Maksymalna efektywność z aplikacją CRM na Twoim telefonie

Maksymalna efektywność z aplikacją CRM na Twoim telefonie

W obecnej erze gospodarka oparta na danych wymaga elastycznych i dostępnych narzędzi do zarządzania relacjami z klientami (CRM). W tym kontekście aplikacja SugarCRM na telefonie wyróżnia się jako wszechstronne rozwiązanie, zapewniające optymalne możliwości zarządzania danymi w ruchu.

Zyskaj z aplikacją CRM

Posiadanie aplikacji CRM zawsze przy sobie to niezwykła wygoda dla przedstawicieli handlowych, którzy bardzo często pracują w terenie. Narzędzie, które mieści im się w kieszeni to nie tyle wygoda, ile obecnie po prostu wymóg. Nie trzeba się martwić o zapominaniu ważnych detali, które są dogadywane, czy niepamiętaniu adresu biura klienta. Wszystko mieści się w kieszeni, a dokładniej w systemie CRM.

Aplikacja Sugar Mobile to jedna z najbardziej elastycznych platform CRM na rynku. Działa nie tylko na telefonach, ale także na tabletach z dowolnymi systemami operacyjnymi – iOS oraz Android. Aplikacja pozwala na dowolne dostosowanie wyglądu i zakresu funkcjonalności, tak samo jak wersja desktopowa, nie zależnie od tego czy chodzi o potrzeby całej firmy, czy pojedynczego użytkownika.

Aplikacja Sugar umożliwia szybkie dodawanie namiarów i kontrahentów, dynamiczne wyszukiwanie i filtrowanie danych oraz intuicyjne korzystanie z ulubionych. Dzięki temu prosto personalizujesz swój mobilny system CRM, a tym samym szybko lokalizujesz i wykorzystujesz kluczowe informacje. W konsekwencji łatwo zarządzasz działaniami sprzedażowymi, utrzymaniowymi i marketingowymi.

aplikacja crm

Jakie są korzyści z korzystania z aplikacji CRM?

Aplikacja CRM to rozwiązanie, które pozwala na dostęp do systemu CRM z poziomu Twojego telefonu. Takie działanie ma kilka zalet, które warto mieć na uwadze.

  • Dostępność. Aplikacja na telefonie umożliwia użytkownikom dostęp do istotnych danych z dowolnego miejsca i o każdej porze. Niezależnie od tego, czy jest to spotkanie z klientem, podróż służbowa czy czas poza biurem, użytkownik ma pełny wgląd w kluczowe informacje dotyczące klientów i projektów.
  • Zwiększona produktywność. Poprzez natychmiastowy dostęp do danych CRM, użytkownicy mogą szybko reagować na zapytania klientów, aktualizować informacje o projekcie i planować działania sprzedażowe w czasie rzeczywistym. To pozwala na szybsze podejmowanie decyzji i reagowanie na zmiany w biznesowym otoczeniu.
  • Personalizacja obsługi klienta. Dzięki aplikacji CRM na telefonie użytkownicy mają możliwość dostosowywania interakcji z klientami na podstawie budowania silniejszych relacji i zwiększenia lojalności klientów.
  • Łatwe zarządzanie zadaniami. Aplikacja mobilna umożliwia użytkownikom szybkie tworzenie przypisywanie i śledzenie zadań związanych z klientami i projektami. Dzięki temu cały zespół może efektywnie koordynować swoje działania i unikać dublowania pracy.

Zarządzanie relacjami w zasięgu ręki

Dzięki temu, że masz mobilną wersję systemu CRM w kieszeni, możesz z niego skorzystać w każdym możliwym momencie. Daje Ci to niezliczone możliwości, a także wpływa pozytywnie na przepływ informacji, czy doświadczenia klienta. Dlaczego? Ponieważ jesteś dostępny praktycznie w każdym momencie, zawsze masz informacje pod ręką, co pomaga w rozmowach, które przejąłeś np. po poprzednim pracowniku.

Mobilna wersja umożliwia także pracę z różnych miejsc. Nie ogranicza Cię dostęp do biurka i komputera stacjonarnego. Zawsze możesz sprawdzić ważne rzeczy na telefonie, z którego i tak już korzystasz.

To, że masz narzędzie zawsze obok siebie, zapewnia także spójność danych. Podczas spotkania, czy  rozmowy telefonicznej możesz od razu zapisać najważniejsze informacje w odpowiednim miejscu. Zapomnij o notatkach czy wolnych kartkach, które później się gubią, wystarczy uruchomić aplikację i w odpowiednim miejscu uzupełnić dane. Ułatwia to nie tylko Twoją pracę, ale także pracę Twojego zespołu. Dzięki synchronizacji każdy ma dostęp do informacji, które właśnie uzupełniłeś.

Komu się najlepiej sprawdzi aplikacja CRM?

Mimo, że myśląc o użytkowniku mobilnego CRM, raczej pomyślisz o przedstawicielach handlowych, to pamiętaj, że oni nie są jedynymi osobami, które mogą skorzystać z systemu. Dużą grupą, która chętnie korzysta z narzędzia, jakim jest CRM, są managerowie. Kadra zarządzająca może śledzić kluczowe wskaźniki wydajności, analizować dane dotyczące klientów i podejmować strategiczne decyzje biznesowe, niezależnie od miejsca pobytu. Ułatwia im to pracę i możliwość reagowania na różne sytuacje.

Innym zespołem, który może wiele zyskać z korzystania z aplikacji CRM, jest obsługa klienta. Pracownicy tego działu dzięki mobilnej wersji systemu mogą szybko uzyskać dostęp do historii interakcji z klientami, rozwiązywać zgłoszenia i udzielać wsparcia technicznego, co przyczynia się do zwiększenia satysfakcji klientów.

Warto spojrzeć szerzej na potrzebę wdrożenia aplikacji CRM. Jest to narzędzie, które wesprze nie tylko sprzedawców, ale także szerszą grupę pracowników.

Podsumowanie

Aplikacja SugarCRM na telefonie to niezbędne narzędzie dla przedsiębiorstw, które dążą do maksymalizacji efektywności w zarządzaniu relacjami z klientami. Zapewniając dostęp do kluczowych danych i narzędzi zarządzania w dowolnym miejscu i czasie. Aplikacja umożliwia użytkownikom szybsze podejmowanie decyzji, zwiększenie produktywności oraz budowanie trwałych relacji z klientami.

Jeśli zainteresował Cię ten temat i chcesz się dowiedzieć więcej, skontaktuj się z nami!