TMC, globalne przedsiębiorstwo zintegrowanych mediów marketingowych, ogłosiło, iż oprogramowanie SugarCRM zostało odbiorcą 2014 CRM Excellence Award. Nagroda została wręczone przez magazyn Customer, głównego wydawcę w branży Contact center, CRM i TeleServices od 1982 roku.
SugarCRM umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie niezwykłych relacji z klientami z pomocą najbardziej innowacyjnego i przystępnego cenowo rozwiązania CRM na rynku. Oprogramowanie SugarCRM wykracza poza granice tradycyjnych platform CRM, które w dużej mierze koncentrują się na zarządzaniu sprzedażą, śledzeniem oraz raportowaniem, skupiając się na jednostce. Z SugarCRM, wszyscy pracownicy, mający bezpośredni kontakt z klientem, mogą tworzyć niezwykłe relacje z klientami poprzez przekształcony, zindywidualizowany CRM user experience, który jest wciągający, zachęcający oraz intuicyjny.
“The 15th Annual CRM Excellence Awards docenił SugarCRM za bycie prawdziwym partnerem CRM dla swoich klientów,” powiedział Rich Tehrani, CEO i redaktor naczelny grupy TMC. “SugarCRM wykazał, że jego oprogramowanie ulepszyło procesy firm swoich klientów poprzez usprawnienie i ułatwienie przepływu informacji.”
“Uznanie magazynu Customer dla Sugar tylko potwierdza, że nasz produkt wyróżnia się wśród tradycyjnych platform CRM,” powiedział Larry Augustin, CEO SugarCRM. “Jesteśmy zaszczyceni faktem, iż otrzymaliśmy tę aprobatę podkreślającą znaczenie Sugar dla przemysłu.”
Na podstawie twardych danych, CRM Excellence Awards opierają się na faktach i danych statystycznych wykazujących zmiany na lepsze, dokonane produkt zwycięzcy w przedsiębiorstwie klienta. Zwycięzcy zostali wybrani na podstawie zdolności ich produktu lub usługi do przyczynienia się do rozszerzenia i rozwinięcia relacji z klientami.
Zwycięzców 2014 CRM Excellence Award można znaleźć w majowym wydaniu magazynu Customer.