W obecnej erze gospodarka oparta na danych wymaga elastycznych i dostępnych narzędzi do zarządzania relacjami z klientami (CRM). W tym kontekście aplikacja SugarCRM na telefonie wyróżnia się jako wszechstronne rozwiązanie, zapewniające optymalne możliwości zarządzania danymi w ruchu.
Funkcje oprogramowania CRM
Pracownicy aktualnie nie wyobrażają sobie pracy bez wykorzystania narzędzia CRM. Funkcje, które zapewnia system, są podstawą wykonywania zadań, szczególnie w przypadku sprzedawców.
Funkcje CRM:
- zarządzanie kontaktami i klientami
- automatyzacja sprzedaży
- zarządzanie marketingiem
- zarządzanie usługami i wsparciem klienta
- raportowanie i analiza danych
- integracje z innymi narzędziami
- zarządzanie leadami
SugarCRM to elastyczny system, który można mieć na wyciągnięcie ręki, dlatego aplikacja CRM jest tak ważna. Udostępnienie narzędzia użytkownikom, którzy nie zawsze pracują przy biurku, jest kluczowe dla odpowiedniego odbioru i doświadczenia.
Zyskaj z aplikacją CRM
Posiadanie aplikacji CRM zawsze przy sobie to niezwykła wygoda dla przedstawicieli handlowych, którzy bardzo często pracują w terenie. Narzędzie, które mieści im się w kieszeni to nie tyle wygoda, ile obecnie po prostu wymóg. Nie trzeba się martwić o zapominaniu ważnych detali, które są dogadywane, czy niepamiętaniu adresu biura klienta. Wszystko mieści się w kieszeni, a dokładniej w systemie CRM.
Aplikacja Sugar Mobile to jedna z najbardziej elastycznych platform CRM na rynku. Działa nie tylko na telefonach, ale także na tabletach z dowolnymi systemami operacyjnymi – iOS oraz Android. Aplikacja pozwala na dowolne dostosowanie wyglądu i zakresu funkcjonalności, tak samo jak wersja desktopowa, nie zależnie od tego czy chodzi o potrzeby całej firmy, czy pojedynczego użytkownika.
Aplikacja Sugar umożliwia szybkie dodawanie namiarów i kontrahentów, dynamiczne wyszukiwanie i filtrowanie danych oraz intuicyjne korzystanie z ulubionych. Dzięki temu prosto personalizujesz swój mobilny system CRM, a tym samym szybko lokalizujesz i wykorzystujesz kluczowe informacje. W konsekwencji łatwo zarządzasz działaniami sprzedażowymi, utrzymaniowymi i marketingowymi.
Jakie są korzyści z korzystania z aplikacji CRM?
Aplikacja CRM to rozwiązanie, które pozwala na dostęp do systemu CRM z poziomu Twojego telefonu. Takie działanie ma kilka zalet, które warto mieć na uwadze.
Zarządzanie relacjami w zasięgu ręki
Dzięki temu, że masz mobilną wersję systemu CRM w kieszeni, możesz z niego skorzystać w każdym możliwym momencie. Daje Ci to niezliczone możliwości, a także wpływa pozytywnie na przepływ informacji, czy doświadczenia klienta. Dlaczego? Ponieważ jesteś dostępny praktycznie w każdym momencie, zawsze masz informacje pod ręką, co pomaga w rozmowach, które przejąłeś np. po poprzednim pracowniku.
Mobilna wersja umożliwia także pracę z różnych miejsc. Nie ogranicza Cię dostęp do biurka i komputera stacjonarnego. Zawsze możesz sprawdzić ważne rzeczy na telefonie, z którego i tak już korzystasz.
To, że masz narzędzie zawsze obok siebie, zapewnia także spójność danych. Podczas spotkania, czy rozmowy telefonicznej możesz od razu zapisać najważniejsze informacje w odpowiednim miejscu. Zapomnij o notatkach czy wolnych kartkach, które później się gubią, wystarczy uruchomić aplikację i w odpowiednim miejscu uzupełnić dane. Ułatwia to nie tylko Twoją pracę, ale także pracę Twojego zespołu. Dzięki synchronizacji każdy ma dostęp do informacji, które właśnie uzupełniłeś.
Komu najlepiej sprawdzi się aplikacja CRM?
Mimo, że myśląc o użytkowniku mobilnego CRM, raczej pomyślisz o przedstawicielach handlowych, to pamiętaj, że oni nie są jedynymi osobami, które mogą skorzystać z systemu. Dużą grupą, która chętnie korzysta z narzędzia, jakim jest CRM, są managerowie. Kadra zarządzająca może śledzić kluczowe wskaźniki wydajności, analizować dane dotyczące klientów i podejmować strategiczne decyzje biznesowe, niezależnie od miejsca pobytu. Ułatwia im to pracę i możliwość reagowania na różne sytuacje.
Innym zespołem, który może wiele zyskać z korzystania z aplikacji CRM, jest obsługa klienta. Pracownicy tego działu dzięki mobilnej wersji systemu mogą szybko uzyskać dostęp do historii interakcji z klientami, rozwiązywać zgłoszenia i udzielać wsparcia technicznego, co przyczynia się do zwiększenia satysfakcji klientów.
Warto spojrzeć szerzej na potrzebę wdrożenia aplikacji CRM. Jest to narzędzie, które wesprze nie tylko sprzedawców, ale także szerszą grupę pracowników.
Podsumowanie
Aplikacja SugarCRM na telefonie to niezbędne narzędzie dla przedsiębiorstw, które dążą do maksymalizacji efektywności w zarządzaniu relacjami z klientami. Zapewniając dostęp do kluczowych danych i narzędzi zarządzania w dowolnym miejscu i czasie. Aplikacja umożliwia użytkownikom szybsze podejmowanie decyzji, zwiększenie produktywności oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
Jeśli zainteresował Cię ten temat i chcesz się dowiedzieć więcej, skontaktuj się z nami!