Nowy Sugar 9

Nowy Sugar 9

W minionym tygodniu producent Waszego ulubionego systemu oddał do użytku kolejną już jego wersję! Tym razem wraz z nadejściem wiosny, wydano dziewiątą już odsłonę aplikacji Sugar. Ciekawi nowych funkcji? Zapraszamy do lektury!

SugarCRM Inc. stara się zaskakiwać swoich klientów nowymi mechanizmami. Sugar 9 pomaga dynamizować sprzedaż od pierwszego telefonu do go live produktu, czy usługi. Użytkownicy najnowszej wersji mogą się efektywnie komunikować oraz zbierać informacje na temat klientów. Sprzyja to podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych oraz terminowemu dostarczaniu dopasowanej oferty. Sugar 9 jest przy tym zgodny z wymaganiami certyfikacji SOC2, co świadczy o najwyższym poziomie zabezpieczenia danych przetwarzanych w systemie.

sugar 9

Nowe funkcje systemu Sugar

Sugar 9 oferuje nowe funkcje dla sprzedawców oraz managerów. Wszystko w celu maksymalizacji zysków w Twojej firmie!

Automatyzacja wiadomości e-mail

CRM to gra zespołowa. Z tego względu Sugar 9 rozwinął obszar group outbound email. Administrator systemu może skonfigurować adres e-mail, który będzie dostępny dla wszystkich członków zdefiniowanego zespołu. Pomaga to rozpowszechniać wiedzę wśród wszystkich członków Marketing & Sales & Customer Service oraz niweluje szum komunikacyjny w przypadku, gdy z klientem kontaktuje się wiele osób na różnych szczeblach organizacji. Dzięki wspólnemu adresowi e-mail zachowacie spójność przekazu oraz wrażenie kompleksowej, nieskomplikowanej komunikacji.

sugar 9

Log komentarzy w widoku rekordu

Log komentarzy to charakterystyczna funkcja social CRM. Pozwala grupom użytkowników na wymianę zdań w ramach konkretnego rekordu. Mechanizm do złudzenia przypomina dyskusje toczone na portalach społecznościowych. Bywa, że niuanse dotyczące przeprowadzonych spotkań, czy rozmów telefonicznych omawiane są na firmowym czacie. Sugar oferuje alternatywne, acz równie wygodne rozwiązanie. Ponieważ dyskusja odbywa się w ramach konkretnego rekordu o wiele łatwiej jest Wam zachować kontekst i po czasie powrócić do rozmowy z klientem z uwzględnieniem pozyskanego feedbacku. Przyzwyczajenia nabyte na Twitterze, LinkedIn, czy Facebooku tylko pomagają w utrzymaniu jasności i pełnego obrazu sytuacji.

sugar 9

Emotikony

Kiedy słowa to za mało… Sugar pozwala na wyrażenie intencji za pomocą emotikonów. Nowoczesne oprogramowanie powinno dostarczać użytkownikom możliwość komunikacji, do której są przyzwyczajeni. Sugar 9 nie nakłada żadnych ograniczeń w tym zakresie. Pisząc notatki, zostawiając komentarze, możecie opatrzeć je niestandardowymi znakami, które zobrazują emocjonalny wydźwięk pozostawianych treści.

Raporty

Obszar raportów w systemie Sugar to jedna z potężniejszych jego funkcji. Skrupulatnie uzupełniany system pozwala badać nawet najbardziej skomplikowane KPI. Raporty w formie dashletów na tzw. dashboardzie, czyli głównym pulpicie systemu mogą dostarczać zestawienie danych „na żywo”, co stanowi prolog do prawdziwego Business Inteligence zapowiadanego dla kolejnych wersji systemu.

W wersji 9.0 aż czterokrotnie zwiększono liczbę raportów wielokrotnego użytku. Ich przewaga polega na tym, że stanowią doskonały punkt wyjścia dla raportów niestandardowych. Obrazują najlepsze praktyki w zakresie raportowania CRM i pozwalają uzyskać podgląd danych koniecznych podczas zarządzania operacjami sprzedaży i wsparcia.

Raportowanie zostało wzbogacone także poprzez nowe mechanizmy planowania, które umożliwiają automatyczną, wygodną dystrybucję zestawień wskazanym zespołom. W ten sposób cały zespół może działać na podstawie tego samego zakresu danych, przedstawionych przy pomocy interaktywnej wizualizacji.  Jeżeli widok raportu w systemie to dla Was za mało, Sugar 9 pozwala również na wygodny eksport do pliku CSV.

Podgląd relacji z klientem

Sugar 9 integruje się z narzędziem Pendo, co pozwala gromadzić anonimowe metadane dotyczące interakcji klientów z Waszą firmą. Pozyskane w ten sposób informacje wykorzystacie np. w celu identyfikacji trafionych i nietrafionych produktów. Wszystko to bez ujawniania poufnych danych o klientach. Zgodność z RODO zachowana!

Oferty

Bardzo istotny aspekt architektury systemu CRM to moduł Oferty. Wiele firm wymaga dodatkowych prac personalizujących doświadczenie pracy w tym obszarze. Sprzedawcy często wymagają możliwości tworzenia indywidualnych ofert dla stałych, powracających lub bardzo perspektywicznych klientów. Dobry system CRM powinien Wam umożliwiać ukrywanie bądź odkrywanie wybranych elementów.  Czasami konieczne jest wyróżnienie dokładnego opisu produktu, w innym wypadku należy włączyć rozróżnienie danych adresowych miejsca dostawy i fakturowania. Przykłady można mnożyć. Zanim nastał Sugar 9, tego typu zmiany wymagały ingerencji w kod systemu. Wraz z nową wersją możecie je konfigurować samodzielnie!

Katalog produktów

Użytkownicy Sugar 9 mogą korzystać z katalogu produktów dostępnego przez tzw. Quickpicks Dashlet. W ten sposób jeszcze szybciej dołączycie najczęściej wykorzystywane pozycje do przygotowywanej właśnie oferty. Katalog produktów, jak i moduł Oferty są dostępne także z poziomu aplikacji mobilnej. Oznacza to, że z Sugarem 9 stworzycie ofertę także poza biurem, np. w pociągu wracając z delegacji.

SugarBPM

sugar 9 bpm

Obszar znany do tej pory jako Advanced Workflows wraz z wersją 9.0 przeistoczył się w SugarBPM. Służy on do kreacji i mapowania specyficznych procesów biznesowych, które powinien obsługiwać system. Przez lata rozwoju oprogramowania producentowi udało się zbudować niezwykle potężny silnik BPM. Wersja 9.0 przenosi go na jeszcze wyższy poziom. Nowe opcje workflow oferowane przez SugarBPM to:

  • wypełnianie i wysyłanie predefiniowanych maili dotyczących update rekordu;
  • ponowne przypisywanie rekordów na podstawie czasu, co zapewnia zgodność z przedłużanymi umowami;
  • wywoływanie lub przerywanie odpowiednich procesów na podstawie wielopoziomowych relacji;
  • tworzenie procesów biznesowych w relacji many-to-many;
  • ulepszona walidacja procesów;
  • wygodna kategoryzacja, lokalizacja i dostosowywanie procesów przy użyciu funkcji taggowania.

Platforma

Sugar 9 obsługuje PHP 7.3, Windows 2016 oraz MS SQL Server 2017. Wspiera również mechanizmy double opt-in, które stanowią jeden z filarów zgodności organizacji z RODO.

SOC2 Type 2

W nowym roku udało się umocnić platformę pod względem bezpieczeństwa przechowywanych danych. System Sugar przeszedł audyt SOC2 Type 2, który jest tego gwarantem.

Wydajność

Jednym z najważniejszych cech oprogramowania Sugar jest jego wydajność. Bez względu na to, jak sprawni są użytkownicy, ostatecznie mogą działać tak szybko, jak pozwala na to aplikacja. Producent dokonał ulepszeń w zakresie operatywności systemu. Sugar 9.0 gwarantuje, że uzyskacie dostęp do potrzebnych informacji dokładnie w tym momencie, kiedy ich potrzebujecie. Zoptymalizowano także interfejs API, który pozwala na zbudowanie wielkoskładnikowej platformy softwarowej.

Pomiary wykonane przez SugarCRM pokazują poprawę wydajności widoku listy o 700%. Wzrosła również przepustowość aplikacji. Na tej podstawie oczekujemy, że użytkownicy Sugar mogą przetwarzać do 70% transakcji więcej na tym samym sprzęcie.

sugar 9

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami:
kontakt@sugarcrm.com.pl