Łatwy kontakt z klientem dzięki SugarLive

Łatwy kontakt z klientem dzięki SugarLive

W każdej relacji najważniejsza jest komunikacja. Najlepiej wie to osoba, która w firmie odpowiada za przepływ informacji między firmą a klientem. W dzisiejszych czasach szybkość odpowiedzi na pytania jest dla zainteresowanych niemal kluczowa przy wyborze firmy, która będzie wdrażać dla nich rozwiązanie. Kontakt z klientem jest w takim razie ważną częścią, a przepływ informacji bardzo istotny. Z pomocą nadchodzi SugarLive.

Właśnie z takich powodów SugarCRM stworzył SugarLive. System pomoże Ci usprawnić kontakt z klientem, co wpłynie na lepszy odbiór Twojej firmy.

Co to jest SugarLive?

SugarLive to narzędzie wielokanałowe, które pomaga w lepszej komunikacji z klientem w czasie rzeczywistym. Klient będzie mógł połączyć się z sprzedawcą, który po odebraniu wiadomości od razu otrzyma wgląd w informacje o osobie, z którą rozmawia. Skontaktować się można telefonicznie lub za pomocą czatu. Ta funkcja jest dostępna dla użytkowników Sugar Sell i Sugar Serve. 

W trakcie rozmowy z klientem sprzedawcy wyświetlą się wszystkie informacje o rozmówcy, jakie dotychczas zostały zapisane w systemie. Na bieżąco będzie mógł również uzupełniać wiadomości, które zostaną poruszone w trakcie rozmowy. Takie zadanie jest możliwe bez opuszczania strony czatu lub rozmowy. Jest to główna zaleta funkcji SugarLive, sprzedawca umieszcza zdobyte informacje o kliencie od razu w trakcie rozmowy tam, gdzie powinny one się znaleźć.

Aby korzystać z funkcji SugarLive, potrzebne jest konto na Amazon Connect, które pozwoli przyjmować przychodzące połączenia oraz czaty.

Wygląd i komunikacja w czasie rzeczywistym

SugarLive składa się z dwóch elementów, które równocześnie wyświetlane są w jednym czasie. Po lewej znajduje się główny panel komunikacyjny (zajmuje on 1/3 widoku całości), właśnie tam wyświetlają się wszystkie połączenia i czaty, które będą przychodzić do sprzedawcy odpowiedzialnego za tę funkcję.

Po prawej stronie wyświetla się panel, który pokaże dokładne informacje o kliencie zebrane dotychczas. Tutaj obsługa klienta będzie mogła przejrzeć wszystkie zmiany, które zostały wprowadzone w trakcie, gdy klient był już w bazie. W tym widoku można także aktualizować istniejące zapisy. To wszystko w trakcie rozmowy z klientem.

Komunikacja w czasie rzeczywistym ułatwi Ci organizację informacji i ważnych spraw, które poruszysz z klientem w trakcie rozmowy. Pozwoli to na dokładne zapisanie wszystkich detali, które w późniejszym czasie mogą okazać się kluczowe dla innych spraw.

Gif prezentujący pracę SugarLive.

Panel komunikacyjny SugarLive

Aby móc przyjmować przychodzące połączenia ważne jest zainstalowanie Amazon Connect’s Contact Control Panel (CCP). Jest to konieczne, aby móc pracować z tą funkcją, która bardzo ułatwi życie całej firmy oraz Twoich klientów.

Obsługa klienta będzie miała możliwość przyjąć lub odrzucić przychodzące połączenie jeśli będzie aktywnych kilka czatów i rozmów. Wszystkie rozmowy będą pokazywać się w osobnych okienkach tak, aby można łatwo przełączać się między rozmowami.

Panel szczegółów

Gdy sprzedawca rozpoczyna czat z klientem, rozwija się wtedy panel szczegółowy, który pomaga z wyszukaniem informacji o kliencie.

Wyszukiwanie

Ta zakładka pomaga obsłudze klienta na wyszukanie innych zakładek, które są powiązane z klientem,  z którym rozmawiają. Gdy sprzedawca kliknie zakładkę kontaktu, wyświetli to potrzebne informacje bez opuszczania SugarLive. Ułatwi to rozmowę i jednoczesne przygotowanie ważnych danych dotyczących rozmowy.

Zakładka kontakt

Zakładka kontakt oferuje przegląd klienta i narzędzi, które mogą być potrzebne, aby mu pomóc. Gdy sprzedawca w trakcie rozmowy ma otwartych wiele kart z innymi przychodzącymi rozmowami, ta funkcja będzie automatycznie aktualizować informacje dotyczące kontaktu, z którym właśnie rozmawia.

Sprawa

Ta zakładka pomoże sprzedawcy lub obsłudze klienta zapoznać się z sprawą, jaką przedstawia klient. Znajdzie tam wszystkie informacje, z którymi dotychczas zwracał się klient. Będzie też mógł szybko uzupełnić wszystkie informacje zebrane w trakcie rozmowy. Ta zakładka posiada także takie funkcje jak baza wiedzy, informacje powiązane z kontem, historia zmian.

Wszystkie te udogodnienia mają usprawnić kontakt z klientem oraz wspomóc wszystkie osoby korzystające z SugarLive. Pozwala to na łatwiejsze planowanie kolejnych spotkań, tworzenie notatek i rejestrowanie historii interakcji z klientem.

Pomoc w biznesie

SugarLive jest narzędziem, które jak najlepiej ma wspomóc Cię i Twoją firmę w kontaktach z klientami. Korzystanie z takiej funkcji pomoże w budowaniu relacji z klientami, zmniejszy ryzyko niepowodzenia przekazywania informacji, pomoże w zwiększeniu zysków firmy.

Podsumowanie

SugarLive ma wiele do zaoferowania, a pomoc w komunikowaniu się z klientem jest dużym ułatwieniem dla działu sprzedaży. Sugar oparł tę funkcję również na technologii AI, która coraz częściej jest używana do tego, aby usprawnić korzystanie z CRM.  

Zainteresował Cię temat? Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania.