SugarCRM – Świetny początek roku!

SugarCRM – Świetny początek roku!

Rok 2021 dopiero się zaczął, a my już mamy co świętować. Nasz „cukrowy” system CRM kolejny raz został wyróżniony.

SugarCRM został bowiem niedawno włączony przez Nucleus Research na listę firm, które należy obserwować w 2021 roku. Firma ta zajmuje się przeprowadzaniem badań w zakresie technologii i biznesu na całym świecie. Głównym celem ich działalności jest tworzenie bilansów ROI, studium przypadków, analiz oraz rozeznań na rynku dla konkretnych przedsiębiorstw, oraz całego przemysłu nowych technologii.

Lista, na którą wpisany został SugarCRM to „Hot Companies to Watch in 2021”, czyli zestawienie dziesięciu firm, które są najlepszymi przedsiębiorstwami w danym segmencie oraz wykazują największy potencjał do wzrostu w przyszłości. 

Według autorów rankingu, to co przemawia za Sugarem to fakt, że w poprzednim roku wprowadzili nowe produkty do swojej oferty oraz dokonali znaczących zakupów na rynku nowych technologii.

Dla przykładu wymieniany jest tutaj np. Sugar Discover czy też Sugar Integrate, czyli platforma integracyjna, której głównym zadaniem jest ujednolicenie procesów i danych z zewnętrznych aplikacji.

Duże znaczenie ma także zakup przez SugarCRM Inc. firmy Node.ai, która zajmuje się sztuczną inteligencją. Zapowiada to wprowadzenie wielu innowacyjnych rozwiązań opartych o AI w CRMie Sugara.

„SugarCRM to wbrew pozorom nie system CRM, ale system CX. Jest o wiele bardziej kompletny od innych systemów CRM z ich segmentu. Funkcjonalna przewaga, możliwość działania w chmurze oraz modernizacja procesów customer experience sugeruje, że SugarCRM w 2021 będzie rósł i zdobywał co raz więcej nowych klientów” -piszą analitycy z Nucleus Research.

Raport dostępny do pobrania tutaj.

SugarCRM Mistrzem!

14 Stycznia, SugarCRM Inc. ogłosiło, że ich flagowy system dostał pierwsze miejsce w „Emotional Footprint Report” według SoftwareReviews. SoftwareReviews to jednostka firmy Info-Tech Research Group, która zajmuje się badaniami oraz konsultingiem w branży IT od ponad 20 lat. 

SugarCRM z Customer Experience ocenianym na 8.6 awansował z 4 miejsca w 2020 na 1 miejsce w 2021! Co warto podkreślić, ranking tworzony jest wyłącznie na podstawie ocen obecnych użytkowników systemu. 

Z raportu wynika, że aż 94% użytkowników Sugara planuje odnowić licencje po jej wygaśnięciu, 83% poleci system innym a 81% twierdzi, że cena systemu jest odpowiednia do jakości, jaką w zamian uzyskują.

SugarCRM Ranks #1 in the Emotional Footprint Report by Info-Tech

Poza tym  firma zapewniła sobie podium za ogólną ocenę Customer Service oraz topowe miejsca w kategoriach „Ease of Customization” oraz „Product Strategy and Rate of Improvement”.


Zapowiedź świetnego roku?

Minęły zaledwie dwa tygodnie, a Sugar już ma co świętować. Starania firmy do ciągłego polepszania i poszerzania usług spotyka się z bardzo dobrym odbiorem nie tylko u użytkowników, ale też u specjalistów w branży IT.

Co jeszcze przyniesie nam 2021? Tego nie wiemy, ale będziemy Was na bieżąco informować!

Bądź na bieżąco z informacjami ze świata SugarCRM. Obserwuj nas na Facebooku i dołącz do naszej grupy na LinkedIn!