym kontaktem z dostawcą. Jeśli wydaje Ci się, że jest tego za dużo, zwróć uwagę na SugarCRM. Sugar pomoże Ci zadbać o klienta na każdym stopniu waszej relacji.


Wsparcie od samego początku w Customer Experience


Wsparcie na samym początku jest bardzo ważne, ponieważ klienci od razu wiedzą, czy czują się dobrze lub nie. Na tym etapie Sugar proponuje Ci oprogramowanie Marketing Autonomation — Sugar Market. Służy ono tworzeniu i wzmacnianiu relacji z potencjalnymi klientami.

Customer Experience to doświadczenia klienta z firmą.


Największa pomoc w relacji z klientem


CRM, flagowy i najbardziej rozpoznawalny produkt Sugara, pomoże Ci zbudować i utrzymać relację z klientem oraz sprawnie przeprowadzić sprzedaż. Nie musisz się także martwić przepływem informacji między tobą i innymi pracownikami. CRM na pewno Wam to ułatwi, a sprawna komunikacja w zespole na pewno zaprocentuje pozytywnymi relacjami z klientem.

Customer Experience to doświadczenia klienta z firmą.


Wsparcie po sprzedaży


Kontakt z klientem nie kończy się wraz z zakończeniem transakcji. Pamiętaj o tym, że kupujący zapewne będzie oczekiwał od Ciebie opieki posprzedażowej. Jest to kluczowy moment w relacji, na tym etapie można najłatwiej popełnić błąd i najbardziej się zawieść. Sugar Serve to system do obsługi klienta, który świetnie uzupełnia oprogramowanie, które przedstawiliśmy wcześniej — CRM i Marketing Autonomation. Ta funkcja pomoże Ci w obsłudze wniosków reklamacyjnych i relacji posprzedażowej.

Customer Experience to doświadczenia klienta z firmą.


Podsumowanie


Jak widzisz Sugar to nie tylko CRM, ale także wspomaganie Ciebie i Twojej firmy w kontaktach z klientem. CX to nie tak trudne pojęcie i podejście jak może Ci się wydawać, tym bardziej z takim wsparciem, jakie daje Ci Sugar. A klient, który będzie zadowolony z Twojej pracy, na pewno do nas wróci i poleci innym.


Zainteresował Cię temat? Skontaktuj się z nami.