W każdej relacji najważniejsza jest komunikacja. Najlepiej wie to osoba, która w firmie odpowiada za przepływ informacji między firmą a klientem. W dzisiejszych czasach szybkość odpowiedzi na pytania jest dla zainteresowanych niemal kluczowa przy wyborze firmy, która będzie wdrażać dla nich rozwiązanie. Kontakt z klientem jest w takim razie ważną częścią, a przepływ informacji bardzo istotny. Z pomocą nadchodzi SugarLive.
Właśnie z takich powodów SugarCRM stworzył SugarLive. System pomoże Ci usprawnić kontakt z klientem, co wpłynie na lepszy odbiór Twojej firmy.
Co to jest SugarLive?
SugarLive to narzędzie wielokanałowe, które pomaga w lepszej komunikacji z klientem w czasie rzeczywistym. Klient będzie mógł połączyć się z sprzedawcą, który po odebraniu wiadomości od razu otrzyma wgląd w informacje o osobie, z którą rozmawia. Skontaktować się można telefonicznie lub za pomocą czatu. Ta funkcja jest dostępna dla użytkowników Sugar Sell i Sugar Serve.
W trakcie rozmowy z klientem sprzedawcy wyświetlą się wszystkie informacje o rozmówcy, jakie dotychczas zostały zapisane w systemie. Na bieżąco będzie mógł również uzupełniać wiadomości, które zostaną poruszone w trakcie rozmowy. Takie zadanie jest możliwe bez opuszczania strony czatu lub rozmowy. Jest to główna zaleta funkcji SugarLive, sprzedawca umieszcza zdobyte informacje o kliencie od razu w trakcie rozmowy tam, gdzie powinny one się znaleźć.
Aby korzystać z funkcji SugarLive, potrzebne jest konto na Amazon Connect, które pozwoli przyjmować przychodzące połączenia oraz czaty.
Wygląd i komunikacja w czasie rzeczywistym
SugarLive składa się z dwóch elementów, które równocześnie wyświetlane są w jednym czasie. Po lewej znajduje się główny panel komunikacyjny (zajmuje on 1/3 widoku całości), właśnie tam wyświetlają się wszystkie połączenia i czaty, które będą przychodzić do sprzedawcy odpowiedzialnego za tę funkcję.
Po prawej stronie wyświetla się panel, który pokaże dokładne informacje o kliencie zebrane dotychczas. Tutaj obsługa klienta będzie mogła przejrzeć wszystkie zmiany, które zostały wprowadzone w trakcie, gdy klient był już w bazie. W tym widoku można także aktualizować istniejące zapisy. To wszystko w trakcie rozmowy z klientem.
Komunikacja w czasie rzeczywistym ułatwi Ci organizację informacji i ważnych spraw, które poruszysz z klientem w trakcie rozmowy. Pozwoli to na dokładne zapisanie wszystkich detali, które w późniejszym czasie mogą okazać się kluczowe dla innych spraw.
![Gif prezentujący pracę SugarLive.](https://sugarcrm.com.pl/wp-content/uploads/2022/02/SugarLive_Compact-1024x595.gif)
Panel komunikacyjny SugarLive
Aby móc przyjmować przychodzące połączenia ważne jest zainstalowanie Amazon Connect’s Contact Control Panel (CCP). Jest to konieczne, aby móc pracować z tą funkcją, która bardzo ułatwi życie całej firmy oraz Twoich klientów.
Obsługa klienta będzie miała możliwość przyjąć lub odrzucić przychodzące połączenie jeśli będzie aktywnych kilka czatów i rozmów. Wszystkie rozmowy będą pokazywać się w osobnych okienkach tak, aby można łatwo przełączać się między rozmowami.
Panel szczegółów
Gdy sprzedawca rozpoczyna czat z klientem, rozwija się wtedy panel szczegółowy, który pomaga z wyszukaniem informacji o kliencie.
Wyszukiwanie
Ta zakładka pomaga obsłudze klienta na wyszukanie innych zakładek, które są powiązane z klientem, z którym rozmawiają. Gdy sprzedawca kliknie zakładkę kontaktu, wyświetli to potrzebne informacje bez opuszczania SugarLive. Ułatwi to rozmowę i jednoczesne przygotowanie ważnych danych dotyczących rozmowy.
Zakładka kontakt
Zakładka kontakt oferuje przegląd klienta i narzędzi, które mogą być potrzebne, aby mu pomóc. Gdy sprzedawca w trakcie rozmowy ma otwartych wiele kart z innymi przychodzącymi rozmowami, ta funkcja będzie automatycznie aktualizować informacje dotyczące kontaktu, z którym właśnie rozmawia.
Sprawa
Ta zakładka pomoże sprzedawcy lub obsłudze klienta zapoznać się z sprawą, jaką przedstawia klient. Znajdzie tam wszystkie informacje, z którymi dotychczas zwracał się klient. Będzie też mógł szybko uzupełnić wszystkie informacje zebrane w trakcie rozmowy. Ta zakładka posiada także takie funkcje jak baza wiedzy, informacje powiązane z kontem, historia zmian.
Wszystkie te udogodnienia mają usprawnić kontakt z klientem oraz wspomóc wszystkie osoby korzystające z SugarLive. Pozwala to na łatwiejsze planowanie kolejnych spotkań, tworzenie notatek i rejestrowanie historii interakcji z klientem.
Pomoc w biznesie
SugarLive jest narzędziem, które jak najlepiej ma wspomóc Cię i Twoją firmę w kontaktach z klientami. Korzystanie z takiej funkcji pomoże w budowaniu relacji z klientami, zmniejszy ryzyko niepowodzenia przekazywania informacji, pomoże w zwiększeniu zysków firmy.
Podsumowanie
SugarLive ma wiele do zaoferowania, a pomoc w komunikowaniu się z klientem jest dużym ułatwieniem dla działu sprzedaży. Sugar oparł tę funkcję również na technologii AI, która coraz częściej jest używana do tego, aby usprawnić korzystanie z CRM.
Zainteresował Cię temat? Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania.