SugarCRM uznany za lidera przez Nucelus Research w CRM Technology Value Matrix 2023

SugarCRM uznany za lidera przez Nucelus Research w CRM Technology Value Matrix 2023

Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie CRM będzie najlepsze dla Twojej organizacji? Wybór systemu nie jest łatwy. W procesie decyzyjnym z pewnością warto wziąć pod uwagę rekomendacje renomowanych instytutów badawczych. W dzisiejszym artykule przyglądamy się wynikom analizy CRM Technology Value Matrix opublikowanej w kwietniu 2023 roku przez Nucleus Research. Cieszymy się, że pośród liderów zakwalifikowano oprogramowanie od SugarCRM. Sprawdźmy, jakie cechy naszej platformy zagwarantowały jej miejsce w ścisłej czołówce.

Raport CRM Technology Value Matrix

CRM Technology Value Matrix 2023 to raport, który dostarcza informacji na temat najlepszych rozwiązań w dziedzinie zarządzania relacjami z klientami (CRM). Raport ten analizuje wiele czynników, w tym funkcjonalność, wydajność, innowacyjność, wartość dla klienta i wsparcie techniczne. Zestawienie jest publikowane, aby pomóc inwestorom ocenić najbardziej wartościowe i skuteczne rozwiązania w dziedzinie CRM.

Raport podzielony jest na cztery części – facilitators, leaders, core providers i experts. Systemy przydzielane są do konkretnej grupy przez analityków instytutu na podstawie spełnionych wymagań.

W grupie liderów znalazły się rozwiązania, które określono za platformy kompletne, oferujące pełną funkcjonalność CX dla zespołów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

SugarCRM kolejny rok liderem według CRM Nucleus Research

SugarCRM otrzymało w raporcie Nucleus Research wysoką ocenę za swoją zaawansowaną funkcjonalność, elastyczność, łatwość użytkownika oraz wsparcie techniczne dla swoich klientów. Ponadto producent wyróżnił się innowacyjnym podejściem do CRM, koncentrując się na analizie danych, automatyzacji procesów oraz integracji z różnymi narzędziami biznesowymi.

Jako lider, SugarCRM oferuje klientom rozwiązania dostępne w chmurze, które są dostosowane do ich potrzeb biznesowych. Dzięki temu SugarCRM jest w stanie sprostać wymaganiom coraz bardziej zróżnicowanych rynków, a jego klienci mogą korzystać z kompleksowych usług CRM, które zapewniają wydajne zarządzanie procesami sprzedaży i obsługi klienta.

CRM Technology Value Matrix

Uznanie SugarCRM za lidera w dziedzinie CRM Technology Value Matrix 2023 jest wynikiem wieloletniej pracy i zaangażowania firmy w dostarczenie produktu najwyższej jakości CRM dla swoich klientów. Dzięki swojemu zaangażowaniu w innowacje i elastyczność SugarCRM jest w stanie dostarczać rozwiązania CRM, które spełniają wymagania różnych przedsiębiorstw i branż.

„SugarCRM jest lepszy niż Salesforce”

W ciągu ostatnich 18 miesięcy Nucleus Research ocenił doświadczenia 37 klientów SugarCRM i stwierdził, że klienci zazwyczaj wybierali go zamiast Salesforce. Zapytani o powody wskazali na: łatwość obsługi Sugar UI, znacznie wyższy poziom wsparcia klienta w SugarCRM, chęć działania w ramach jednego ekosystemu, który obejmuje sprzedaż, obsługę i marketing.

Dodatkowo jednym z czynników, które użytkownicy wskazywali jako powód rezygnacji z Salesforce, była kwestia utrudnionego user adoption. Nucleus Research zidentyfikował słabą użyteczność jako najczęstszą przyczynę, ponieważ pracownicy łatwo zniechęcają się do korzystania z niewygodnych narzędzi.

W przypadku SugarCRM klienci rutynowo podkreślają intuicyjność platformy, powołując się na sprawną automatyzację, łatwo dostosowywane dashboardy, prostą integrację pomiędzy działami sprzedaży i marketingu oraz mniejszą liczbę kliknięć wymaganych do poruszania się po platformie.

Nucleus odkrył, że korzyści związane ze zwiększonym dostosowaniem systemu do odbiorcy obejmują poprawę dokładności raportowania i prognozowania, zwiększenie produktywności użytkowników o co najmniej 12%, skrócenie cykli sprzedaży o 10-30% oraz około 1,8% wzrost przychodów.

Charakterystyka platformy SugarCRM

SugarCRM dostarcza kompletną platformę Customer Experience przede wszystkim dla dużych i średnich przedsiębiorstw z różnych branż, w tym produkcji, technologii, oprogramowania, ubezpieczeń oraz usług biznesowych i finansowych.

Oferta SugarCRM składa się z trzech podstawowych produktów – Sugar Sell, Sugar MarketSugar Serve. SugarCRM kładzie nacisk na automatyzację działań marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta oraz wyposaża użytkowników w usługi wieloplatformowe, które obejmują wewnętrzne BI, inteligencję sprzedażową, automatyzację powtarzalnych procesów i predykcyjną sztuczną inteligencję.

CRM Technology Value Matrix

Podsumowanie

Uznanie SugarCRM za lidera CRM Technology Value Matrix 2023 jest wynikiem wieloletniego zaangażowania firmy w dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla swoich klientów. Jej innowacje i elastyczność umożliwiaj dostarczenie rozwiązań CRM spełniających wymagania różnych firm i branż.

Jeśli chcesz dołączyć do zadowolonych klientów SugarCRM, skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.