SugarCRM Partner Day to nowa formuła spotkań wymyślona dla firm wdrożeniowych i przedstawicieli producenta. Pierwsze tego typu spotkanie odbyło się 12 czerwca we francuskim Lyonie. Celem eventu jest wymiana doświadczeń oraz przekazanie społeczności planów na przyszłość rozwoju oprogramowania, oraz marki SugarCRM.
Business Intelligence w systemie Sugar
SugarCRM Partner Day było idealną okazją do przedstawienia szerszemu gronu planów na najbliższą przyszłość projektu “„Sugar”. Większość z przedstawionych tam informacji jest nadal poufna. To, co możemy zdradzić to kierunek innowacji, który zakłada wdrożenie mechanizmów Business Intelligence.
SugarCRM działa już na tym polu od dłuższego czasu. Przykładem może być technologia o nazwie Hint, która służy do pozyskiwania publicznie dostępnej w Internecie wiedzy o klientach. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj: https://sugarcrm.com.pl/sugarcrm-hint-relationship-intelligence/ .
Wygląda na to, że to nie jedyny produkt, który wzbogaci obszar BI systemu w najbliższym czasie. Po oficjalnym komunikacie marki — oczekujcie szczegółów na naszym portalu.
Czas na rebranding?
Kolejny owiany tajemnicą wątek poruszony podczas SugarCRM Partner Day to kwestia przeobrażeń związanych z identyfikacją wizualną producenta. Od pewnego czasu słychać doniesienia o zmianach w tym zakresie. Wygląda na to, że marketing SugarCRM szykuje prawdziwą rewolucję. Odświeżeniu ma ulec nie tylko logo, ale cały CI oraz Brand Story produktu. Za kilka miesięcy czeka nas również premiera nowej strony internetowej. Więcej nie możemy Wam jeszcze zdradzić, ale zapowiada się interesująco.
Już wkrótce wrócimy do Was z konkretami. W razie pytań na temat systemu Sugar zachęcamy do kontaktu pod adresem kontakt@sugarcrm.com.pl.