Jak połączyć system CRM i LinkedIn Sales Navigator?

Jak połączyć system CRM i LinkedIn Sales Navigator?

Jak połączyć system CRM i LinkedIn Sales Navigator?

SugarCRM ma na to sposób!

SugarCRM dostarcza sprawdzone narzędzie do połączenia funkcjonalności LinkedIn Sales Navigator oraz bazy CRM. W dzisiejszym artykule przeczytasz o integracji tych dwóch platform. Oto jak działa Sugar Connector for LinkedIn Sales Navigator.

Integrator SugarCRM & LinkedIn Sales Navigator – jak to działa?

LinkedIn Sales Navigator jest dostępny w widoku Kontrahenta, Namiaru czy Kontaktu w systemie Sugar. Wystarczy uruchomić CRM i wybrać preferowany rekord osobowy. Narzędzie odpala widok nawigatora w osobnym, interaktywnym panelu.

Widok Namiaru lub Kontaktu

Wizytówka klienta

Podstawowe informacje o Twoim kliencie zaciągnięte z LinkedIn

Opcja zapisu kontaktu jako lead w Sales Navigatorze

Wskazówki dla użytkownika

Propozycje osób do kontaktu na podstawie kryteriów z narzędzia Lead Builder

Wstęp do rozmowy

Wspólne kontakty, doświadczenie, umiejętności

Dostęp do funkcjonalności InMail

Widok Kontrahenta

Wizytówka klienta

Podstawowe informacje o firmie – branża, rozmiar, lokalizacja

Możliwość zapisu profilu firmy oraz osób do kontaktu w Sales Navigator

Wskazówki dla użytkownika

Propozycja potencjalnych klientów

Propozycja osób do kontaktu na postawie stanowiska w firmie

Wyróżnienie połączeń pierwszego i drugiego stopnia

Wstęp do rozmowy

Wiadomości o firmie

Obejrzyj DEMO!

Integrator SugarCRM & LinkedIn Sales Navigator – dodatkowe informacje

Aby skorzystać z narzędzia, należy zakupić dostęp do SugarCRM dla min. 10 użytkowników oraz posiadać aktywną licencję LinkedIn Sales Navigatora (Team albo Enterprise).

Konektor można pobrać ze sklepu SugarExchange lub w drodze kontaktu z najbliższym oficjalnym partnerem SugarCRM Inc.

W razie pytań zapraszamy także do kontaktu z redakcją portalu SugarCRM Polska.