Przyszłość obsługi klienta

Przyszłość obsługi klienta

Program taki jak SugarCRM cały czas jest rozwijany, co nie dziwi, ponieważ ciągłe zmiany i udoskonalania świadczą o progresie platformy. W listopadzie, na stronie Sugara pojawiła się analiza, która zwraca uwagę na nowe funkcje wprowadzane w tym roku. Jak możesz się dowiedzieć, rozwijanie programu CRM wchodzi w nowy etap. Dodanie takiej funkcji jak Artificial Intelligence (AI), która pomoże w analizie zachowania klienta oraz pozwoli na zastosowanie bardziej indywidualnego podejścia. Tak może wyglądać przyszłość obsługi klienta.

Nowości

SugarPredict AI Engine ma za zadanie ulepszyć platformę Sugar, tak, aby umożliwić zespołom do spraw marketingu i sprzedaży szybsze uczenie się i dostosowywanie do potrzeb klientów. Analiza nastrojów interpretuje tekst i słowa wypowiedziane ze wszystkich rozmów z klientami w ramach połączeń telefonicznych, e-maili i czatów, aby określić, czy są oni zadowoleni, czy sfrustrowani Twoimi usługami.

Cechy nowej funkcji prezentowanej przez SugarCRM.

Pracuj mądrze

Wskazanie, który klient powinien być priorytetowy, na pewno bardzo ułatwi ich dobór oraz późniejsze kierowanie marketingiem i sprzedażą firmy. Skonkretyzowanie celów ułatwi znalezienie klienta, do którego będzie łatwiej dotrzeć. Większe możliwości to większe zyski.

Sztuczna inteligencja w CRM da Ci lepszą widoczność i głębszy wgląd, wykorzystując dane zewnętrzne. Pozwoli to na trafniejsze targetowanie Twoich usług dla klientów oraz lepszą orientację na rynku.

AI jest już ogólnie dostępne wokół nas. Na pewno masz telefon, który możesz odblokować za pomocą twarzy. Możesz to zrobić właśnie dzięki pomocy sztucznej inteligencji. Takie ułatwienie dla Ciebie i Twojej firmy chce wprowadzić Sugar. Ocenianie poziomu zadowolenia klienta po tonie głosu, mimice twarzy czy zachowaniu, będzie lepszym przekaźnikiem informacji niż na przykład ankieta. Komunikaty przekazane od razu pozwolą na lepsze dostosowanie systemu do danego klienta, a Tobie i Twojej firmie ułatwi pracę.

Podsumowanie

Narzędzia zaproponowane przez Sugara mają ułatwić prowadzenie sprzedaży z klientem. Customer Journey na każdym etapie jest ważne. Proponowana sztuczna inteligencja na pewno ułatwi prowadzenie firmy i poprawi relacje z klientem. Tak może wyglądać przyszłość obsługi klienta.

Zainteresował Cię temat? Skontaktuj się z nami.